Gametopic

Ik wil een PS4 (Pro) kopen maar al die verkopers op Facebook lijken me zoooo shady dat ik 't daar niet aandurf. Iemand ervaring met Aslan Gaming? Of andere tips voor een refurbished PS4? :face_holding_back_tears:

1 like

Moet het een pro zijn? Ik heb zelf een Slim die stof ligt te rapen en eigenlijk weg moet.

Ja 4 april inderdaad! Op welk platform ga jij spelen? Ik twijfelde zo tussen ps4 en PC en heb nu een beetje spijt :sweat_smile:

Gaaf!! Helaas nog niet aan kunnen komen.

Nou niet per se hoor!

Ik speel wel eens formule 1 op de ps4 en vroeg me af of meer mensen van hier dat ook doen? Ben altijd de enige in mijn omgeving :joy:

Heeft iemand al Coral Island gespeeld? Zag dat het ook naar de switch moet komen, ziet er zo leuk uit!

1 like

Wat is een game waarin jullie jezelf helemaal kunnen verliezen (voor pc of switch) ik wil een nieuwe game waardoor ik de tijd helemaal vergeet

Mario Odyssey!

5 likes

Ook Mario Oddysey en Stardew Valley!

1 like

Breath of the Wild! Ik kan dat echt uuuuren spelen. En animal crossing natuurlijk.

2 likes

Ik durf dit bijna niet te delen, want allejezus, wat ben ik verslaafd aan dit spel. Maar, dit moet je echt even proberen als gamen je ding is: Vampire Survivors.

Het is een roquelight, waarbij je alleen maar hoeft te bewegen. Je verzamelt XP door het killen van enemies, wanneer de bar vol is, kies je een upgrade en gaat het spel weer verder. Wanneer je dood gaat, begint het spel opnieuw. Je verzamelt gaandeweg goud, waarmee je permanente upgrades kunt kopen. Het klinkt niet perse leuk, ik dacht ook ??? maar het werkt ZO goed. Je voelt dat je er heel snel, veel beter in wordt. Ik denk dat dat de hook is? Laat je niet afschrikken door de graphics, het is een beetje zoals stardew valley.

Het kost 5 euro op Steam en gratis via Gamepass. Je kunt het ook gratis downloaden via de appstore of playstore op je telefoon/tablet. En er is een gratis demo beschikbaar via: www.poncle.itch.io

Voor de duidelijkheid, ik heb geen aandelen in dit spel :rofl: Maar, het is een van de leukste games die ik ooit heb gespeeld.

2 likes

Ik probeer voor mij de derde divine beast in BOTW te verslaan (die van Gerudo) en die boss fight op het einde is echt zo kut ik heb al met mijn switch willen gooien

2 likes

Hou vol je kunt het

HOE DAN

Ahhh die is kut he!! Mijn tips: blijf beneden staan, houd continu je schild op, gebruik een one-handed zwaard (die zijn sneller) en check youtube voor de tactieken want die zijn essentieel in het middenstuk met die rotspunten hahaha

3 likes

oh die vond ik ook zo naar, heeft mij ook zo lang geduurd

2 likes

Red Dead Online. Beetje dood qua nieuwe content maar ik kan echt uren zoet zijn door gewoon op mijn paard te zitten en genieten van de prachtige landschappen :relaxed:

3 likes

Heb dit gehad met acnh en stardew

Momenteel veelies ik veel tijd aan Suchart

1 like

Voor de bear lovers!

6 likes