Fototopic Secret Santa

Ik geloof ook niet dat ze dat zegt als excuus? Maar ze geeft aan dat ze het aan @wompie heeft laten weten. Ze hoeft toch niet aan iedereen specifieke verantwoording te geven?
En of ze nu de starter of niet was, er kan altijd iets gebeuren waardoor dingen niet gaan zoals je wil of bedacht had.

12 likes

POTVERDORIE EN HOE LANG MOET IK NOG wachten voordat ik officieel weet wie mijn Santa is? :sleepy::sleepy::sleepy:

Ik smijt er gewoon weer een poll tegenaan. Ik had Twijfelaar als lootje:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dankjewel meid

vraagje! Moet/mag je bij de onthulling ook zelf nog foto’s posten van het pakketje dat je hebt gemaakt voor je lootje?

Ja, laten we gewoon wachten tot de nieuwe foto’s van pakketten binnen komen en daarvan meegenieten.
Zonde als dit nu zo de sfeer en secret santa gaat verpesten, want is nergens voor nodig. Dus als iedereen zn zegje gedaan heeft is t nu toch klaar :nerd_face:

5 likes

ok dank!

1 like

Het voor jou geschreven gedicht blijft maar in mijn hoofd zitten. Is het rook of is het hachee?

6 likes

Er rust een vloek op SS.
Vorig jaar gierige Gerda, nu dit “relletje”

Laten we er gewoon nog even wat leuks van maken.

5 likes

het is niet sexy, het is niet geil, het is eigenlijk niks. Maar noem me rook.

6 likes

Lekker laten doen joh. Gerda had invloed op iedereen, dit enkel op Wompie en zij is niet ontevreden. Dus waarom de rest het wel erg vindt is mij een vraag

7 likes

Ik ook :joy:

Gelukkig heeft mijn lootje zat foto’s gemaakt

1 like

Ik vind het nogal jammer dat anderen bepalen wat een ‘goed’ SS pakket is. Lijkt mij dat het vooral gaat om de degene die het krijgt en die is in dit geval hartstikke tevreden. Niet zo leuk om hier negatief over te doen als het jou verder niet aangaat toch?

29 likes

Ik vind het al super tof dat iedereen tot nu toe blij is! Dat is echt zeldzaam als je met een groep ‘vreemden’ zoiets organiseert. Iedereen heeft er zoveel aandacht in gestopt en ik krijg er zon mega blij gevoel van! Het is toch super tof hoe we zoiets hier online voor elkaar krijgen :biggrin:

17 likes

Wie had dat gedacht…

(Ik krijg vast veel commentaar op deze ongevoelige grap. Sorry. Dit is hoe ik omga met ongemakkelijke situaties)

16 likes

Elders was men ook eerst verward maar ik had beloofd om een bompakket te maken als ik Hitler in wo2 zou trekken :sneezing_face:

Nog beter mijn ‘paasbest’ doen ga ik volgende keer niet doen. Wat betreft inpakdrama’s en skills heb ik mijn max al bereikt.

Om in cliche’s te blijven praten: uiteindelijk draait het om de inhoud en de weg ernaar toe.

2 likes

Hé, wat jammer dat je weggaat! Hopelijk geeft dit gedoe je geen nare nasmaak van het forum.

Ik begrijp sowieso de commotie niet zo goed als @wompie gewoon blij is met haar pakje (en het ook nog eens onderling is besproken).

1 like

Nee ik zou sowieso al weggaan hoor! Wilde alleen dit even afronden :slight_smile:

Om medische redenen ben ik voorlopig even weg van mijn toetsenbord maar ik zal op deze pagina op de 31e bekend maken wie ik had getrokken etc + nog wat foto’s van de verpakking plaatsen. Die link aanklikken heeft nu geen zin want er is voorlopig nog niks te zien. Ik ga wordpress zo instellen dat daar dan iets te zien is :wink:

Wel een spartaanse maatregel maar anders leert deze hardleerse mijt het nooit. :wink:

4 likes

Ho ho, ik wil graag even ingrijpen op dit ‘relletje’. @anon98052296, ik ben niet alleen ‘niet ontevreden’ met jouw cadeau, ik ben er oprecht blij en tevreden mee.

@Indolence ik snap jouw opmerking over het niet inpakken en al dan niet onderdeel zijn van secret santa, maar ik vind het oprecht niet erg en heb, dankzij de lieve en oprechte videoboodschap van @anon98052296 alleen maar begrip voor het niet inpakken. Het past juist bij mij (toeval of niet) omdat ik veel bezig ben met duurzaamheid/zeo waste etc.

Het is de keuze aan @anon98052296 zelf of ze blijft op dit forum of niet, maar ik wil absoluut niet bijdragen aan het ‘wegjagen’ van haar. De reden dat ik mijn secret santa presentje ook gewoon heb gepost (ondanks het niet mooi inpakken) in dit topic is dan ook omdat het voor mij volwaardig meedoet.
Zal ik ontkennen dat ik van een mooi versierde doos houd? Nee, ik heb zelf ook aardig uitgepakt. Vind ik het erg en vind ik mijn ssdeelname minder leuk? Absoluut niet.

Laten we hier aub niet verder op in gaan: nogmaals ik ben blij met mijn inzending en zie dat de inhoud met enorme zorg is samengesteld en dat betekent voor mij meer dan een mooie strik. Ik vond het vorig jaar al zo jammer met gerda (ik werd gediskwalificeerd omdat ik mn collage 1 dag te laat uploadde en dat bracht ook een flinke discussie op gang) en wil het nu gewoon leuk houden. Zeker omdat het eigenlijk iets tussen ons is en van issues geen sprake is.

TLDR: ik ben blij met mn secret santa en aub geen discussie over maken

55 likes

Ik heb mijn pakje ook ontvangen! Niet helemaal “secret”, aangezien @Hectometer en ik als enige op de buitenlandse/brievenbuspost-lijst stonden, haha. En ik ben echt superblij met het boek! Sinds kort probeer ik me heel erg in te lezen in feminisme en dit boek stond op mijn wishlist (maar dat wist Hectometer helemaal niet), dus echt ideaal. Ik ben er in begonnen en ik vind het nu al geweldig. Er zitten namelijk ook belachelijk veel verwijzingen in naar dingen die me interesseren (zelfs een niet-bekend schilderij dat ik heel toevallig vorige week in Wenen heb gezien (van David Teniers) en een middeleeuwse schrijver (Boccaccio) van wie ik een boek heb gelezen) (o.a. kunst, Griekse mythologie en Romeinse dichters). Ik heb al superveel aantekeningen gemaakt en ik zit pas aan pagina 13, haha.

26 likes