Dit in de context van de aflevering vind ik even heel grappig
Larys van Loon ook weer lkkr aan t stoken he
Gahahahaha Omg ik dacht al op wie lijkt die vent nou. Twee druppels op Henry
Ik vind die draak effecten in het donker wel stukken beter dan in het licht. Dan ziet het er zo nep en goedkoop uit. Had eigenlijk geen moeite met het het niet kunnen zien in het donker trouwens.
Ommgggg ik had dit dus niet door, heel dom. Ik zei ook tegen mijn vriend wie is deze man in de roeiboot en waarom filmen ze dit nog zo uitgebreid, maar duhhhh
Hahaha ja ik I feel you, in eerste instantie ook niet, maar mijn vriend zei het toen dat verkoolde hoofd in beeld kwam en toen hebben we voor mij nog even teruggespoeld, dan zie je het wel. En toen vond mijn vriend de laatste scène ‘voor de Amerikanen die het anders niet snappen’
Hahahaha ja maar serieus dat laatste denk ik ook heel vaak
Zo van jaahaaa ik snapte het al hoor
Ah kijk, dat verklaart het
ik veronderstel dat deze aflevering een stuk beter gesmaakt werd? ik moet hem nog downloaden
Haha, degene met wie ik keek had het ook niet door.
Ik vond deze aflevering echt zoveel beter dan vorige week! Wel jammer van dat grijze filter.
Over een ding in de nieuwste ep:
Is jullie ook de naam die de koning op een bepaald moment tegen Alicent zegt opgevallen? Dat hij haar Aemma noemt en de bewaker dan: ‘Zal ik koningin Alicent naar haar kamers begeleiden?’ Weet niet meer wat hij exact zegt overigens.
Volgens mij floepte die naam er per ongeluk uit bij Viserys. En zei die beschermheer daarom expres er snel achteraan: zal ik koningin Alicent naar huis brengen oid.
Viserys toen een kort besef momentje van: shit.
Ik denk dus niet dat dit per ongeluk is, maar dat het nog terug gaat komen.
Zou wel heel naar zijn van hem. Maar more dramaaaaa.
——————————————————————
Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet echt voor iemand aan het ‘rooten’ ben met deze serie. Iedereen is een beetje een eikel. Waar je bij de oude GoT echt team Stark / Dany was, heb je dat bij HotD niet.
Of naja ze proberen het volgens mij een beetje met Rhaenyra en Daemon, maar enige wat ik iedere keer denk als ik die twee zie je: dikke incest en mensen die over lijken gaan.
Haha ik had dit dus inderdaad wel met Rhaenyra en Daemon en ik dacht ook echt laaaat dat kutkind doodgaan please en fuck Alicent.
Ik moest ook erg lachen om de blikken die Daemon de hele tijd had
Ik krij echt het schijt van Alicent, die gelaatsuitdrukking vooral alsof ze een zak stront meedraagt.
Ik weet ook niet meer wat ik ervan moet vinden. Sommige verhaallijnen gaan zooo snel en ook afgeraffeld. Beetje laatste seizoen Got vibes. En inderdaad wat @LizzyBennet zegt. Soms wel soap gehalte.
spoiler
Blijkbaar heeft Rhyneara meerdere kinderen met die Harwin strong en hij kwam misschien 10 minuten in beeld? En toen was ie ook weer dood. Wat rhyneara totaal niet lijkt te boeien. En nu toch ook trouwen met Deamon.
Ik vond de andere Rhyneara-actrice echt leuker, jammer dat ze niet gewoon daarmee zijn verder gegaan
Zij doet me zo denken aan die meid van sex education
En ik was er vorige aflevering van overtuigd dat die prinses nu werd gespeeld door die actrice van Euphoria en ik ben echt vet teleurgesteld dat ze het niet is
Oh grappig, ik vind deze Rhaenyra juist veel interessanter en echt een prachtig gezicht heeft de acteur ook.
Ben nog steeds boos dat we letterlijk niks hebben gezien van de relatie van Harwin & Rhaenyra. Hadden ze echt wel een halve aflevering kunnen doen, nu had zijn dood toch totaal geen impact. Denk echt dat de makers hadden onderschat hoeveel fans hij zou hebben haha.