Forumergernissen

En wat gebeurt er dan, val je in een “privé” gesprek?

Ja ik zie het :sweat_smile: Maar ik bedoel dus wat betekent dat dan? Want ik neem aan dat ze niet bedoelen “Bespreek hier diverse branden die in Nederland hebben plaatsgevonden”?

6 likes

Financial independence retire early oid

5 likes

Ohhh het is een afkorting :exploding_head: Thanks voor de uitleg!

5 likes

Wow echt vet jammer dat ik geen lid ben en dus niet wildvreemden tegen elkaar kan horen lullen over hoeveel wc-papier ze al dan niet gebruiken :broken_heart:

5 likes

Ben jij het begin van de pandemie vergeten?

5 likes

Oh ik heb dat gevoel ook bij 't medische vragen topic. Random foto van uitslag, wat is dit en wat moet ik hiermee??? Je ehmm ga naar de huisarts?

8 likes

Ik heb meer zoiets bij die vragen van yo gebruik google. Of ga naar het topic wat er voor bedoelt is. Elke x die mensen die het in het wwjek droppen want daar kijken meer mensen…

4 likes

Dagboekposts. Je zit hier om te praten met mensen. Niet om je dagboekverhaaltje te typen en daarna op het kruisje te klikken. (En lees de huisregels ook even na)

En in het verlengde daarvan; mensen die alleen maar hun eigen verhaal kwijt willen en nooit deelnemen aan gesprekken.

15 likes

Bij zulke vragen denk ik juist bel gewoon even met het modembedrijf/de webshop waar het over gaat, als iemand dit heel specifieke antwoord heeft voor je dan is het toch echt daar. Maarja millennials durven natuurlijk allemaal niet te bellen dus dan maar lekker omslachtig aan 2000 randos op internet die hier toch niks van weten vragen :woman_shrugging:

15 likes

Ja sommige mensen lijken te denken dat dit forum er is om hen van persoonlijk advies te voorzien. It’s not.

4 likes

Ja dat gezeik altijd met dat niet durven bellen. Je kunt normaal gesproken toch ook face to face gesprekken voeren.

Nu moet ik denken aan die ene keer dat ik een groepje pubers moest begeleiden en ze niet wisten hoe je een ansichtkaart schreef.

8 likes

Er zijn wel forums voor dat soort vragen maar die staan meestal bij de site van het merk modem dat je hebt enzo.
Wij geven hele andere adviezen hier

Precies wat ze verdienen.

7 likes

Maar op dat soort specifieke vragen uit je voorbeeld kun je toch op een forum alleen maar persoonlijke ervaringen verwachten en geen algemene kennis waar je wat aan hebt. Tenzij er net toevallig iemand hier bij de klantenservice van het modembedrijf werkt.

2 likes

Bijna elke help desk heeft ook een chat. Dus nie janken gewoon naar die site toe ajuus.

2 likes

Fuck ik moet al 3 maanden mijn abonnement afmelden bij zo’n NS oplaadpunt en nu denk ik hier weer aan.

Overigens komt dit me wel bekend voor. Heb laatst een maand gedaan over het openmaken van een brief van de tandarts omdat ik dacht dat er een rekening of boze brief in zat.

Ik hoopte en dacht ook dat dit soort dingen redelijk normaal zijn.

7 likes

Als we dan toch bezig zijn: meerdere malen bewust power posten terwijl er een edit knop is en je iemand gewoon kunt taggen in een bericht.

Topics die op halve chats beginnen te lijken.

1 like

Wat is power posten?

6 likes

1 gebruiker die iedere keer een nieuw antwoord plaatst achter elkaar binnen een paar minuten.

@Maestoso geen idee maar als je bijv op drie mensen reageert achter elkaar, waarom doe je dat niet in 1 post?