Ja ik vind dus dat intentie er absoluut wel toe doet. Soms komt iets er gewoon lullig uit en vind ik het andersom ook niet aardig om iemand op z’n woorden te pakken en compleet aan de bedoeling voorbij te gaan.
Ik vind "Het spijt me ik bedoelde het niet zo " (Niet in elke situatie tho) een goede exuses maar het is dan pas het begin van de “spijtbetuigenis”
Dan pas komt het naar elkaar luisteren zoals vertellen hoe je het wel bedoelde en luisteren naar hoe die andere het opvatten en waarom dat diegene kwetst.
En dan elkaar begrijpen en blabla.
Alleen het spijt me zo bedoelde ik het niet vind ik maar half. En zo kan het lijken alsof je het bij de ander legt zo van “Ik bedoelde het niet zo jij vatte het gewoom verkeerd op jankerd”
Ik vind het gewoon onsympathiek om meteen van het slechte in de ander uit te gaan. De inhoud wordt naar mijn mening voor een groot deel geladen door de intentie, ook bij mensen op het internet. Het moet van twee kanten komen, de een kan zeggen dat het er misschien lullig uit kwam maar hij het niet zo bedoelde, dan moet de ander ook groots genoeg zijn om niet te blijven hangen in der woorden die gezegd zijn’.
Ik vind het zo irritant als forummers het in ‘normale’ topics zonder enige context over ‘‘K.’’ (of wat voor letter dan ook) hebben. Dan zit ik echt zo van ehhhh Kim Kardashian? Kamala Harris? Kruidvat? Karwei? Kazachstan?
Maar dan gaat het dus over hun kind. Dat schijnt gebruikelijk te zijn in de moedertopics, helemaal prima hoor, maar ik kom daar nooit en ik heb geen flauw idee wie er überhaupt allemaal kinderen hebben, laat staan wat de eerste letter van hun naam is. Zeg dan gewoon ‘‘mijn kind’’.
Oh dit is me nog helemaal niet opgevallen maar het klinkt wel een beetje irritant ja.
Het gebeurt ook niet heel vaak hoor gelukkig, maar gisteren kwam ik het toevallig twee keer tegen.
Gelukkig heeft men het hier niet over DD enzo… zoals op Amerikaanse fora (darling/dear daughter). Zou dan LD worden ofzo?
Soms ook over hun huisdieren
ook verwarrend
Ohhh en dan als ze even moeten stipuleren dat ze in dit geval ‘damn’ bedoelen in plaats van ‘dear’. Ik ken er niet tege
Oei, ja ik vind manlief/zoonlief/dochterlief (wat ik hier heel af en toe voorbij zie komen) al verschrikkelijk, maar dat nog eens afkorten is wel echt next level.
In de topics over bloggers en vloggers worden er regelmatig afkortingen of alleen de letters? gebruikt voor namen, 8 vd 10 keer heb ik geen idee over wie iemand het dan heeft, maar te lui om te vragen ook. Waarom doen mensen dat eigenlijk
Volgens mij de laatste tijd weer minder, maar een tijdje werd dat echt vaak gedaan
Sowieso werken die puntjes niet 
Ik zou hier constant honger van krijgen.
Dunkin Donuts 
Ik wil je humeur niet verpesten. Maar dat gebeurd op andere moeder fora / borstvoedingsfora wel:joy:
En dan idd dl voor dochterlief, zl voor zoonlief 
Op Twitter hebben mensen helemaal debiele namen voor hun kinderen: coolewap7 of diva5. En dat dan in ELKE tweet.
Haha hier dacht ik ook meteen aan. Zo vermoeiend.
Hahah, ja, die is mij ook zeer bekend.
Ik ken DD alleen als dirty delete. Vind ik ook een veel leukere.
Meid kom ff, het zijn nooit twee berichten want elke mommy wil meteen ff meepraten. En je legt de klemtoon verkeerd het is mommyBLOGGERS.
Om je te ergeren aan de content van mommybloggers obviously, daar hoef je kinderen niet boeiend voor te vinden haha. Even los van de discussie over offtopicdingen