Fototopic Secret Santa

Hellep me!!! Ik ga eind van de middag weer verder. Ik denk nu @ontherun :sweat_smile:

Whaa oke, ik denk dat @ontherun mij had! En ik kom er nu achter dat je naam dus wel gerelateerd is aan Beyonce. Klopt het!? Ik ben zo benieuwd!

1 like

Nee sorry!! :sweat_smile:

1 like

Hij ruikt echt heel fijn, naar frisgewassen lakens, een van m’n favoriete geuren. Hij knettert ook nog altijd heel goed, ben er heel blij mee

1 like

Yes!! Klopt

2 likes

Aah super leuk! Ik vond je pakketje echt zo tof. Ook echt leuk dat je dat houten dingetje goud hebt gemaakt. Het staat megaleuk in mijn kamer en eigenlijk gebruik ik alles van wat je gestuurd hebt, bedenk ik me nu. Heel erg bedankt :blush::blush::blush:

Super leuk om te horen! Was ook erg leuk om alles bij elkaar te zoeken en in te pakken!! :blush:

Ik denk dat mijn secret santa @Puntzak is. Er zat een leuke brief bij waar een aantal letters gemarkeerd waren. Die letters vormen volgens mij deze naam.

1 like

ik weet het! Na heel makkelijk googlen :smiley: @ScrantonStrangler

Nogmaals dankjewel voor je pakketje en je hele lieve kaartje <3

1 like

Klopt als een bus! Kom inderdaad zelf ook uit het noorden/friesland. :blush:

2 likes

@Vaiana ik was het niet!

Ik denk te weten dat mijn santa @Acculader was :biggrin: Toen ik de A zag ging ik alle forum namen af en eerst dacht ik op een of andere reden dat het @Alpacamybags was, maar toen las ik nog eens ‘opladen voor het nieuwe jaar’ en het kleine tekeningetje achterin en toen kwam het AHA moment :sunglasses:

2 likes

Jaa! Je hebt niet willekeurige posts zitten liken!

@GirlLikeThis superleuk pakketje! Ik heb samen met mijn huisgenoot een soort unboxing gedaan. Laf die trui, als ik ooit een les geef over de ruimte doe ik m aan. En ook gewoon als chill trui thuis, want ik hou van zakken in truien.

2 likes

Yay :partying_face: Super bedankt voor je pakketje, ik vond het echt geniaal! :biggrin:

Oh ik doe toch nog een beetje mee dus hahah. Leuk dat ik in een hint sta. Ik ben nu ook benieuwd naar deze. Heb geen idee. Ik ga deze ook even mee bedenken.

(@Ohappyday Ik ben op mijn vermoede voor jouw secretsanta gekomen door het collage topic. Misschien heb je daar iets aan, misschien ook niet en misschien zit ik ook helemaal fout natuurlijk!! Succes straks weer)

2 likes

Ik ben het niet :wink:

haha lol, ik dus wel! :rofl:

@GroenTakje zo leuk je reactie!! mijn vriend had het pakketje afgegeven en hij stapte de auto in en zei : ohhhhh volgens mij hoorde ik iemand heel enthousiast gillen haha. het was zo leuk om te doen! :christmas_tree::two_hearts:

3 likes

Oké ik durf nog een poging te doen. Misschien @GrumpyHarry?

Ik heb ook geen flauw idee! Heb denk ik de hint gemist, want alleen het laatste stukje gedicht leek me een hint, maar… daar ben ik denk ik te dom voor :clap:t2:

Hahahaha mijn spionage skills zijn nog niet zo goed.

Santa, kan je nog een hint sturen?

Zo leuk al dit raden. Ik weet het echt niet wie mijn santa was :frowning: