Fotografietopic

En daarnaast snap ik dat het heel vervelend of beschamend kan zijn als iemand zo een foto eventueel zou zien, maar geloof me die mensen bij fotoservice hebben echt alles al gezien

3 likes

O ja dat geloof ik zeker wel, maar als deze optie bestaat doe ik het toch liever zo!

1 like

Ik heb laatst wat foto’s afgedrukt en die komen als een stapeltje uit de printer, met daar bovenop een schutblad. Dus de medewerker krijgt de foto’s niet te zien!

1 like

Bij een fotospeciaalzaak of hoe heet zoiets, staat ook vaak net zo’n apparaat als bij de kruidvat. Ik vond de foto’s daar vandaan van veel betere kwaliteit. Mocht je zo’n winkel in de huurt hebben zou ik daar ook eens kijken.

1 like

Hebben jullie tips voor een betaalbare point & shoot met filmrolletje? Ik had de oude idiotproof Minolta van mijn ouders maar die is helaas aan het overlijden. Een digitale camera heb ik maar ik vind filmrolletjes ontwikkelen heel leuk dus ik zoek een vervanger.

Ricoh ff9!

1 like

Ik heb geoefend met mijn canon eos 650 d en een 50-250 mm zoom lens voor mijn safari binnenkort. Is een camera van 13 jaar oud, dus vrij oud.
Hebben jullie wellicht tips of dingen waarmee ik kan oefenen mbt compositie, instellingen, editing etc?

9 likes

Ik heb deze op marktplaats gekocht en ga hem vanaf morgen gebruiken, zin in! Ik had steeds pech met mijn analoge camera’s, er ging bij elke wel iets kapot, en deze zag er op foto’s en op video’s degelijk uit. Ben benieuwd! Hij voelt in ieder geval al lekker in de hand. Gebruik jij die ‘mode’ knop op de zijkant ook wel eens? En zo ja, heb je een favoriete stand?

1 like

Ik gebruik zelf graag de Nikon L35AF III. Lekker makkelijk en echt mooie foto’s!

Superleuk! Ben benieuwd hoe ie gaat bevallen. En nee eigenlijk niet!

1 like

Ah jammer haha. Ik denk dat ik er wel wat mee ga spelen. Misschien kan ik later een update doen (als ik onthoud om te noteren welke ik heb gebruikt lol)

3 likes