En het carona topic
En het weggeef-topic
En wat je even kwijt wiL
Haha ja deze ergernis deel ik maar we zijn in de minderheid
Love deze forumergernissen light. We hebben het maar goed
Hoeveel forummers gaan hun profielfoto nog veranderen? Het lijkt wel alsof er deze week meer dan normaal iets nieuws nemen
Zo ben blij dat de namen me nog wat zeggen. Heb af en toe gelukkig opgelet.
Kijk een kerstmuts hier en daar kan nog net
Ik vind de patat friet discussie een van de irritantste, niet grappige, elke maand terugkerende discussies ever hier.
En al helemaal in het youtubers topic als je denkt dat er tea of fitti is door 239 nieuwe berichten en het weer alleen over die kut frietpatat gaat
Zeg jij boterham/bammetje/broodje is ook al te vaak de revue gepasseerd
Als mensen veel kopen: ‘de rest van de maand op water & brood.’ En dat soort andere opmerkingen. Geef lekker geld uit aan jezelf en je moet het heel bont maken om op water en brood te moeten leven.
Eens! Ik wil mijn profielfoto wel veranderen maar dan zit ik weer in @Vaiana’s forumergernis
Hahaha nee mag wel. Ik hou er wel rekening mee
Ik vind groene curry het lekkerst denk ik. Met citroengras. Oh verkeerde topic doei
Dat is toch gewoon een uitdrukking dus waarom zou je het letterlijk opvatten?
Ik bedoel het meer dat mensen altijd bij een uitgave zoiets erbij moeten zeggen. Alsof de aankoop ervoor zorgt dat je helemaal geen geld meer uit kan geven. Deze ergens van mij is ook geen ramp, natuurlijk. Ik vind het gewoon stom.
Dan wordt het wel verkeerd gebruikt. Op water en brood zitten, betekent dat je in de gevangenis zit. Van droog brood leven, betekent dat je zuinig moet doen.
Love deze spirited away representatie!
Zeggen mensen dit niet om niet te pocherig over te komen? Zo van, ik heb zojuist dit mega dure ding gekocht, maar hier heb ik echt wel onder te lijden hoor dat je het even weet! Omdat het anders lijkt dat die uitgave je financieel niets doet, en je niet zo over wilt komen.
Zou ook goed kunnen! Geen idee wat erachter zit, maar ik heb het vermoeden dat mensen het geld wel hebben voordat ze het kopen.