Nope ik was het niet!
Voor mijn lootje: er stond een hint op de kaart. In het Nederlands heeft het heeel veel te maken met mijn forum naam!
Oeh ja dit zou de hint wel verklaren
(ik doe niet eens mee dit jaar, maar ik raad in gedachten mee dus ik zal verder niks meer zeggen haha)
Haha shit. Ik had ook geen sluitend bewijs maar 1 hint leek zo duidelijk op jou te slaan…
Ik heb oprecht geen idee wie mijn santa is. Misschien heb ik de hint over het hoofd gezien?
Maar wilde gok … ik denk dat @Flexican mijn secret santa is .
Hahahaha jaaaa! Omg ik dacht dat ik zoooo duidelijk was! Er stonden echt 5 hints in ofzo! haha.
Beetje hulp van @Indolence
It wasnt me! Hahah
Haha ik zie het
Yesss klopt! Haha ik dacht wel dat die hint heel erg duidelijk was Fijn dat je hem terug goed hebt gekregen! Wat vind je van de geur?
Mijn santa was @tuula! Die was vergeten dat ik haar vriend (de kerstman) ook ken, dus het was snel duidelijk
Ik heb echt GEEN flauw idee wie mij santa is!
ik denk dat mijn santa @GirlLikeThis is. Ze zei in haar gedicht iets over een mooie vrouw, en zij heeft Doutzen Kroes als avatar. En in het gedichtje over het verzenden van het pakket stond iets over de noordenwind, en Doutzen is Fries, dus jij misschien ook, of iig uit het noorden.
Oooh, geniale hint!! Het heeft zowel met de avatar als de forumnaam van je Santa te maken!
Oh man ben super slecht met hints blijkbaar haha! Maar ben mega blij met alles, je hebt echt een top pakketje voor me gemaakt! de kommen gebruiken we bijna elke dag en na de feestdagen gaan we je recept proberen!
Nu voel ik me helemaal een sukkel hahaha. Ik ga zo weer nadenken!
Ohhh, ik weet het ook echt niet! Mijn hint was dat haar favoriete artiest afgelopen jaar met haar man in NL heeft opgetreden. Ik dacht toen aan Beyonce, maar volgens mij doet niemand mee met een referentie naar Beyonce in de forumnaam. Bij de collages zag ik volgens mij meerdere forummers die Beyonce leuk vinden. En als het niet op Beyonce sloeg heb ik helemaal geen idee. ik ga nog even speurneuzen!
Ik doe niet mee maar vind dat raden echt leuk! Ben al de hele tijd mee aan het FBI’en en hints aan het uitpluizen. Nu ben ik ook benieuwd of ik die van @Ohappyday goed heb want hebt een vermoede😂.
Ik ben aan het twijfelen tussen @Roguee en @Anna88, misschien moet ik wachten totdat één van hen door een ander geraden wordt.
Ik was het niet