Fuck kerst

Ooh. Zoveel lieve reacties. Ik woon in België.
Maar echt wel heel lief dat er hier verschillende mensen mij een lift aanbieden. Zo leuk om eens iets lief te horen vandaag.
Ik lig in het logeerbed.

Dus behalve dat de situatie hier niet ok is, lig ik wel comfortabel.

Edit: deel van bericht verwijderd

2 likes

Jammer! Hoop dat je morgen een fijnere dag hebt :kissing_heart:

1 like

Hopelijk kun je een beetje slapen. :heart:

1 like

Gaat wel lukken.
Ik wist allemaal wel dat zo’n dingen hier gebeuren. Ik ben er gewoon nog nooit getuigen van geweest.

1 like

Dat moet heel confronterend en pijnlijk voor je zijn. Vind het heel rot om te lezen in welke situatie je zit. Hopelijk heb je morgen fijne mensen om je heen.

1 like

Jeetje… sterkte! Dan valt mijn kerst geloof nog wel mee. Hopelijk morgen lekker op tijd naar huis!

2 likes

Meiden wat zijn jullie verschrikkelijk lief!

@stervis wat een rotsituatie, misschien kan iemand hier je helpen, en anders veel sterkte en dikke knuffel!

2 likes

Vind het echt hartverwarmend dat er spontaan zo hulp wordt aangeboden, zo lief. Hopelijk kom je de nacht goed door @stervis , veel sterkte.

6 likes

Echt heel lief.
Ouders wonen onder Antwerpen en ik richting Brussel.

Ik lig hier wel goed, hoor.

De gang van zaken is hier alleen totaal fout.
Valt niet veel aan te doen.

Edit: deel van bericht verwijderd

2 likes

De lieve berichtjes helpen al heel veel.

Dank je wel voor de reacties.

Ik wil het topic niet inpikken. Ik veronderstel dat er nog mensen wat vervelends meemaken met de feestdagen.

5 likes

Niemand pikt iets in. Dit is wat er nu aan de hand is en daar is alle ruimte voor. Die is er voor iedereen met fuck kerstdagen.

Ik ben twee dagen alleen. Dat zorgt ook niet voor een kerstgevoel, maar hoe meer ik hoor van mensen om me heen over hun kerst en hoe meer ik hier lees, hoe minder erg ik het vind. Ik heb nu iig een kerst zonder spanningen en gedoe. Dat is fijn!

3 likes

Nee joh, je bent het topic niet aan het kapen, je moest gewoon je ei kwijt en dat mag altijd (net als iedereen dat mag in dit topic). Juist als het zo naar is is het ff belangrijk dat je dat ergens kan ventileren. :heart: Klinkt allemaal heel moeilijk, vind het knap hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht en er niet al te nare dingen gebeuren, en je je na dit topic in ieder geval minder alleen voelt als je toch besluit daar te blijven!

En idd, wat een mega lieve reacties hier. Het was zo mooi om te lezen hoe iedereen samenkomt om te helpen. Jullie zijn allemaal geweldig. :takingbow:

3 likes

Ik sluit me aan bij wat hierboven is gezegd! Er is absoluut geen sprake van het topic inpikken, iedereen mag hier zijn verhaal doen, dus jij ook. :heart:

1 like

Dank je wel voor de lieve reacties allemaal.
Ik ben ondertussen bij mijn ouders vertrokken en sta weer op de bus te wachten.
Ik heb er nog een 4-tal uur redelijk goed geslapen.

Ik heb bij een aantal berichten de informatie over waarom mijn kerst 2019 niet zo geslaagd was aangepast.
Het is niet zo netjes om de vuile was van mijn ouders buiten te hangen.

11 likes

Wilde je even laten weten dat ik aan je denk. Weet hoe het is om ouders te hebben waarvan je hoopt dat je zo snel mogelijk weer weg kan. En hoe ingewikkeld dat gevoel kan zijn. Hoop dat je straks veilig thuis een beetje kunt bijkomen. Mocht je je hart willen luchten staat m’n pb open

2 likes

Lieve reactie.
Ik ben bijna thuis, nog 10minuten.
Ik kruip nog een paar uur in mijn bed en dan vanmiddag begint mijn vakantie.

Ik ben wel benieuwd of mijn moeder straks wat gaat sturen. Volgens mij beseft ze wel dat haar drankgebruik niet ok was.

11 likes

Ik zag heel veel herkenning in je post gisteravond dus daarom wilde ik je direct ophalen. Ook als je geen gevaar oid loopt kan het heel naar voelen om op een plek te zijn waar je niet wilt zijn op dat moment. Fijn te lezen dat je onderweg bent, ik hoop dat je een hele fijne dag hebt :heart:.

Jeetje @Oprah wat heftig… Veel sterkte.

4 likes

Sterkte @Oprah :kissing_heart:

1 like

Wat een avond zeg! Hoop dat je inmiddels in je bed ligt en nog even lekker kunt slapen.

Dat vind ik op een tragische manier net zo mooi als verdrietig, maar de circle of life is confronterend dus sterkte de komende tijd :orange_heart:

2 likes