Fuck kerst

Omdat er ook een topic is waarin kerstofielen zich verzamelen, kun je hier als Grinch die hele teringzooi afkafferen, GO YOUR GANG!

21 likes

Ik vind kerst stom, ik vier alleen Sinterklaas.

7 likes

Kerst vind ik echt een kutdag, mā€™n oudste broer is dan jarig dus het is nooit een feestdag maar een rouwdag geweest. Enige pluspunt: VRIJ VAN WERK.

4 likes

Heel fijn dit topic :heart:ļø ging al helemaal bad op alle kerstaanbidders

4 likes

Oh ik HAAT kerst zo hard he. Al die verplichte klote ellende. Gescheiden ouders + schoonouders, dus jezelf in 400 stukken moeten verdelen. Terwijl ik gewoon in bed wil chillen all day long! Echt ga weg. En dan mensen die vrolijk vragen ā€™ Wat ga je voor leuks doen met Kerst? ā€™ Nou precies niks leuks, want moet overal heen anders zijn mensen op hun teentjes getrapt.

15 likes

Mooooi, verzamelt u, o gelijkgestemden!!

1 like

Iemand ideeƫn hoe je onder kerst met de (schoon)familie kunt uitkomen? Behalve op vakantie gaan?

1 like

Diarree, doet het altijd goed denk ik

14 likes

sorry i love kerst dus ik ga zo weer weg maar ik vind the grinch zo leuk!

4 likes

Ik vind t zo stom dat ik er nu uit ga en NIET meer terugkom. Iig tot het kerst is en ik mā€™n ei kwijt wil haha. Kan er nog niet over nadenken.
En op fb al die mensen die al aan het aftellen zijn tot kerstmis?!

Die hebben ze niet alle 24 in het kratje.

8 likes

Zeggen dat je op vakantie gaat maar stiekem een week in je eigen huis blijven.

2 likes

Ah yes hier is mn huis

2 likes

Gespreid bedje hier

4 likes

Hahaha je titel

1 like

Hmm ik vrees dat ik daarvoor niet goed genoeg man liegen als ze er later op terugkomen en vragen hoe het was :zipper_mouth_face:
@mikselke fake ziek zijn is wel een optie ja!

Oh nog 1 dingetje dan. Jouw titel ga ik zeker gebruiken dit jaar! Geniaal. (@Nescio ? )

1 like

Dag vtv halfgebakken kip eten, is het geen leugen :+1: solide plan al zeg ik het zelf

1 like

Hahaha waarschijnlijk is de buikpijn die ik krijg minder erg dan het kerstdiner ja :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik ben deze kerst hopelijk ergens ver weg (als de verdomde scriptie af is) dus kan mooi in een aftans hostel ā€˜kerstā€™ vieren (lees jezelf volgieten met gratis drank) prima. Is dan al derde jaar achter elkaar dat ik niet in nl ben met deze ongein

8 likes

Hier ook tips gezocht. Ik moet zelfs een nachtje weg met die lui. Afgelopen jaar ben ik er onderuit gekomen. Maar dit jaar kan ik niet weer met hetzelfde verhaal aankomen.