Ik denk dat ie dement aan het worden is eigenlijk.
Ik vind het trouwens ook irritant dal Alicent wel gewoon in zijn koets mocht zitten achteraf, ze kreeg niet eens slaag? Het voelt een beetje onrealistisch aan dat er eigenlijk nooit voor iemand consequenties aan acties verbonden zijn.
Kan opa niet uit zijn lijden worden verlost?
Vond het zo zielig om te zien en dan weet die vieze huid. Het deed me denken aan een white walker of walker uit the walking dead. Wel een goede aflevering, wat meer intriges.
Vraag me af of dit bewust is. Ze hebben het steeds over gevaar uit the north (dus de walkers?). Zou dit symbolisme zijn op een bepaalde manier?
De laatste aflevering vond ik weer meh. Aan het einde werd het pas weer interessant, maar ik heb echt moeite om mijn aandacht erbij te houden en ik vind het acteerwerk van veel ook matig. Matt Smith vind ik wel heel sterk, bij hem krijg ik echt het gevoel dat ik naar Daemon kijk. Wel heel knap werk van de grimeurs bij de koning trouwens.
En aan die White Walkers moest ik ook denken, ja!
Steeds die tijd sprongen worden wel heel irritant. Vond Viserys op het eind wel heel sterk en Deamon was weer Daemon zoals altijd.
Ja ik vind het ook een beetje afgeraffeld overkomen die tijd sprongen, dan wordt het net interessant en dan is het opeens X jaar verder, had bijvoorbeeld graag na vorige aflevering wel willen zien hoe het verder ging direct na de bruiloft van Deamon en rhaenyra maar nu zijn ze al 3 kinderen verder.
Precies. Alsof ze maar zo snel mogelijk naar het eind willen, dat ze daarom maar hele jaren gaan skippen. Jammer.
Ja, die tijdsprongen vind ik ook heel vervelend en daardoor mis ik echt gebeurtenissen die interessant zijn, maar die ze gewoon skippen.
Ja dit vond ik ook wel gaar, en dan ook random die lijnen dat ze geen contact meer hebben gehad met de velaryons
Op zich vond ik het wel een heel goede aflevering hoor, maar dat en nog maar eens het doorrzagen over wel of niet bastaardzonen is zo saai. Ik was er ook van overtuigd dat we de tijdssprong al hadden gehad dus ik was een beetje in de war.
Ik heb dit boek niet gelezen maar ik heb gezien dat ze pas zo’n 40 pagina’s behandeld hebben. Ik denk dat ze een beetje tempo moeten maken omdat ze anders nooit alles kunnen behandelen.
Vind het ook jammer dat die acteurs steeds zo snel wisselen. Ben niet zo onder de indruk van de huidige acteurs die de kinderen van spelen. Vond de vorige leuker, maar misschien kwestie van wennen
Al vind ik Aemond wel super goed gecast!
Lekker Rhaenys love you
had deze aflevering een gast director spot voor tarantino ofzo?
die voeten
Ik vond dit wel één van de betere afleveringen. Vooral die laatste scene❤️
Ik miste alleen wel het magische woord.
Haha dan was het meteen het eind