Spiritfarer kan ook op de ps4 (mijn antwoord op alles)
Life is Strange.
Haha ben zelf ook pas 68. maar heb heel veel chars die ik speel.
Ben vooral bezig met goldmaking.
Vind hem tot nu toe erg leuk!
Haha door jou was ik vanavond geĂŻnspireerd om thunderblight ganon opnieuw te proberen. Had het spel maanden links laten liggen omdat die toen elke keer niet lukte, maar ik kan eindelijk verder!!
Oh ik ook net! Slecht weekend voor hem
Ben echt bang voor wat me nog te wachten staat hahaha!
Heb eerst maar wat chille side quests gedaan. Heb Terry Town gebouwd. Vond dat echt een leuke quest!
Wat is voor iedereen de trigger geweest om Disney Dreamlight Valley nu al te kopen en niet te wachten op de gratis versie?
Denken jullie dat zodra het spel gratis wordt degenen die hebben betaald een voorrang krijgen?
Omdat ik al in september wilde spelen, @Foucher en ik waren zo enthousiast dat zelfs tot september wachten een uitdaging was
Ik heb er ook 1! En ook super enthousiast over. Ik speelde nooit meer op mijn gamelaptop omdat ik na mijn werk op de laptop wel klaar was met âcomputerenâ. En nu met de steamdeck kan je lekker relax op de bank gamen.
Nog niet omdat ik hem iets te duur vind, en er zou blijkbaar al sprake zijn van een update? Dus ik wacht nog even en koop voorlopig voor mijn switch.
Ik wist niet eens dat hij gratis zou worden in eerste instantie . Dus bij mij was de trigger de prijs, want ik vond hem vrij âgoedkoopâ.
Waarom is dat hardhout in Disney Dreamlight zo slecht te verzamelen . Zo irritant, ik ben al een paar dagen bezig met een quest omdat ik 35 hardhout moet en ik gewoon nergens hardhout kan vinden. Hooguit 5 op een dag ofzo. Nu zei een vriendin mij dat als ik Merlijn tot level 10 upgrade, je een quest krijgt dat je grote paddenstoelen weg kunt halen en dus ook in andere gedeeltes kan komen. Nu heb ik zoveel tijd gestoken in het level uppen krijg ik die quest niet
. Maar ook de hoed die je hoort te krijgen heb ik niet gehad. Ik vermoed dus een bug maar hoop wel dat ik die quest uiteindelijk alsnog kan doenâŠ
Volgens mij had ik dit ook, maar was t niet alleen merlijn die je moest fixen maar nog iets, je zou even moeten Googlen op how to remove big mushrooms of how to get to glades of dinges, dan zijn er wel walkthroughs die je vertellen wat je moet doen
Je kan ook âcheatenâ (als dit nog kan, al lang niet meer gespeeld haha) door de takken te verplaatsen via furniture mode. Als dat niet meer kan, kun je zoân put verplaatsen via furniture mode naar het gedeelte waar je nog niet bij kan komen. Dan teleport je gewoon daarheen.
Ah ik zie het al ja, je moet wall-e hebben!
Ik ga dat van @Foucher even proberen en anders toch maar mn dreamlight uitgeven.
Dankjulliewel!
Een andere tip is om zelf meer bomen neer te zetten in het moeras! Daar valt dan oa hardhout naast
Dankjewel voor de tip! Ik heb de tip van @Foucher gebruikt. Dat ging toch even sneller . Kan ik eindelijk verder.
Welke steam spellen vind jij aanraders voor o de steamdeck?
Iemand al de Disney Dreamlight aan het spelen met de Toy Story update? Ik zit vast met een quest in de Toy Story Realm
Waar loop je vast?