Gametopic

PC en Switch is echt niet te vergelijken qua graphics. Switch haalt het dan never nooit bij een PC. Als ik Witcher speel op de Switch zit ik echt naar een hoopje pixels te staren, terwijl het op de PC/PS haarscherp is.

Edit: Hogwarts Legacy komt op de Switch ook later uit toch? Dat is ook een extra reden haha

2 likes

Speelt er iemand Cozy Grove?
Ik nu 1,5 week, leuk maar soms ook vaag haha.
Waar zet je al de decoratiespullen en planten enzo neer? De campsite wordt zo rommelig lol

Flauw haha maar wel dus wat @papierhier zegt.

@syntagma love Cozy Grove :heart_eyes: er komen verderop in je spel plekken waar je mooi kan decoreren en als je je tent verder upgrade zul je ook een plek krijgen om dingen neer te zetten (even een beetje spoiler free geformuleerd).

12 likes

Haha ooh ok snap ik. Heb zelf geen game pc, dus dan valt het waarschijnlijk niet zo op?

jaaa ik speel ook cozy grove, zo fijn om te spelen! ook chill dat je elke dag maar ongeveer een uurtje kan spelen en dan is het ‘klaar’ en komen er de volgende dag pas weer nieuwe opdrachten

en wat @RupiKaur al zegt, je kunt je tent upgraden. ik heb ook veel lampen geplaatst aansluitend aan mijn eigen campsite, zodat het standaard verlichte deel groter is en dat kun je ook decoreren dan

shit ik had helemaal niet door dat hogwarts legacy voor de switch pas op 25 juli uitkomt :sob:

edit: zit er nu bijna over na te denken om een xbox te kopen hahaha, is dat het waard naast een switch? wat zijn andere leuke spellen die er alleen voor de xbox zijn?

1 like

Ik heb een xbox gekregen van m’n vriend (hij had een weddenschap verloren) en heb daarnaast een switch. Ik gebruik de xbox voor ‘zware’ spellen zoals dreamlight valley en straks dan Hogwarts legacy en de cozy games zoals stardew en cozy grove speel ik op m’n switch. Vind het heel prettig om een wat betere spelcomputer ernaast te hebben. Met game pass kun je ook veel spellen op de xbox uitproberen voor €15 per maand. Oh en mocht je dreamlight valley spelen dan kan je dezelfde save op zowel switch als xbox spelen dus dat is ook chill.

1 like

ah ja dat klinkt goed! ik speel inderdaad ook dreamlight valley maar die crasht steeds op mijn switch haha. en fijn dat je dezelfde save kunt spelen!

Dan ga je het op de xbox echt een wereld van verschil vinden. Weinig tot geen crashes, zoveel mooier beeld, alle menu’s openen soepel en het loopt gewoon veel beter. Het spel zit ook bij xbox game pass, voor de eerste maand betaal je dan ook maar €1. Kun je een beetje kijken of er spellen tussen zitten die je leuk vindt.

1 like

Thanks! @RupiKaur
Ik heb m’n tent idd al 2 x geupgradet. Ik had ook lampen rond m’n campsite gezet, maar toen kwam daar ineens een nieuwe beer te staan haha
Ik vind het inderdaad leuk dat de missies per dag niet te groot zijn.

1 like

Ik had een tijdje een switch geleend van iemand, maar die haalt het echt niet bij de Xbox. Heb ook een PS5, maar dat is omdat mijn ex per se Last of Us wilde spelen. heb daardoor wel Horizon ontdekt, mijn favoriete game, maar speel verder echt veel meer op de Xbox. Idd met Game Pass echt ideaal :ok_hand:t3:

2 likes

Vraag me sowieso af of Switch dat spel wel gaat trekken. Witcher was nou ook niet bepaald een succes. Het was een leuk idee maar Switcher heeft toch wel echt laten blijken dat Switch toch wel meer voor de indie/ Nintendo exclusives zijn. het is er ook niet echt voor gebouwd.

Sowieso zou ik geen geld uitgeven vanwege die trieste vrouw. Mocht je het willen spelen dan zou ik toch ergens eentje online rippen en er geen cent aan uitgeven.

4 likes

maar kan rippen ook als je met een xbox wil spelen? ik snap je punt maar love harry potter :sob:

Ik weet niet of xbox ombouwen nog een ding is. Ben meer een PC/Switch speler.

Daar heb je denk ik meer de mensen die aan de game gewerkt hebben mee dan dat mens, die is toch al bizar rijk. Maar goed op individueel niveau maakt het allebei weinig uit natuurlijk.

1 like

Beiden hebben ze er profijt van ja.
ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn vanwege haar naam die er aan plakt om het te ontwikkelen. Al zijn er uiteraard nog steeds mensen die geen f geven.

2 likes

Damn ik heb net alle main chapters uit van Red Dead Redemption 2 en ik heb echt zitten huilen gewoon hahaha wat een emotionele rollercoaster :sob: en die muziek ik kon het echt niet aan

5 likes

Arthur is echt een held. Welk dier had je? :grin:

1 like

Welk dier? Bedoel je mn paard? Een Arabian met handling elite
Oh even gegoogled hahaha ik had een hert

1 like

Ben heel benieuwd! Hij zit in xbox game pass zag ik! Geinfluenced door @mercurysummer natuurlijk

4 likes