Gametopic

Die ligt sinds aan koop van de switch te verstoffen. :joy: :sweat_smile: (Nog steeds niet aangeraakt)

Oh haha, ja dan moet je het misschien niet doen. Ik vind Mario Sunshine wel een van de leukste Mario games die er is maar dat is voor mij ook een stukje nostalgie. Maar je kan natuurlijk al genoeg gameplay vinden van deze games op youtube.

1 like

oja duhhhh. :joy:

Ik wilde net de Super Mario 3d Allstars afrekenen bij nedgame, blijkt dat de pre-oder is uitverkocht. Ik wist überhaupt niet eens dat dat kon.

Is er iemand die the last of us voor de PS3 of andere spellen voor de ps3 wil verkopen?

Ja ik heb die volgens mij nog liggen en ook nog wat andere. Pm me even, dan kijk ik morgen wat ik allemaal nog heb liggen!

1 like

GameMania heeft hem nu ook!!!

Heb hem besteld. Vriend wilde hem ook

Bol heeft hem ook daar is ie 56,99

2 likes

Daar kan ik nu niet bestellen want ā€œtechnisch onderhoudā€. Ik denk dat een fysieke copy 'm niet gaat worden deze keer.

Ik hoop dat wat ze nu met Mario 3d hebben gedaan, met meer spellen gaan doen. Een collectie van 3 oudere Zelda spellen wil ik zooooo graag!

1 like

https://www.bol.com/nl/p/hac-super-mario-3d-all-stars-hol/9300000009410371/?s2a=

Bij bol kan je hem nog reserveren? Ik denk dat dit de fysieke versie is in ieder geval…

1 like

Je bent geweldig! Dankje voor de link, ik heb 'm nu besteld. Er stond bij dat het om een card ging, dus ik ga er ook vanuit dat het de fysieke versie is.

1 like

Hoop ook echt dat ze dat met de oude zelfs gaan doen :heart:

1 like

Graag gedaan! Ik zag dat je hem via bol niet zomaar kan vinden inderdaad, was hier via een artikel op terecht gekomen.

1 like

Ik heb een ps3 gekocht…m’n eerste spelcomputer sinds het uitkomen van de Wii!

Ik ben echt een kneus wb gamen dus ik duik in m’n holletje en ga eens uitvogelen hoe alles moet :yum:

2 likes

Hoi! Ik kan je geloof ik geen berichtje sturen, maar heb je professor Layton nog?

Wel heel tof! Mag ik vragen waarom je met ps3 bent begonnen? Gezien de nieuwe op de loer ligt en de PS4 miss ondertussen ook goedkoper word?

Ik heb echt al twee weken enorme Stardew valley cravings. Binnenkort komt update 1.5 uit, dus ik denk dat ik tot die tijd wacht. Heb sinds 1.3 eigenlijk al niet meer gespeeld.

Gisteren Mario paper king binnen gekregen. Denk dat ik die vanavond eens aan slinger!

Ik ook!! Ik ga ook wachten tot 1.5, is volgens mij best wel een grote update. Ik denk dat ik een Forest Farm ga doen :grin:. Welke layout gebruik jij meestal?

1 like

Omdat er een blu-ray speler op zit :sweat_smile:

1 like

Al die games zijn toch sowieso Blu-ray? Ik speel ook weleens Blu-ray (serie/film) af op de PS4 van mijn vriend :smile: