Game of Thrones / House of the Dragon

Interessant! Zou een hoop verklaren inderdaad.

1 like

Vreselijk aflevering, denk dat ik afhaak

1 like

Zijn hele arm ligt er daardoor af. Het is niet alsof hij even een tetanusprikje kon halen en een antibiotica kuur kan slikken.

Ja maar ik zou dan denken dat zo’n infectie veel sneller tot je dood zou leiden ipv nu al meer dan 10 jaar. Ik dacht eigenlijk ook dat hij dood was na vorige aflevering toen hij neerviel aan het eind maar hij gaat gewoon door.

3 likes

Dat dacht ik dus ook en was helemaal in de war toen Rhyneara naar de koningin moest toen haar baby net geboren was. Had verwacht dat zij onderhand wel koningin was.

2 likes

Ik denk ook wel dat ze de facto regerend is hoor, hij komt heel zwak over dus er zal waarschijnlijk veel achter zijn rug om bedisseld worden.

Dit las ik erover!

1 like

het ei is niet uitgekomen veronderstel ik, die vrouw van daemon kreeg ook pas op latere leeftijd een draak begreep ik

2 likes

En vader toch ook? Die king’s hand is toch ook dood gegaan bij die brand? Dat was hun vader, in ieder geval die van harwin

4 likes

Omg ja cant unsee nu :joy::joy::joy:

1 like

20 likes

Een tweede Joffrey kan ik niet handelen. Werd altijd zo chago van dat joch :sweat_smile:

5 likes

Haha ja je weet dat je goede TV maakt als de hele wereld uitkijkt naar het moment dat je een kind op gruwelijke wijze laat sterven :smiling_face_with_tear:

5 likes

Thank you, vond ik dus ook! Zei ik ook tegen meerdere mensen, maar werd echt weird aangekeken :joy:

1 like

In een van de vorige afleveringen stelt een ā€˜stagiair maester’ aan de toenmalige grand maester een andere remedie voor ipv bloedzuigers, maar hij wordt afgewimpeld. Nu zie je dat die stagiair van toen grand maester is. Wellicht heeft Viserys toch besloten zijn advies op te volgen, bleek het ook veel beter te werken waardoor zijn overlevingskans groter werd.

6 likes

lekker stel hoor :crazy_face:

4 likes

Die draken scĆØne met die kinders duurde me echt veel te lang
En ik kon de helft van de tijd niks zien dacht al dat het aan m’n tv lag maar hoort blijkbaar zo

3 likes

Nou idd ik zit nu te kijken maar sommige stukken zijn zo vreselijk donker. Waar is dat goed voor.

2 likes

Ja ik had gehoopt dat ze van de kritiek hadden geleerd van het laatste seizoen van GoT.

5 likes

Ik hoorde ze in de podcast ook al klagen maar wij doen gordijnen goed dicht en heel beperkt licht en dan gaat het prima. Maar kan ook aan de tv/opstelling liggen natuurlijk…

Ik vind het dus echt smullen weer, lekker veel drama, intrige… heeel blij dat Laenor gespaard is en lekker met z’n boy kan chillen ergens, voor iedereen beter. Vind het geruzie onder de kinderen ook best boeiend, wel heel sneu voor die ene dochter van Leana die hoopte op de draak… Ten slotte van haar moeder. Daar had echt niemand oog voor… ben ook heel benieuwd wat het nieuwe Powercouple gaat doen.

8 likes