Game of Thrones / House of the Dragon

Ja kreg er wel latere seizoenen van GoT vibes van waarbij je half de actie gewoon niet zag.

Ik vind dit seizoen wel echt hele goed geschreven tot nu toe? De persoonlijkheden zijn veel beter en gedetailleerd geschreven dan seizoen 1, al zal dat ook wel vooral zijn omdat er geen tijdsprong meer in zit.

11 likes
S2E4

Zo wat een aflevering :star_struck: en wat is Rhaenys toch een held, jammer dat ze het onderspit delfde
Jammer dat Cole niet doodgegaan is ook :joy:
En sorry maar ik begin Aemond geniaal te vinden

Er blijven wel weinig draken over zo zeg!

7 likes

Ik ben echt aan het genieten van dit seizoen!

HotD S02E04

Ik heb wel een traantje gelaten toen Meleys doodging :sob: En is Rhaenys nou ook dood? Ik heb Fire & Blood nog niet gelezen, dus weet nog niet wat er allemaal gaat gebeuren, maar dat zou echt wel heel jammer zijn. Love dat personage, wat een badass, en de actrice die haar speelt is ook echt amazing :star_struck:

6 likes

Aemond is zo hilarisch.
Ik had in alicent haar plaats mijn voeten aan larys aangeboden. Die wist sowieso dat ze zwanger is/was
En Aemond/Aegon deed me even aan The lion king denken haha

4 likes

Zulke goede aflevering, vond het alleen vervelend dat de schaal van de draken vaak echt flou overkomt of zo? Het duurde echt genant lang eer ik snapte dat die ene draak veel groter was haha.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering want dat gaat juicy zijn als ik de tijdlijn goed voor heb.

Echt een geweldige aflevering!

Wel echt een serie die je een beetje in het donker moet kijken, omdat het beeld zo donker is.

Moet echt zo loeren af en toe

4 likes

Ja ik elke keer als Daemons verhaallijn er is

4 likes

Vergeleken met GoT is het wel echt 1000x beter.
@Ainu Vhagar is echt massive, is ook deze draak van vorig seizoen:

RIP Luke :disappointed:

Vhagar was eerst trouwens van Laena, de vorige echtgenote van Daemon/moeder van Baela en Rhaena/dochter van Rhaenys. Heeft dus eigenlijk gewoon haar oma vermoord :disappointed:

4 likes

Ja hier zie je het ook goed

draken hotd en got

6 likes

Ik ook lol, wacht steeds met kijken tot het donker is

1 like

Ik vind Vhagar er ook wel echt goed oud uitzien, een beetje verlept of zo, maar daardoor wel indrukwekkend

4 likes

Heeft ook allemaal gaten in zijn vleugels. Serieuze oorlogswonden

9 likes
Vhagar

Ook die reactie toen ze moest wachten nadat Aemond Aegon en Sunfyre zag overvliegen, echt zo’n oude kat die zich weer neerlegt nadat ze even verstoord werd in haar rust :smile:

5 likes

Ik liep ff achter, vanavond ep3 en ep4 :scream: gekeken. Wat een goed seizoen dit.

4 likes

Rhaenyra, go get your man! Ben Daemon zo beu.

8 likes

Was deze week ook echt de overtreffende trap van #wincest, met zijn eigen moeder :nauseated_face:

1 like

Deze scène! :nauseated_face:

3 likes
aflevering van gisteren

Wat vonden jullie van de kus

2 likes
HotD S02E06 mening

Vond het prima, past in de verhaallijn en twee hete mensen zien zoenen is nooit verkeerd.

6 likes

Over hete mensen gesproken… die Addam (het bijna lekkere hapje van Seasmoke) is ook niet bepaald verkeerd.

Ik ben benieuwd wie Rhaenera volgende week gaat roasten.

5 likes