ah ja dat klinkt goed! ik speel inderdaad ook dreamlight valley maar die crasht steeds op mijn switch haha. en fijn dat je dezelfde save kunt spelen!
Dan ga je het op de xbox echt een wereld van verschil vinden. Weinig tot geen crashes, zoveel mooier beeld, alle menuās openen soepel en het loopt gewoon veel beter. Het spel zit ook bij xbox game pass, voor de eerste maand betaal je dan ook maar ā¬1. Kun je een beetje kijken of er spellen tussen zitten die je leuk vindt.
Thanks! @RupiKaur
Ik heb mān tent idd al 2 x geupgradet. Ik had ook lampen rond mān campsite gezet, maar toen kwam daar ineens een nieuwe beer te staan haha
Ik vind het inderdaad leuk dat de missies per dag niet te groot zijn.
Ik had een tijdje een switch geleend van iemand, maar die haalt het echt niet bij de Xbox. Heb ook een PS5, maar dat is omdat mijn ex per se Last of Us wilde spelen. heb daardoor wel Horizon ontdekt, mijn favoriete game, maar speel verder echt veel meer op de Xbox. Idd met Game Pass echt ideaal
Vraag me sowieso af of Switch dat spel wel gaat trekken. Witcher was nou ook niet bepaald een succes. Het was een leuk idee maar Switcher heeft toch wel echt laten blijken dat Switch toch wel meer voor de indie/ Nintendo exclusives zijn. het is er ook niet echt voor gebouwd.
Sowieso zou ik geen geld uitgeven vanwege die trieste vrouw. Mocht je het willen spelen dan zou ik toch ergens eentje online rippen en er geen cent aan uitgeven.
maar kan rippen ook als je met een xbox wil spelen? ik snap je punt maar love harry potter
Ik weet niet of xbox ombouwen nog een ding is. Ben meer een PC/Switch speler.
Daar heb je denk ik meer de mensen die aan de game gewerkt hebben mee dan dat mens, die is toch al bizar rijk. Maar goed op individueel niveau maakt het allebei weinig uit natuurlijk.
Beiden hebben ze er profijt van ja.
ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn vanwege haar naam die er aan plakt om het te ontwikkelen. Al zijn er uiteraard nog steeds mensen die geen f geven.
Damn ik heb net alle main chapters uit van Red Dead Redemption 2 en ik heb echt zitten huilen gewoon hahaha wat een emotionele rollercoaster en die muziek ik kon het echt niet aan
Arthur is echt een held. Welk dier had je?
Welk dier? Bedoel je mn paard? Een Arabian met handling elite
Oh even gegoogled hahaha ik had een hert
Ben heel benieuwd! Hij zit in xbox game pass zag ik! Geinfluenced door @mercurysummer natuurlijk
Mijn vriend is echt helemaal verslaafd . Hoor helemaal dingen over ruilen en cross beesten en ik zit hier zo van. Waar HEB je het over
Maar die mensen die aan die game gewerkt hebben weten voor wie ze werken toch? Het is niet alsof JK pas sinds een paar maanden zo bezig is, die heeft haar ware kleuren toch al een paar jaar terug laten zien. Als je dan willens en wetens alsnog (verder) aan die game werkt, dan doe je dat toch echt zelf en krijg ook jij mijn geld niet.
Ja, ik dus ook. Thanks @mercurysummer
Letās build a Zoo is absoluut een aanrader (begin er maar niet aan, zou ik willen zeggen).
Ja ze werken voor Avalanche Software en die vallen onder Warner Bros. JKR is niet de opdrachtgever van het spel ofzo, ze is überhaupt niet betrokken bij de ontwikkeling. Ik neem die mensen die er werken niet kwalijk dat ze wel zoān spel helpen maken, maar snap dat niet iedereen dat zo ziet.
En ook prima om het niet te willen kopen toch, maar persoonlijk vind ik dat als je het spel via illegale wegen alsnog gratis gaat spelen het wel een zwakke boycot.
Oh lekker bezig!
Ik zou rustig aan naar Eldin gaan, als je die boss fight hebt gehad krijg je iets wat heel handig is bij het verslaan van guardians.
Deze is nu aan het downloaden hehe
Oeh hoe spelen jullie samen? Want mn vriend en ik zijn echt altijd uren bezig om elkaar uberhaupt te vinden in de wereld