Ooooh dit topic trekt mij wel echt over de streep om volgend jaar misschien mee te doen!!
41% had jou als lootje, hoeveel pakketten heb je inmiddels binnen?
Vanmorgen heb ik mijn pakketje op gehaald, plaats vanavond even de foto’s. Heel blij mee, dankjewel Santa!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar genoeg is genoeg. De rest van de pakketten die nog onderweg zijn, zal ik moeten weigeren.
Haha, ja, ik vond het zelf uiteindelijk ook een stuk moeilijker om iets geschikts te vinden dan ik vooraf had gedacht. Maar dit boek is top, helemaal “mij”! Dank je wel!
De extra e is omdat Rogue altijd overal al bezet was
Ah ik ben zo blij met mijn pakketje! Vond het best spannend om voor de eerste keer mee te doen maar ik voelde me bijna jarig toen ik het pakketje vanmorgen ging ophalen. Er stond een heerlijke (en ook best zware!) doos op me te wachten
Alles zat in een prachtige doos. Ik bedacht me na de foto pas dat de eerste hint misschien teveel weggaf van wie mijn Santa was dus die heb ik even anoniem gemaakt
Haha ik voelde me helemaal een beetje begluurd met m’n bezeten kind. (En lief! Dankjewel!) Oeehhh snel verder kijken!
Wauw wat veel! En wat was alles mooi ingepakt! En zelfs iets voor de kat, super lief.
Oh ik ben zo verwend en het past zo goed van mij. Ik ga lekker dit weekend een maskertje nemen en die chocola deel ik mooi niet. De mokken heb ik ook nog laatst voor staan kijken, wat leuk om ze nu ook in mijn kast te hebben staan, daar gaat morgen de koffie in Er wordt al de hele dag ‘maaaauuuu’ tegen het katje geroepen en het oogmasker komt ook goed van pas
Onze poezendame heeft even over een snoepje heen gerold maar er net als jouw kat ook nog niet van gesnoept, misschien krijgt ze later er nog trek in
En het gelukskoekje bewaar ik voor een mooi moment. Lieve Santa, heel erg bedankt voor het leuke pakket en alle moeite die je erin hebt gestoken (je losse hint is ook echt in ons straatje, dus die bewaren we ook!)
? Dat kan maar één Santa zijn dan…
Als ik kijk naar mijn hint, dan kan ik ook maar één Santa aanwijzen.
Ik doe hier helemaal niet aan mee maar volg toch het topic en ik scrollde snel voorbij en bij die foto met de kat vond ik het net lijken alsof er twee van die partyknakworstjes uit zn hoofd staken hahaha kan wel merken dat ik moe ben.
Gerda was de organisatrice en verwijderde vlak voor het einde haar account. De 25 cent die iedereen haar had gestort heeft ze zonder overleg naar de voedselbank overgemaakt. Dat is het in het kort
Ik heb gewoon geen idee wie mijn lootje heeft… frustrerend
Ik heb ook geen flauw benul!
Wanneer en hoe gaan we eigenlijk raden/bekendmaken wie welk loodje had?
Jaa ik ben zo benieuwd!
Lijkt me zo grappig als er meerdere mensen denken dat 1 bepaalde Santa die van hen was.
Ik wil zo graag weten wie ik kan bedanken voor mijn leuke pakket!
Ik heb wel het vermoeden wie mijn Santa was de hints waren erg duidelijk! Wil die persoon ook wel graag bedanken voor al het fijns
Ik heb het zelf nog niet uitgepakt. Zijn er nog meer mensen?
- Ik moet mijn pakket nog uitpakken
- Ik heb mijn pakket al uitgepakt
0 stemmers
ik doe niet mee dit jaar want ik wist niet dat je ook mee mocht doen in het buitenland :o ik vind het altijd zo’n leuk topic om mee te lezen, wat maken jullie er allemaal een werk van, echt super! volgend jaar als ik nog actief ben hier doe ik zeker mee!
Huh nee echt dan pas dat duurt zo lang!