Ik ben al een dikke week verknocht aan dit spel, Spiritfarer, ik speel het op mijn laptop via Steam. Echt even geleden dat ik nog zo toegewijd was aan een management-spel en echt benieuwd naar wat er nu weer te ontdekken valt.
Oo dit spel is volgens mij echt een hype ook op het moment! Heel veel mensen op twitch spelen het ook. Ben zo bang dat als ik het koop weer verslaafd raak en alles weer aan de kant gooi hahaa.
Ik speel hem samen! Kan volgens mij ook prima alleen, als je co-op speelt is player 1 het hoofdkarakter en player 2 de kat haha. De kat kan bijna alles wat Stella (het hoofdpersoon) kan doen maar kan niet quests voltooien of starten. Wij zijn ongeveer 5 uur bezig en het is tot nu toe een mooi chill spel met veel te doen!
Ik speel het in mijn eentje en vind dat eigenlijk wel leuk want ik wil kiezen wat ik wanneer doe. @Clancy het werkt wel lichtelijk verslavend, maar je wordt gewoon zo benieuwd naar wat je allemaal wel of niet kan doen.
Ooh ik speel dit nu ook een week, iets langer misschien? Het is echt verslavend en ook zo mooi. Echt een aanrader.
Ik speel het zelf op de switch lite, dat werkt ook heel fijn.
Oh ik twijfel heel erg om het voor de switch te kopen! Is het niet te eentonig?
Heb afgelopen tijd een game-dip gehad, combi van de warmte en nergens zin in hebben. Ik kon voor mijn gevoel niks anders meer doen in WoW dan grinden voor achievements en mounts/pets, echt typisch zo’n dipje voor een nieuwe expansion.
Maaaarrrr inmiddels ben ik helemaal verslaafd geraakt aan Stardew Valley, lekker op de Switch zodat ik het overal en nergens kan spelen. Daarnaast op de pc begonnen met Assassins Creed Origins, Overwatch weer opgepakt en tussendoor wat games Fall Guys Heerlijk hoe je zin om te gamen altijd toch weer terugkomt.
Ik vind fall guys zo droog maar wel vermakelijk.
Wel jammer dat je niet split screen kan spelen, alleen online samen.
Ja, het is wel geinig. Alleen wel jammer dat je lang moet wachten als je al vroeg af gaat en de rest van je team niet - wat bij mij nogal vaak gebeurt
Heeft iemand eigenlijk Paper Mario al gespeeld? Wat vind je er van etc ? Of is er al iemand die hem misschien weg doet?
@Andreya oeee ik wist niet dat die er al voor de switch was! Dat maakt het een stuk interessanter.
Op basis van de adviezen hier heb ik Kingdom Hearts III en Horizon Zero Dawn gekocht. Nu met Kingdom Hearts begonnen en ik vind de gameplay heel leuk! Het is wel duidelijk dat je de eerdere delen had moeten spelen om de characters en het verhaal te volgen, daar is voor mij nu geen touw aan vast te knopen
Haha ergens wel een opluchting dat het dus niet helemaal aan mij ligt
Ohja ik ben ook met Bloodborne begonnen terwijl ik wachtte tot mijn 2 bestelde games binnen waren, maar ik kwam niet eens voorbij de tutorial. Echt niks voor mij ben ik bang. Ik heb me wel helemaal verdiept in Persona 5 en kan niet wachten tot ik die binnenkort van iemand kan lenen!
WOehoeee ik wil eecht graag de fysieke versie.
Zijn 3 volledige ‘oude’ Mario spellen toch? Goeie deal
Yes!
Woehoe top! Heb net Odyssey uitgespeeld dus goede timing, ik ga ‘m pre-orderen
Ik wil graag mijn paypal koppelen aan nintendo maar hij blijft zeuren om mijn creditcard nummer etc. Terwijl ik die niet heb, en het hele idee achter paypal is toch dat je gewoon zonder creditcard kunt betalen
Edit: Oke blijkbaar moest ik nog iets bevestigen in paypal zelf Heb hem ook besteld!
3 games voor 59,99 is op zich niet duur. Heb ze eigenlijk nooit gespeeld, nooit mee opgegroeid. Moeite waard of skippen?
Heb je Mario Odyssey gespeeld?