Soms ook over hun huisdieren ook verwarrend
Ohhh en dan als ze even moeten stipuleren dat ze in dit geval ‘damn’ bedoelen in plaats van ‘dear’. Ik ken er niet tege
Oei, ja ik vind manlief/zoonlief/dochterlief (wat ik hier heel af en toe voorbij zie komen) al verschrikkelijk, maar dat nog eens afkorten is wel echt next level.
In de topics over bloggers en vloggers worden er regelmatig afkortingen of alleen de letters? gebruikt voor namen, 8 vd 10 keer heb ik geen idee over wie iemand het dan heeft, maar te lui om te vragen ook. Waarom doen mensen dat eigenlijk
Volgens mij de laatste tijd weer minder, maar een tijdje werd dat echt vaak gedaan
Sowieso werken die puntjes niet
Ik zou hier constant honger van krijgen.
Dunkin Donuts
Ik wil je humeur niet verpesten. Maar dat gebeurd op andere moeder fora / borstvoedingsfora wel:joy:
En dan idd dl voor dochterlief, zl voor zoonlief
Op Twitter hebben mensen helemaal debiele namen voor hun kinderen: coolewap7 of diva5. En dat dan in ELKE tweet.
Haha hier dacht ik ook meteen aan. Zo vermoeiend.
Hahah, ja, die is mij ook zeer bekend.
Ik ken DD alleen als dirty delete. Vind ik ook een veel leukere.
Meid kom ff, het zijn nooit twee berichten want elke mommy wil meteen ff meepraten. En je legt de klemtoon verkeerd het is mommyBLOGGERS.
Om je te ergeren aan de content van mommybloggers obviously, daar hoef je kinderen niet boeiend voor te vinden haha. Even los van de discussie over offtopicdingen
Maar de inhoud van het topic toch niet? Dat gaat over de bloggers zelf, niet per se hun kinderen. En ja, het gaat inderdaad vaak over hoe influencers hun kinderen inzetten voor money maar ook dan gaat het weer over de handeling vd influencer, niet over het kind zelf
Ja en daar kan ik me dus lekker aan ergeren, ik vind het leuke irritainment om hier te lezen over dat soort suffe dingen zoals iemands kinderen of het feit dat elise joanne overkomt als iemand van 50 en haar kinderen rakkers noemt. Gaat niet heel inhoudelijk over hun kinderen in dat topic maar meer over de manier waarop erover gepraat wordt.
beautyblogtopic? que, dat hebben we hier niet
Was het onlangs daar toen het over kdv/kosten etc ging? Dat is dan wel heel ff interessant om mee te lezen (als je geen kids hebt) maar niet per se zo lang. Als collega’s het ook superlang over kinderschoenen gaan hebben (gister nog gehad haha) log ik mentaal uit. En snap ook wel dat iedere reactie dan weer een andere oproept en ieder zijn eigen persoonlijke situatie wil delen en toelichten. Het is ook niet direct bij de 2-3 reacties maar meer bij de 12e dat ik denk huh this derailed, en nu weer door
maar goed ik scroll dan gewoon verder
Oh maar dat vond ik ook irritant hoor. Denk dat ik gewoon graag over influencers/bloggers lees maar de persoonlijke meningen/ervaringen van forummers interesseren me vrij weinig en daar lees ik dan overheen.
Verschil is wel dat als de inhoud wordt besproken van een video/artikel van Cynthia of manschappen het ook over de inhoud gaat en niet iedere persoonlijke ervaring van leden hier. Mommybloggers topic verandert om de haverklap in wjekw zwanger/kinderen 2.0
Ik ben in de nakijkmodus en kan er dus niet tegen dat bijvoorbeeld een topic ‘verkooptopic’ heet maar een ander topic ’ bier topic’
En dan heb je nog de variant legpuzzel-topic