Vier, met deze erbij
Wat is dit nou weer voor flauwe sneer naar mensen die gratis en vrijwillig in hun eigen tijd dit volledige forum voor jou draaiende houden.
…
Gebrek?
Die mensen hebben ook een leven hè. Bovendien wordt spam of privé informatie direct afgehandeld, dat gaat voor lijkt me.
Dit soort dingen zijn niet bepaald dringend
Nouja blijkbaar is er geen consensus uit die discussies gekomen. En dingen veranderen soms, tsja dan duurt het wellicht even voor daar iets aan gebeurt. Er staan hier toch geen politieagenten klaar om elke niet urgente ergernis binnen 2 minuten te beslechten met de wapenstok. En ik ben ook blij dat dat niet hoeft op dit forum.
Ik kan me herinneren dat één van de mods meermaals gezegd heeft Mascha = beautybloggerstopic. Dus ze proberen wel duidelijkheid te verschaffen. Alleen ze gaan dat natuurlijk niet dagelijks posten
(Niet om je tegen te spreken want jij zegt al dat het probleem ligt bij de forummers zelf)
Het is denk ik ook gewoon voorkeur? Ik heb op fora gezeten waar veel strengere moderatie was (en waar ook veel meer mods waren) maar dat was niet bepaald gezellig. Ik denk dat genoeg mensen het leuk zouden vinden om hier de baas te spelen maar ik denk dat dat veel vervelender is dan het feit dat sommige dingen dubbel besproken worden.
Haha, dit lijkt me een topsamenvatting die bovenin elk topic gepost kan worden
Ja dat zal ook wel zo zijn dat het verschilt in hoeverre mensen een meer of minder gemodereerd forum willen, maar ik vind het behoorlijk flauw om dat op zo’n passief-agressieve manier te uiten. En de mods hier hebben volgens mij best duidelijk gemaakt wat voor lijn ze trekken daarin. En zeker voor iemand die zelf pas behoorlijk zat te trollen vind ik het vrij ironisch om te zeuren over het gebrek aan moderatie.
LOL, no worries hoor! Wij hebben alle drie veel belangrijkere zaken om ons over druk te maken. Maar thanks for the support iedereen. Voorlopig geen bans voor jullie
Als je niks lulligs post heb ik niks tegen je hoor, het is niet persoonlijk.
Nou vlg mij was er wel uiteindelijk iemand (maar niet verklapt wat de oorzaak is)
Ja sorry, ik las dit topic voordat ik die poll ging beantwoorden hehehehe
Typische actie voor een 15 jarige
Jammer dat je dit nu niet in het geel gepost hebt dan kwam het veel meer moderatorisch over
Berichten die beginnen met ‘huh’ of ‘huh maar’, vreselijk. Het hele bericht krijgt er ook zo’n pedant toontje van.
Ohh dit soort dingen vallen me pas op als iemand er over begint en dan ga ik er me ook aan storen!
Haha ik heb er dan ook nog wel eentje voor je. Als mensen het erover hebben dat ze zo zo boos zijn. Of zo zo verdrietig. Eén keer is voldoende hoor. We snappen je punt.
“Facking” dekt de lading zo veel beter dan “zo zo”