Hahaha jaa die letters zie ik het meest L. En J.
‘De kleine’ of ‘mevrouwtje’
‘De directeur’
het wijffie
Ik probeer in de niet kind topics idd altijd baby en peuter of “onze zoon” oid te zeggen (want anders heeft “T” ook geen context, want is T 3 maanden of 2.5 of 8jr?), maar in de kind topics heb ik bij de meeste letters van anderen ook wel een naam in m’n hoofd ban. En stoor ik me daar niet aan in die “hoek” op het forum
Haha die polls die in het stel je persoonlijke vraag topic staan met “als je moest kiezen waar/voor wie/ wat zou je dan voor gaan” en dan gepaard met tachtig afbeeldingen. Vind dat topic daarom saai geworden en steeds onnodig groot met honderden berichten die ik niet meer bijhoud joh
er is toch een “je moet kiezen” topic? 🥲 wat is het verschil nu precies?
Hahah o ja, maar is tenminste wel on topic
Brb ff Monica geuze appen of ik een rant over haar vlog mag schrijven op het forum
Tuurlijk wel! Als het afgelopen jaar ons iets heeft geleerd is het wel dat een heleboel randos bij elkaar een zeer grote expertise hebben op het gebied van vrijwel alles, heus wel meer dan experts.
Manlief of vriendlief (Interiorjunkie zegt in haar vlogs zelfs ook: “hondlief” )
teeering
goudvislief
Goudvriendje
Veenmollief
Nu heeft Elisah al een vrij irritante manier van praten maar dit spande de kroon
Oh ik hoor/zie het haar ook echt zeggen. Die Ollie toeft en mijmert wat af joh
Wat is dat toch met die verkapte humblebrags de laatste tijd
God maar echt. Ga lekker reviewen op trustpilot ofzo.
Inclusief alle meningen daaromtrent die iedere keer weer terugkomen