Game of Thrones / House of the Dragon

Ja, echt nice! Jammer om een week te moeten wachten op de 2e.

3 likes

Kunnen we discussie rond house of dragons niet beter in het game of thrones topic doen met spoilers van zodra de aflevering uitgezonden is? Wil weer uitgebreid erover kunnen praten en lezen.

9 likes

Is the House of dragon tof om te kijken als je GoT niet gezien hebt?

2 likes

House of the Dragon net gezien. Prima eerste aflevering! Wel even inkomen met alle personages. Ik hoop op veel diepgang in de personages en niet teveel zelfde types als GoT. Niet dat Rhaenyra teveel op Daenerys blijkt te lijken.

En die bevalling, wat mega heftig! Als je zelf een traumatische bevalling hebt gehad moet je dat stuk misschien wel even overslaan. Weet in ieder geval dat dat er dus in zit.

6 likes

Ik denk het wel, maar het geeft wel echt veel meer context als je GoT hebt gezien.

3 likes
House of the Dragon aflevering 1

Omg ja wat de hel konden ze haar niet verder verdoven met die papaver wat afschuwelijk

Wel een goede eerste aflevering zit er helemaal in

3 likes

@moderators ik heb jullie hierboven niet getagd maar kunnen de HOD-berichten in Game of thrones topic? En kan iedereen de specifieke berichten over de serie daar plaatsen?
Asking for my damn self.

9 likes

Ja wil ik wel maar zag het topic niet bovenaan staan

GoT / HoD

1 like

Zoekfunctie werkt ook prima toch
Lol blijkbaar kopieren niet alleen :joy: wacht ff

Game of Thrones / House of the Dragon hierooo

3 likes

Zoekfunctie bestaat

2 likes

Kom op zeg, doe niet zo lui.

3 likes

Hey bedankt he

1 like

de maester zei ergens dat ze niet meer kunnen toedienen omdat het dan niet meer veilig was, als een overdosis veronderstel ik

Ik dacht, nou dat maakt ook niet meer uit :sweat_smile: maar voor de baby.

3 likes

Wat een goede aflevering. Vind de hoofdpersonages zo goed gecast. Vond het wel raar dat de Hand van de koning nu al zijn dochter stuurde om avances te maken. Die man was nog gebroken en denk niet dat hij zou vallen voor Alicent.

Zitten mokken tegen mijn vriend dat ik het niet ging kijken na het afschuwelijke laatste seizoen. Maar toch meegekeken uit nieuwsgierigheid en moet toegeven: I’m intrigued.

Alleen weer die onnodige seksscĆØnes/afgehakte ledematen. Weet dat dit HBO is, maar had gehoopt dat ze zich wat meer in zouden houden met deze nieuwe serie. Guess not :woman_shrugging:

Ik moest er even inkomen, maar wat een toffe eerste aflevering. Love Matt Smith.

4 likes

Toffe eerste aflevering, dit kan nog wel eens heel interessant gaan worden. :sunglasses:

2 likes

Had ook datzelfde gevoel bij Alicent en Daemon.

3 likes