Gametopic

Huh je praat echt totaal langs @Mort heen. Zij is voor niet kopen maar dan ook niet rippen. Volgens mij zijn jullie het gewoon met elkaar eens op de grote lijnen alleen niet over wel/niet rippen?

7 likes

Maar het punt van een boycot is toch dat je geen geld aan die TERF wilt geven, maar het spel wel zou willen spelen. Anders valt er überhaupt niets te boycotten, als je het spel sowieso al niet zou willen spelen. En als je ript verdwijnt er geen geld in haar toch al veel te diepe zakken, dus ik snap het probleem daarmee niet.

1 like

Maar ik ben niet eens van plan het spel te gaan spelen, waardoor ik niet zeg dat ik het ga boycotten want ook dan vind ik het een makkelijke boycot als ik er überhaupt al geen interesse in had. Beetje alsof ik nu zou zeggen aan dryjanuary mee te doen terwijl ik sowieso al nooit drink.

Ik heb het ook niet over de toon maar over de conclusie die getrokken werd over mij, daar ben ik het niet mee eens dus daar wilde ik me inderdaad tegen verdedigen.

Dat het geen leuk gespreksonderwerp is heb ik ook geen moeite mee hoor.

1 like

Ja mee eens dat je het alleen effectief boycot als je er eigenlijk interesse in had, maar daarnaast vind ik dus dat het moreel gezien om meer dan alleen geen geld geven gaat.
Juist omdat ze op individueel niveau niks voelen van die centen (dus los van dat er een bredere beweging gaande is), en als er al iets gevoeld zou worden het eerder bij de (toekomst van) de gamestudio is dan bij JKR, dus vind ik het dan een zwakke boycot om alleen geen geld uit te geven maar het wel te spelen. Snap dat het persoonlijk is en heb ook niet een definitie van boycotten opgezocht verder, alleen zou dus zelf helemaal wegblijven van iets dat ik boycot. Zie sowieso vaak dat piraten en rippen goed gepraat wordt op allerlei manieren, terwijl dat wat mij betreft altijd iets is uit eigen gewin dus own dat dan ofzo.

Nou ja je kan in principe gezellig gaan kamperen en konijntjes spotten!! Maar het is in principe geen gezellig spel, maar wel het beste spel dat ik ooit heb gespeeld ik ben er echt ondersteboven van hahaha :smiling_face_with_tear:

1 like

Lake on Steam deze misschien? *Edit Oh got ik las weer eens half en dacht jaren 90 sfeer… Sorry!

Door al het gepraat over RDR2 echt zin om het weer eens opnieuw (en serieuzer) te gaan spelen. De laatste keer ging mijn paard vlak voor het einde dood (waar ik al veel uren mee had doorgebracht) en ik had toen zin om mijn controller uit het raam te gooien. Er spawnde ook een heel nieuw paard :cry:

2 likes

Paperboy?

3 likes

Wooow jaaa ik kreeg daar echt stress van toen ik klein was.

4 likes

Ik ben op zoek naar een game die ik als kind gespeeld heb. Als ik het me goed herinner waren het dino’s of monsters op een zomerkamp. Binnen de game waren allemaal mini games met als doel andere karakters te redden. Alles had veel kleuren en er was sowieso een mini game met als doel iets sorteren en dan een brug oversteken. Lekker vaag. :sweat_smile: Heeft iemand misschien een idee welk pc spel dit kan zijn?

1 like

Haha vreselijk hè als je ergens niet op kan komen :weary:

2 likes

Heeft iemand my time at sandrock gespeeld?

Ja! Ik ben dit, as we speak, aan 't spelen. Sinds een paar dagen.

Ben ooit aan Portia begonnen, maar dat vond ik niets. Kan het dus niet vergelijken, maar ik vind dit wel heel erg leuk. En er zit nu al heel veel content in. Wel een beetje zoeken, want ze houden je niet echt aan het handje. Maar ik neem dan ook gewoon heel erg mijn tijd (alsof ik iemand hiermee terugpak :rofl:). Het is wel early acces, dus nog niet af en sommige dingen zijn soms een beetje vreemd. Maar ik stoor mij er niet aan, en dat heb ik normaal wel heel snel.

Hij is in de sale nu op Steam. Voor 17 euro.

1 like

Omg dat was zo leuk

4 likes

Ik moet ook nog vaak denken aan dat Pinkpopspel dat had een beetje dezelfde strekking in mn geheugen

3 likes

Helaas niet, maar die heb ik ook gespeeld!

2 likes

Ik heb het spel gevonden!! Huggly Saves the Turtles. Dankzij een vriendin die het vroeger ook gespeeld had.
Zat er niet ver vandaan: het is inderdaad een zomerkamp, maar met monsters ipv dino’s.

Ik kan weer slapen :pray:t2:

5 likes

@Nightingale oh ik denk dat ik weet wat je bedoelt maar ik kom ook niet op de naam dat was echt met een cdrom voor op de pc toch en niet op een site.
Was dat niet dat die wezentjes dan weggeblazen waren door een storm eb je ze inderdaad moest zoeken en unlocken door andere spelletjes.

Edit; ik zie net je bericht boven mij, die bedoelde ik ook ja!! Omg

Ja ik zag dat die in de sale was en daarom twijfel ik om hem te halen. Ik vond Portia dus ook niks maar mooi dat jij dit dan wel leuk vindt haha. Sowieso handig hoeveel games jij hebt gespeeld haha.

Een vriendin appte het me echt net :partying_face:. Klopt! Het was echt 1 van de eerste cdrom games die ik mocht spelen. Eens kijken of ik het ergens nog vandaan kan downloaden :relaxed:

2 likes

Haha, echt een memory unlocked bij mij. Kreeg je dit spel niet bij iets?

2 likes