Game of Thrones / House of the Dragon

Toen ik zag dat Ned door Sean Bean werd gespeeld zei ik tegen mijn vriend: oh, die gaat dood. xD

9 likes

Everybody dies

1 like

Behalve in het laatste seizoen, als iedereen ineens plot armor heeft dat in de vorige seizoenen niet bestond

13 likes

ja echt stom

2 likes

Ik ben hier toevallig ook aan begonnen. Ben nog niet zo heel ver maar het lijkt me tot nu toe van niet. Heb er wel een beetje moeite mee. Om doorheen te komen merk ik, al kan ik er de vinger niet precies opleggen waarom.

1 like

Ik zag net deze foto op reddit. Kit met kortere lokken en zonder gezichtsbeharing ziet er zo raar uit en dat pakt maakt het er niet veel beter op. Emilia lijkt ook echt zo’n vrouw van 40 in die foutfit + kapsel.

12 likes

Zoooo dan, Kit is zo een stuk minder aantrekkelijk.

2 likes
Seizoen 5, afl 10

Waaaaat! Jon Snow dood?? Ik dacht dat hij uiteindelijk op de troon kwam :sob:

13 likes

afbeelding

26 likes

We zijn klaar! Helaas had ik ooit onderstaande meme gezien (toen ik nog niet was begonnen met de serie). Dus vermoedde al dat deze persoon uiteindelijk op de troon kwam. Maar zeker weten deed ik niet. Was dus tot het laatst (semi)spannend.

Dikke vette spoiler

afbeelding

LOL @ mijn vorige post :joy:

En nu ga ik een stukje teruglezen incl de spoilers.

2 likes
Spoilert laatste seizoenen

Echt een stuuuuuuuk minder leuk vergeleken met de eerdere seizoenen. Vond het einde ook niet “bevredigend” ofzo. We hebben de laatste afleveringen maar afgekeken, omdat we al eenmaal begonnen waren, niet omdat het nou zo superspannend en leuk was.

7 likes

Even binnenvallen in een oud topic. Ik kijk nu pas GoT (omg op mezelf want ben gek op dit soort series en wilde deze altijd al zien).

Ben halverwege seizoen 5. Dit is zoooo’n fucking vette serie. Echt geweldig!

Zat ook dat overzicht van alle doden te bekijken dat hier eens is gepost. En ik ga stuk om de 3 bloedzuigers die ook zijn meegeteld :joy:.

8 likes

Morgen komt House of the Dragon op HBO. Ik ben toch wel heel benieuwd. Heb wel zin in een serie in dat genre, dat GoT sfeertje. Gaan jullie kijken??

25 likes

Ja, zo’n zin in.

4 likes

Jaa zeker! Ik zag het eerst niet zo zitten na de tegenvaller van het laatste seizoen van GoT, maar de trailers zien er toch wel weer ouderwets vet uit dus ik ben heel benieuwd! Heb ook echt weer zin in het sfeertje ja.

4 likes

Ik had nog nooit Game of Thrones gezien dus daar een tijdje terug mee begonnen en deze week de laatste aflevering gekeken dus net op tijd voor House of the Dragon! Ben benieuwd.

3 likes

Komen de afleveringen per week uit? Ik ga denk ik wachten tot alles uit is, vind ik toch fijner kijken! Ben erg benieuwd wel!!

5 likes

Heb zoveel zin in House of the Dragon!!! Scoort ook al goed op IMDB.

2 likes

Ik vind het zoooo vet. Net de eerste aflevering gezien. :star_struck:

5 likes

Nice, zin in.
Ik ga denk ik wachten tot het hele seizoen erop staat, vind het heerlijk om dit in paar dagen te bingen

2 likes