Is er vandaag nou geen nieuwe aflevering online gekomen? Of ben ik helemaal in de war? Dacht dat hij altijd op zondag erop kwam?
Ja, USA zondag. Dus bij ons maandag!
Ooh wat balen, helemaal verkeerd onthouden dus haha. Zat er al helemaal klaar voor
Dussss
Ja, that escalated quickly.
Echt met walging naar gekeken.
Nou dat dus idd
Wel oprecht jammer, had gehoopt dat ik niet gelijk zou hebben en dat hij gewoon echt gaf om zijn nichtje. This is why we canât have nice things met GoT/HotD.
Stomme is ook dat HBOMAX tijdens die scĂšnes constant liep te bufferen dus duurde extra lang voordat we er doorheen kwamen
Omg deze aflevering!
alicent met haar "the hour is quite lateâŠâ toen ze wakker werd gemaakt om naar de koning te gaan
Is ze niet jaloers, omdat ze Rhaenyra wil?
Denk vooral dat ze jaloers is omdat ze ook vrij wil zijn en wil genieten van het leven en seks. En ze ook gewoon seks wil hebben met mensen tot wie ze zich aangetrokken voelt, stiekem uitgaan, dat soort zaken, zonder bemoeienis van haar vader/de koning of anderen. Die seksscĂšnes lieten ook zien wat voor contrast er is tussen Rhaenyraâs leven en die van Alicent terwijl ze qua leeftijd vrij weinig schelen.
Volgens mij al bekend wie de oudere variant van Rhaenrya gaat spelen.
Even in spoiler als je het niet wilt zien.
Alicent wordt ook vervangen.
Spoiler
Blijkbaar nog maar één episode met de huidige Rhaenyra en dan een time jump dus denk inderdaad dat dit klopt. Wel goed gecast, ze lijken veel op elkaar. Zelfde geldt voor de nieuwe Alicent.
spoiler
Ja, vind ik ook! Ik moest serieus even goed kijken haha.
Ja, en wat meer locaties, ben wel klaar met Kingâs Landing.
ik denk dat het ook gewoon een probleem in de basis is waar we bij GoT direct geĂŻntroduceerd werden bij verschillende huizen die elk hun eigen filosofie en ambities hebben met snelle escalatie, je hebt Robert Baratheon die een nieuwe hand zoekt, daarbij krijg je direct een goed beeld van de familie Stark maar ook hoe geniepig de Lannisters zijn, en daarbovenop de mysterieuze Targaryens die ergens ver weg zitten. Op enkele afleveringen tijd. Op het einde van het seizoen zijn er ook al meerdere primaire plotlijnen uiteen gezet.
HOTD in tegenstelling vertrekt eigenlijk al vanuit de assumptie dat wij als kijkers de wereld en huizen goed kennen, met de focus op slechts één huis en de boodschap dat we eigenlijk al weten hoe het gaat eindigen.
Ik snap er nog steeds niks van en ik vind het saai
Ik vind het niet saai, tenminste wil wel verder kijken. Maar het heeft gewoon niet het niveau van de eerste paar seizoenen van Got en ik denk dat dat ook heel lastig is.