Heel tof tot nu toe
ik denk dat dat wel meevalt als ik sommige shots zag deze aflevering :’)
ik kon er deze aflevering wel veel beter in geraken, misschien dat ik de subtielere kwaliteiten van de oude seizoenen niet meer gewoon was :’)
Vermaak me enorm tot nu toe! Zo chill om weer in die sfeer van GoT te zitten.
En die introoo
Was even op zoek gegaan naar de Targaryen family tree want was wel benieuwd ernaar. Heel gaaf om te zien wie van de GoT serie nou waarvanaf stamt! Let op, bevat dus wel spoilers haha.
Oh man, ik zit er weer helemaal in en nu moeten we steeds weer een week wachten, maar ik wil het gewoon bingen. Geniet ook echt van alle memes bekijken na elke aflevering.
Blijkbaar is het 9 dit seizoen en 17 in de hele serie Maar alsnog meer dan deze twee dus
Al deze info komt trouwens uit de Ringer Verse House of R Deep Dive podcast afleveringen. 3 uur napraten over 1 uur televisie
Otto Hightower is nog erger dan Littlefinger/Baelish.
Hahaha wat een man. Haat hem nu al
Ben ik de enige die na aflevering 1 is afgehaakt?
Ik was helemaal hype toen het begon maar na 10min bij aflevering 2 dacht ik meh en heb ik helemaal geen zin om verder te kijken
Ja je bent denk ik de enige
Dracarys bitches
Ik heb net de 3e aflevering gekeken en mijn enthousiasme is wel een beetje getemperd… het laatste deel was me toch echt iets te absurd. Matt Smith is top en Daemon is een geweldig personage, maar dit ging echt nergens over. En love Rhaenyra, maar vrees wel een beetje voor als ze straks de actrice gaan wisselen. Verder vind ik alle personages vrij kut eigenlijk. Mss ook mijn fout dat ik ook aan The Rings of Power ben begonnen en dat me meteen zoveel meer greep dat dit nu een beetje in het niet valt erbij
Ik vind het echt heel tof tot nu toe! Ik mis wel een beetje al die verschillende verhaallijnen, zoals bij GOT… Vond dat juist zo leuk. Maar dat heb je natuurlijk omdat het alleen over de Targaryens gaat.
Ik kreeg gewoon kippenvel bij het horen van de tune.
ik moet nu ook wel bekennen dat ik gisteren echt geen goesting had om te kijken, ik denk dat her ergens in de week wel zal komen
maar misschien is mijn brein helemaal naar de klote door alle bravo shows
Waarom gaan ze eigenlijk de actrice wisselen? Leeftijd?
Ja, wordt een oudere actrice. Geen idee welke aflevering precies, maar zal niet veel langer meer duren gok ik, aangezien ze al van 13 naar 17 is gegaan sinds afl 1
ik heb de aflevering gisteren bekeken en vond het wel een vrij goede aflevering waar ze duidelijk de contrasten tussen rhaenerys en haar vader in de verf zetten, het enige jammer vind ik dat ze nu is geschreven als iemand die nergens interesse in heeft terwijl dat waarschijnlijk niet het geval is? Ik denk wel dat een beetje tomboy-achtig is omdat ze zo graag op haar draak rijd, en nu toevallig een zwijn met de hand heeft gedood (bij wijze van), ik zou ondertussen verwacht hebben dat ze ook echt met een zwaard of dergelijke kan vechten en ze dit ook tonen :’)
De momenten met Daemon vond ik wel saai eigenlijk.
Ik heb nu ook de fout gemaakt om spoilers te lezen van de boeken en eigenlijk ben ik afgeknapt
Ah, ik vond die scènes met Daemon net leuk! Hij is al 3 jaar aan het aanmodderen bij het Crab King gevecht en dan wil zijn broer hem helpen, gaat hij ineens suicide mission style er toch helemaal voor zodat hij alsnog kan zeggen dat hij het zélf heeft gedaan en niet dankzij zijn broer.
edit: ik vond die parellellen tussen bebloede Rhaenyra/bebloede Daemon ook wel goed getoond tijdens de aflevering! En ook die tegenstelling tussen Viserys en Rhaenyra: Viserys die moeite heeft om meteen dat hert te doden en Rhaenyra die geen seconde twijfelt om meteen dat zwijn te steken.
Nou ja, dat laatste was een gevalletje leven of dood hè.
Ja maar ik denk dat ze het stiekem leuk vond