Ik was wel gecharmeerd van ser Harwin die na dat knikje van zijn vader even Rhaenyra ging halen en onderweg wat koppen insloeg. Op Tiktok is hij ook ontdekt:
Ser Criston komt op mij over als een toxic Tinder date die na een paar berichtjes al een bruiloft aan het plannen is.
Er gingen ook meerdere mensen op de vuist toch? Of leek dat maar zo
Ik zat tijdens die scene ook zo te kijken van ehh wat is hier aan de hand dan
Ik dacht ik begin toch maar eens aan game of thrones (jaja, iets met onder een steen liggen haha), maar na een paar seconde van de eerste aflevering dacht ik echt wtf is dit voor horror achtige shit😅 Is dat de hele serie zo of gewoon een heftige start? En ja, ik ben een pussy haha
Ehhh haha, de eerste aflevering is nog niks dan. Wat ik me kan heugen nog.
Ja kakt volledig in daarna. Kun je rustig verder kijken hoor!
Ok duidelijk niet dus😅 bedankt voor de waarschuwing.
Nou ik heb inmiddels dus een paar afleveringen gekeken en ik moet zeggen dat ik het toch wel heel erg leuk begin te vinden haha! Door die openingsscène met de white walkers en al die lichaamsdelen overal dacht ik even ahhh, maar ik ben er nu doorheen😜
Succes nog
Ik heb ook de helft van de serie met handen voor m’n ogen gekeken hoor Nog steeds wel echt van genoten.
Ben een beetje jaloers. Zou ze graag allemaal nog eens zien zonder te weten wat er gaat gebeuren veel plezier
Was weer top! Benieuwd naar de volgende episode met een nieuwe tijdsprong en de oudere versies van Rhaenyra en Alicent! Of is dat nog weer later? Hahaha
ja het fluctueert wel qua enge dingen maar het zal er wel altijd zijn, het ene moment meer dan het andere
Ik weet eigenlijk niet wat ik over de nieuwe aflevering vond, het gaat zowel te traag als te snel voor me? Eerst gebeurd er amper iets en dan plots is er persoonlijk drama, een lijk, een huwelijk én nakende rebellie. Het komt niet geloofwaardig over dat Alicent nu plots heel cunning gaat worden na altijd het schaap te zijn geweest.
Door die random scene van Daemon in de vale besef ik me wel dat ik de settings gewoon oorsaai vind omdat het allemaal beige en steen is terwijl je in GoT zoveel mooie vistas had van de landschappen.
De komende aflevering is na 10 jaar tijdsprong geloof ik ja! Met een aantal andere acteurs.
Nou dit vind ik wel te verklaren door de leugens van rhyneara en dat haar vader weggestuurd is (ze moet, ze staat er alleen voor) . Daarnaast haar zoon (omdat haar vader had gezegd dat rhyneara wellicht aegon als bedreiging gaat zien). Vandaar dat ze ook Criston in dr macht wil (denk ik).
En dat ze op oproepbasis onder de koning mag gaan liggen.
het willen wel ja, maar niet het kunnen
Hahaha ga na de episode standaard naar Buzzfeed voor de verzameling tweets