Dat weet ik maar die regel vind ik zo krom. Oh misschien is ze 25 dus laat ik om de ID vragen. Ik snap het ergens weer wel maar ook niet. Want ja, je moet 18 zijn.
Superslim hoor
Polls met als optie “Ik heb geen [onderwerp van de poll] maar ik wil toch stemmen”. Waarom?! Het is nergens goed voor, maakt de resultaten lastiger te interpreteren, en als je de resultaten wilt zien kun je toch ook gewoon op dat oogje klikken
Ik voeg die optie vaak toe omdat er veel mensen zijn die verkeerd klikken/stemmen terwijl het niet voor hen geldt. En je kunt je stem vgm dan niet meer verwijderen? Misschien ook wel, maar denk niet dat veel weten hoe of daar de moeite voor doen. Dus op die manier filter je die verkeerde stemmen eruit.
Haha wauw oké! Ik weet eigenlijk ook niet of dat kan (net even geprobeerd maar ik kan niet zien of m’n stem dan ook echt weggaat), maar wel attent om die optie toe te voegen dan, I guess. Overigens werd mijn ergernis net veroorzaakt door een poll waar 80% op die optie had gestemd, mag niet hopen dat die allemaal per ongeluk ernaast klikten :’)
Ik denk ook omdat stemmen de makkelijkste manier van de resultaten te zien krijgen is. Je kan ook op resultaten tonen klikken, maar dan ben je een milliseconde meer tijd kwijt.
Ja moet eerlijk zeggen dat het bij nader inzien ook wel twee verschillende dingen zijn denk ik. Ik voeg dan eerder de optie ‘verkeerd gestemd’ toe of ‘anders’. Die jij benoemd kan een ‘grappige’ variant daarop zijn? Anders zie ik er eigenlijk ook het nut niet van in hahaha
Terugkerende discussie over benaming vagina etc
Ja exact en dan zit ik er niet eens zo lang. Is natuurlijk ook niet echt een oplossing voor
Van die " Weet iemand waar de bloemkool in mijn supermarkt ligt?" Vragen
WaAr In De SuPerMaRkT LiGt BiJ jOu De BlOeMkOol
Ja is wel een hele persoonlijke vraag.
Waar pakken jullie de tomaten om mee te gooien?
Ja heel specifiek maar ook nietszeggend. Hoezo zegt ervaring van A iets over ervaring van B
Nee ik doe ze wel even masseren, dan spatten ze beter. Een ontspannen tomaat splet beter.
Ik vind het wel grappig dat er een ergernis over terugkerende discussies wordt geplaatst en die wordt gevolgd door een terugkerende discussie haha
En dan heb je altijd mensen die dat posten.
Nee grapje
Ik denk dat je dat altijd hebt, sommige dingen blijven eeuwig actueel.
Eentje die ik vandaag nog niet gezien heb, maar die ik echt haat:
Als mensen een zin beginnen met ‘laten we’: Laten we niet zo hard oordelen over mommyvloggers die hun kids uitbuiten (voorbeeld, het gaat om dat ‘laten we…’).
Nee, ‘we’ gaan helemaal niks doen, hou het bij jezelf. Natuurlijk is m’n ergernis minder groot als echt voor iets goeds gepleit wordt, maar dit begin van een zin…
Überhaupt dat het overal over corona moet gaan. Like we hebben er een topic voor
Dit was letterlijk mijn zoommeeting vanochtend