Forumergernissen

Ja.

3 likes

Niks tegen mensen die het op het forum zeggen, snap het sarcasme, maar vind de woorden “meit” en “sgat” irritant. Soort van belerend toontje. Denk ook dat de spelling me gewoon dwarszit :sweat_smile:

15 likes

Ik vind vooral“ tiet erin” echt schijt irritant.

Edit sorry tag was onnodig.

5 likes

Tiet waarin

8 likes

Ik snap het ook niet. Of is dat iets van het kindergedeelte?

11 likes

Ja in het kind gedeelte. Ik zie dus ook elke keer voor me dat je je borst pakt en het in het gezicht van je baby duwt. Zo van nu stop je met huilen.

6 likes

Typ het dan met een sch, ipv met een g :sob: Dat verzacht het leed een beetje.

Mijt…

6 likes

Het is dat ik je een leuke forummer vind… :heart::sob:

1 like

Je vertelde laatst nog over half aangevroten voedsel in slabbertjes :nauseated_face:

10 likes

Huh? Buiten een paar random zaken zie ik @grace zelden iets posten over haar baby? Toch 99% van haar posts gaan ergens anders over

5 likes

Totaal niet mee eens. Denk dat er een groot deel is die niet eens weet dat @grace een kindje heeft of hier bijv pas na maanden achterkwam. Vind ik juist knap, nadat ik moeder ben geworden kon ik het alleen maar over m’n kind hebben :rofl:

3 likes

Ik zie ook dat Grace het over haar kind heeft. Is toch geen belediging?

2 likes

Het kwam op mij een beetje verheven over. Wat al is gezegd je post zelf ook regelmatig over het moederschap maar dan vaak op een ‘ik ben een cool-mom-manier’ en de ander doet het weer met de standaardbewoordingen op een communiemanier zoals jij het noemt. Wat maakt het uit? Ieder z’n ding en het een is niet per se beter of slechter dan het ander.

41 likes

Sounds like forumposts to me :cowboy_hat_face:

1 like

Haha het past wel bij je dus zou het zeker doen!

4 likes

Ben ik nou gek of ondergraaf je hier je eigen punt?
Als 1 procent van mijn posts over Arnon Grunberg gaat, ben ik dan die ene die het altijd maar over Arnon Grunberg heeft?

Daar verleen ik geen medewerking aan hoor.

1 like

Ik zocht net op Arnon en onder relevante zoekresultaten was post 2, 3 en 4 van jou. Sorry. :whistling:

13 likes

Ik werd betaald voor bovenstaande post toch?

17 likes

Altijd weer lezen ‘spieren zijn zwaarder dan vet’ tegen mensen die zich afvragen waarom het afvallen tegenvalt.
Hardstikke lief hoor om iemand gerust te willen stellen en het is geen leugen alleen het is 99 van de 100 keer niet van toepassing. Het blijft maar terugkeren, al is het al vaak ontkracht.

32 likes