Fuck kerst

Het is echt super stom hoor maar door 1 of andere twist ga ik nu met mijn vriend mee naar een feestje bij mensen thuis waar ik 3 mensen ken. Het feestje waar ik wel naar toe wil is uitverkocht. Ik vier het normaal altijd met vriendinnen maar nu ga ik ze niet eens zien. Ik vind oudejaar sowieso nooit echt leuk maar nu nog minder

1 like

Pff hier zelfde hoor. Elk jaar met de feestdagen besluiten mā€™n ouders het hele huis op zn kop te zetten en lekker ruzie te gaan maken. :roll_eyes: Reden dat ik al jaren niet meer thuisthuis vier. Dit keer toch weer geprobeerd, maar zit alweer in de trein terug naar huis, lekkere oudjaarsavond. Alsof het in de lucht hangt. Doe dit nooit meer.

Ah nee zo kut dat je alweer naar huis gaatā€¦ Hopelijk kan je er nog een leuke avond van maken?

Jaa vier het nu ook bij mn vriend, met zijn vrienden (haha zitten we door andere omstandigeden toch beetje in zelfde situatie). Hoop dat het bij jou ook uiteindelijk meevalt en toch gezellig wordt!

Wel fijn dat je nog iets leuks kan doen! En lief, dankjewel!

Ieder jaar neem ik me voor om eindelijk eens echt leuk oud op nieuw te vieren, maar wederom zit ik thuis met mijn ouders naar de tv te staren. Nog voor het 12 uur is zullen die waarschijnlijk rechtop op de bank slapen en zit ik in mn eentje. Er is ook echt niet veel op tv. Vriendinnen zijn aan het feesten dus ook op whatsapp is het stilā€¦ben ook nergens uitgenodigd al had ik ook geen vervoer dus was sowieso lastig want ov rijdt niet zo laat nog hier mja.

Op deze momenten vervloek ik mijn leven echt. Ga me dadelijk maar volvreten met oliebollen en allemaal andere zooi. Misschien dat ik nog een fles drank open trek en met mezelf proost en dan hopen dat het snel 12 uur isā€¦

1 like

We hadden het plan met wat forummers te meeten. Doordat vrijwel iedereen sjaak afhaak was gaat het nu niet door helaas. Had maar eerder aangegeven!
Gelukkig heb je oliebollen :stuck_out_tongue:

1 like

@BiloxiParish nou ik kan je de hand schudden, want ik zit precies in dezelfde situatie. En ook ik ga hetzelfde doen als jou. In gedachten proost ik met je mee!

1 like

Ik ga eerste kerstdag niet naar familie maar gewoon keihard chillen en me volvreten terwijl ik Harry Potter ofzo kijk. Mijn vriend heeft een 24 uursdienst en is niet thuis. Ik kijk er echt naar uit om niks te doen. Maar mensen verbazen zich echt dat ik niet naar familie ga. Maar ik vind het gewoon niet gezellig? Te druk, chaotisch en verplicht. Geen aandacht voor elkaar. Maar bijelkaar zijn omdat het moet (ofja Kerst is) vind ik weinig aanā€¦

10 likes

Oh wauw dat is echt mijn droom. Als ik geen verplichtingen zou hebben zou ik 2 dagen in bed liggen films kijken en mac eten. Oooooit komt die dag, en dan kan ik gelukkig sterven.

1 like

Dat je maar snel je forumnaam met kerst mag waar maken!

2 likes

Hoewel ik kerst heel gezellig vind, ben ik wel een beetje jaloers. Ik heb sinds dit jaar weer een relatie, na de afgelopen 4 jaar met kerst single geweest te zijn en nu moet ik ineens mee naar zijn ouders. Ik wil helemaal niet zogenaamd leuk en sociaal doen, ik ben ook helemaal niet zo leuk en sociaal. Ik wil ook gewoon doen wat jij gaat doen :joy: Heerlijk lijkt me dat

1 like

Ik woon nog bij mijn ouders en wij doen geen reet met Kerst, behalve lekkerder eten dan normaal en All You Need Is Love kijken. Ik wil social media dan echt mijden, dus ga maar Videoland bingen of zo.

Zo het is weer tijd om dit topic vol te spammen.

Ik ga volgend jaar echt zeggen dat ik niet meer mee doe aan die verplichte familie bezoekjes. Ik spreek ze het hele jaar niet en met kerst moet ik opeens verplicht gezellig doen.

Met mijn schoonfamilie moet ik op kerstavond eten. Dat betekent eerst werken en dan gelijk door. Nou na een dag werken ben ik moe en kan ik mijn schoonmoeder al helemaal niet aan met haar drukke irritante gedrag. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat we die dag eerder stoppen met werken. Dit heb ik tegen niemand verteld ook mijn vriend niet want ik ga eerst nog even sporten en een dutje doen voordat ik die kant op rij. :+1:

Ik heb wel zin in eerste kerstdag bij mijn ouders dat duurt hooguit 2 uurtjes en daar is geen druk gewoon eten en dan kan ik daarna lekker op de bank liggen.

7 likes

Heerlijk dit jaar thuis blijven met zijn twee. 1e kerst in pyjama gourmetten met veel biefstuk en tweede pizza maken ook in pyjama. Geen boom geen cadeaus en geen toestanden. Nu al zin in.

8 likes

Ik hou niet van kerst en ik heb er ook helemaal geen zin in. Ook dit jaar staat het weer lekker volgepland voor mij. Het wordt drie volle dagen kerst vieren. Elke dag lekker lang heen en weer reizenā€¦ terwijl ik liever met een zak chips op de bank zit. Helaas!

2 likes

Vriend en ik hebben dit jaar echt geen zin om alle familie weer te moeten zien met de kerst. Wij gaan lekker naar Disneyland. Toedeloe met je kerstgourmet :v:

21 likes

Nou het is helaas bijna zover! Hebben we er al zin in? :expressionless:

Neuhhh :tired_face:

1 like

Maaasr het is ook weer bijna 27 december :innocent::see_no_evil:

3 likes