Fuck kerst

Ik vind de tijd er naar toe met alle december deadlines het ergste denk ik.
Vandaag nog mijn bestellingen halen bij de slager, visboer en de bakker en dan hoop ik dat ik er ben.

Ben te chaotisch voor die planning :tired_face::tired_face::tired_face:

4 likes

ik moet binnenkort weer met mijn satanische tante aan tafel zitten. Ga me maar behangen met kruizen en wijwater drinken denk ik. Zo geen zin in.

7 likes

Morgen weer kerstdiner hell bij de schoonfamilie… :tired_face: Dit jaar komen we met onze jonge baby, en ik wil niet dat ze daar de hele tijd te druk tegen gaan doen of constant gaat oppakken en doorgeven aan de hele familie. Mijn schoonmoeder vergelijkt alles met vroeger en vindt alles overdreven, want vroeger deden ze daar ook niet zo moeilijk over en haar kinderen leven ook nog.
Gelukkig dit jaar gewoon na het eten naar huis en geen kerstontbijt meer daar :grin:

6 likes

Vanavond ga ik met mijn gezellige familie naar een luxe all you can eat en morgen een brunch met de minder leuke fam. Maar daarna is het alweer voorbij!!!

1 like

Ik denk er serieus over na om volgend jaar niet kerst op kerst te vieren maar gewoon als ik er zin in heb (heb toch 2 weken vakantie). Wil die bewuste stress niet meer op die verplichte dagen (en aangezien al het vreten toch al weken te koop is…).

Ik zit in “the capital of christmas” (Straatsburg) om een eenzame/vervelende kerst thuis te ontlopen, nogal ironisch :joy:. Echte kerst-overload hier, hoor. En vanavond lekker op m’n hotelkamer lezen, popcorn eten en wijn drinken. Ik denk niet dat ik ooit nog thuis wil zijn voor kerst, ideale uitvlucht voor de mensen die me willen uitnodigen/zielig vinden (ik ben nl. op reis, daar reageert iedereen positief op). Ik doe vanavond toch gewoon wat ik thuis ook zou doen, alleen zonder nare reacties en mezelf zielig vinden (ik ga anders nooit op hotel, dus nu is het mezelf verwennen). Ik kan het iedereen aanraden die kerst lastig vindt.

16 likes

Ik heb precies hetzelfde. Kerst wordt toch niet meer zoals vroeger, dus tijd voor nieuwe tradities. Ik ben nu ook op reis en het is zo fijn. Heerlijk ongedwongen.

2 likes

Ahhh wat kut zeg. Sterkte. :heart:

1 like

Nope. Vanochtend vroeg de instructrice in de sportschool “En, zijn we allemaal lekker in de kerststemming?!”, maar niemand reageerde. Zegt ze daarna heel droog: “Nee, ik ook niet. Laat het maar gauw de 27e zijn.” Vrouw naar m’n hart.

44 likes

Me met kerst:

35 likes


:fu:t3:

3 likes

Dacht ff dat dat Martin Garrix was haha

11 likes

Hahah nu je het zegt…

Schoonzus begon over dat mijn vriend en ik kinderen moesten gaan maken. Ik zei dat ik dat niet wilde. Zegt ze nou je vriend wel dus misschien is het wel jouw laatste kerst nu dan. Wtf ?? Terwijl zij dit jaar 2x door zwager gedumpt is dus eerder haar laatste kerst. Dag

Nou echt hoor, ik moest me echt inhouden, was zo boos. En dan nog de hele avond gezellig moeten doen :roll_eyes:

Wow, deze kan regelrecht in het topic voor kutopmerkingen :pensive:

Heerlijk topic. Vriend zn ouders vierden het op dezelfde dag als mijn ouders dus ben niet meegegaan want zijn net weer samen en voelde nog redelijk pril.

Dus ben deze dagen alleen bij mn ouders. Familie van mn moeder woont allemaal aan de andere kant van de wereld dus die is dr nooit. Iedereen hier thuis heeft een hekel aan nep gezelligheid dus we eten wel samen, maar lig nu in bad te chillen en iedereen doet wat voor zichzelf nu.
Vriendin gaat straks uit en ga uit verveling denk ik maar joinen haha.

1 like

Wtf!? Heb je er niks van gezegd?

Wow wtf! Waarom zou je ook zoiets zeggen?? Misschien uit eigen onzekerheid ofzo maar dan is het nog gestoord.

wtf!