Forumergernissen

T zal me worst wezen als ik maar geen posts hoef te verplaatsen als corvee.

25 likes

Dat vandaag zo bijzonder veel mensen elkaar de les aan het lezen zijn. Kon niet meer bijhouden hoevaak ik vandaag een variatie heb gelezen op:

• Laten we dit niet zo doen!
  • oh sorry ik haal het wel weg / ik bedoelde het niet zo
3 likes

Zijn er veel mensen elkaar de les aan het lezen of zijn er veel mensen die dingen posten die niet kunnen?

18 likes

Vandaag in het bijzonder? :sweat_smile: Heb je het niet erg toevallig over alles rondom Peter r de vries en reacties en speculaties die ook gewoon ECHT ongepast zijn

6 likes

Ja viel me gister eerder op de dag ook al op.

1 like

Je profiel foto doet me aan deze gif denken, door het lange haar

13 likes

De uitdrukking n=1.
Ik vind het niet lekker lezen en het wordt ook teveel gebruikt hier naar mijn mening.

40 likes

Oké, even de betekenis hiervan gegoogled! Ik had het al een paar keer gezien op het forum inderdaad. Nu snel terug onder m’n steen.

3 likes

Soms vind ik het wel zo netjes juist als het weggehaald wordt, als het iets was wat voor meerdere mensen kut is, dat mensen die later pas lezen dat niet meer hoeven te zien. Hangt vd situatie en context af natuurlijk.

4 likes

NOG STEEDS het onnodig blurren in een spoiler met iets dat geen spoiler is en ook nog dat er niet bij wordt gezegd wat de spoiler is. Het gebeurt zo vaak :sob:

26 likes

Ja het is idd een vreemde toevoeging. Want men zegt iets over eigen situatie (dus anekdotisch, logisch) maar dan als disclaimer, ja “N=1 hoor” erachteraan. Dus wat zeg je dan

2 likes

Ik heb dit als de post uit één zin bestaat en begint met:

“En toen…”

Wordt meestal iets dramatisch mee verteld maar ik trek die manier van verwoorden niet.

“En toen was mijn relatie uit :confused:

17 likes

Net als posts die beginnen met “huh”. Pratend met huh beginnen vind ik al mwah, maar geschreven kan ik het echt niet handelen :sweat_smile: vind het er zo dom uitzien.

14 likes

Ja vooral omdat het meestal betekent “nee echt niet bitch” maar dan zogezegd onschuldig neergeschreven wordt als “huh, begrijp ik je verkeerd?”.

9 likes

Huh? Hoezo? :crazy_face:

3 likes

Ik zeg echt vaak oprecht huh, ook in gesprekken. Als in ‘wow, is dat waar?’ of gewoon als ik in de war ben wat regelmatig het geval is :sweat_smile:

16 likes

In deze categorie vind ik “iets met” ook zo irritant. Bijvoorbeeld foto van iemand die wijn drinkt met als caption “Iets met wijntjes :crazy_face:”.

28 likes

Oeps sorry, ik doe dit altijd xD

2 likes

Gelukkig dat je dit nog even typte :stuck_out_tongue:

2 likes

Hoe word je niet-fysiek onpasselijk? Of bedoel je letterlijk? :stuck_out_tongue:

1 like