Ja daar heb je gelijk in hoor! Ik zou ook denken dat ze bijvoorbeeld heel makkelijk de verhaallijn zouden kunnen laten starten met Rheanerys die alle huizen gaat bezoeken ed gewoon om al wat variatie van scene te hebben.
Ik heb alle 7 seizoenen van Pretty Little Liars gekeken. Dus van mij vooralsnog geen commentaar.
De nieuwe (Original Sin) ook al gezien?
Nee Kika. ĂĂ©n drama op zijn tijd graag sgat.
Het is weer een hoogstandje hoor, kan hem je zeker aanraden!
Weet je dan nu wie A is?
Ik vond Original Sin stiekem best leuk met al die horror references. Maar maybe itâs just me
Ik heb me er ook uitstekend mee vermaakt, maar het is wel net zo absurd als de originele PLL. Dat maakt het zo heerlijk
Lol hebben wij dezelfde aflevering gezien? Vond hem allesbehalve saai.
Ik probeer te begrijpen waarom Sir Criston zich als een bitch gedraagt en waar dat goed voor was. Die fuckboy van Laenor zei toch niks geks.
Ja, dit had ik ook inderdaad.
Ja beetje overdreven? Ook die bijna hara kiri wat een dramaqueen
Ja, echt Dany-hoort-een-klok-luiden-vibes.
Ik vond dit ook raar maar volgens mijn vriend was het een duidelijk dreigement van de boy van Laenor (hou mijn geheim stil of jouw geheim is er ook aan) en trok ie dat slecht. Heel slechtâŠ
Ik vond die gast ook wel leuk dus vond het ook net jammer
Maar dat is toch raar als hij eerst zijn geheim vertelt en vervolgens gaat dreigen dat Criston het stil moet houden? Joffrey ging zelf naar hem toe.
Ik denk dat Criston gewoon niet meer wist wat hij met zichzelf aan moest nadat hij zichzelf en Rhaenyra per ongeluk (al weet hij dat zelf niet) verluld heeft tegen Alicent en daardoor een extreem kort lontje had ofzo
Ja maar Joffrey vertelde het zodat Criston m niet zou dwarsbomen. Maar C is er klaar mee omdat Rhynaera hem heeft afgewezen, min of meer, dus wilde hier niet in meegaan, denk ik?
Weet het niet zeker natuurlijk, maar dat korte lontje had ie zekerâŠ
Hahaha oja die afwijzing zal idd ook wel een behoorlijke deuk in zn ego hebben veroorzaakt
Ik snapte vooral niet waar het ineens vandaan kwam? Daemon en Rhaenyra waren aan het smoezelen, Viserys keek boos vanaf zijn plek die kant op, en ineens zijn Criston en Joffrey aan het matten en is Rhaenyra ergens aan de zijkant en Daemon compleet verdwenen? Kwam echt uit het niets ineens en sloot ook helemaal niet aan bij wat er aan het gebeuren was
Ik begreep dat Criston gedoe ook niet echt, maar dit klinkt wel logisch vind ik:
heeel lange tekst
Cristons actions are out of pure emotions. The fact that he wanted to commit suicide afterwards means he didnât care about consequences, he simply let all his anger out on Joffrey.
But how can he get away with it? Shouldnât he be punished? Immediately executed or released from the kingsguard? This episode actually gave us the answer to why this wonât happen:
Daemon killed his wife in a way where it was pretty obvious to the Royces that it was no hunting accident. Yet there wasnt any clear evidence that it wasnât actually a hinting accident. And he is too powerful to be punished without any evidence against his story of what happened.
And the same is true for Criston: Because now Criston has Alicent on his side (who is getting a better player with every episode, especially now that her father left she learns to play the Game of Thrones by herself). And somebody as powerful as the queen can help Criston get away with it.
There was too much going on at the wedding which meant that nobody had a clear look at how Criston attacking Joffrey started. Criston can claim that Joffrey attacked him first. And Alicent can say that she saw that aswell. Speaking out against the queen would be treason. And Joffrey even drew a dagger which Alicent and Criston can use to strengthen their case that Criston acted in self-defence.
Not even we as viewers saw the start of what happened. So maybe Joffrey actually attacked Criston first. Itâs unlikely, yes, but so is Rhea dying in a hunting accident yet Daemon wasnât punished either.
Meh. Daemon is ten eerste de broer van de koning, dus komt makkelijker weg met shit (zie de echte wereld), en er is (nog) geen bewijs aangeleverd dat het geen ongeluk zou zijn, enkel een beschildiging van die neef.
En ook hiermee snap ik de overgang niet, we zijn gefocust op Rhaenyra en Daemon, en uit het niets is er ineens dat gevecht, terwijl die scene nog helemaal niet klaar leek.