Fuck kerst

We hadden het plan met wat forummers te meeten. Doordat vrijwel iedereen sjaak afhaak was gaat het nu niet door helaas. Had maar eerder aangegeven!
Gelukkig heb je oliebollen :stuck_out_tongue:

2 likes

@BiloxiParish nou ik kan je de hand schudden, want ik zit precies in dezelfde situatie. En ook ik ga hetzelfde doen als jou. In gedachten proost ik met je mee!

1 like

Oh wauw dat is echt mijn droom. Als ik geen verplichtingen zou hebben zou ik 2 dagen in bed liggen films kijken en mac eten. Oooooit komt die dag, en dan kan ik gelukkig sterven.

1 like

Hoewel ik kerst heel gezellig vind, ben ik wel een beetje jaloers. Ik heb sinds dit jaar weer een relatie, na de afgelopen 4 jaar met kerst single geweest te zijn en nu moet ik ineens mee naar zijn ouders. Ik wil helemaal niet zogenaamd leuk en sociaal doen, ik ben ook helemaal niet zo leuk en sociaal. Ik wil ook gewoon doen wat jij gaat doen :joy: Heerlijk lijkt me dat

1 like

Ik woon nog bij mijn ouders en wij doen geen reet met Kerst, behalve lekkerder eten dan normaal en All You Need Is Love kijken. Ik wil social media dan echt mijden, dus ga maar Videoland bingen of zo.

Zo het is weer tijd om dit topic vol te spammen.

Ik ga volgend jaar echt zeggen dat ik niet meer mee doe aan die verplichte familie bezoekjes. Ik spreek ze het hele jaar niet en met kerst moet ik opeens verplicht gezellig doen.

Met mijn schoonfamilie moet ik op kerstavond eten. Dat betekent eerst werken en dan gelijk door. Nou na een dag werken ben ik moe en kan ik mijn schoonmoeder al helemaal niet aan met haar drukke irritante gedrag. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat we die dag eerder stoppen met werken. Dit heb ik tegen niemand verteld ook mijn vriend niet want ik ga eerst nog even sporten en een dutje doen voordat ik die kant op rij. :+1:

Ik heb wel zin in eerste kerstdag bij mijn ouders dat duurt hooguit 2 uurtjes en daar is geen druk gewoon eten en dan kan ik daarna lekker op de bank liggen.

7 likes

Heerlijk dit jaar thuis blijven met zijn twee. 1e kerst in pyjama gourmetten met veel biefstuk en tweede pizza maken ook in pyjama. Geen boom geen cadeaus en geen toestanden. Nu al zin in.

8 likes

Ik hou niet van kerst en ik heb er ook helemaal geen zin in. Ook dit jaar staat het weer lekker volgepland voor mij. Het wordt drie volle dagen kerst vieren. Elke dag lekker lang heen en weer reizen… terwijl ik liever met een zak chips op de bank zit. Helaas!

3 likes

Vriend en ik hebben dit jaar echt geen zin om alle familie weer te moeten zien met de kerst. Wij gaan lekker naar Disneyland. Toedeloe met je kerstgourmet :v:

21 likes

Nou het is helaas bijna zover! Hebben we er al zin in? :expressionless:

Neuhhh :tired_face:

2 likes

Maaasr het is ook weer bijna 27 december :innocent::see_no_evil:

3 likes

Ik vind de tijd er naar toe met alle december deadlines het ergste denk ik.
Vandaag nog mijn bestellingen halen bij de slager, visboer en de bakker en dan hoop ik dat ik er ben.

Ben te chaotisch voor die planning :tired_face::tired_face::tired_face:

5 likes

ik moet binnenkort weer met mijn satanische tante aan tafel zitten. Ga me maar behangen met kruizen en wijwater drinken denk ik. Zo geen zin in.

7 likes

Morgen weer kerstdiner hell bij de schoonfamilie… :tired_face: Dit jaar komen we met onze jonge baby, en ik wil niet dat ze daar de hele tijd te druk tegen gaan doen of constant gaat oppakken en doorgeven aan de hele familie. Mijn schoonmoeder vergelijkt alles met vroeger en vindt alles overdreven, want vroeger deden ze daar ook niet zo moeilijk over en haar kinderen leven ook nog.
Gelukkig dit jaar gewoon na het eten naar huis en geen kerstontbijt meer daar :grin:

6 likes

Vanavond ga ik met mijn gezellige familie naar een luxe all you can eat en morgen een brunch met de minder leuke fam. Maar daarna is het alweer voorbij!!!

1 like

Ik denk er serieus over na om volgend jaar niet kerst op kerst te vieren maar gewoon als ik er zin in heb (heb toch 2 weken vakantie). Wil die bewuste stress niet meer op die verplichte dagen (en aangezien al het vreten toch al weken te koop is…).

Ik zit in ā€œthe capital of christmasā€ (Straatsburg) om een eenzame/vervelende kerst thuis te ontlopen, nogal ironisch :joy:. Echte kerst-overload hier, hoor. En vanavond lekker op m’n hotelkamer lezen, popcorn eten en wijn drinken. Ik denk niet dat ik ooit nog thuis wil zijn voor kerst, ideale uitvlucht voor de mensen die me willen uitnodigen/zielig vinden (ik ben nl. op reis, daar reageert iedereen positief op). Ik doe vanavond toch gewoon wat ik thuis ook zou doen, alleen zonder nare reacties en mezelf zielig vinden (ik ga anders nooit op hotel, dus nu is het mezelf verwennen). Ik kan het iedereen aanraden die kerst lastig vindt.

15 likes

Ik heb precies hetzelfde. Kerst wordt toch niet meer zoals vroeger, dus tijd voor nieuwe tradities. Ik ben nu ook op reis en het is zo fijn. Heerlijk ongedwongen.

2 likes

Ahhh wat kut zeg. Sterkte. :heart:

1 like