Gametopic

@Blonde thanks voor jullie reacties!
Ik ga hem bestellen :smile:

https://tweakers.net/nieuws/172280/warner-bros-werkt-aan-harry-potter-rpg-hogwarts-legacy-voor-consoles-en-pc.html

Ohhhh ik ben zo hyped :heart_eyes: Dit is echt mijn droom. Ik vind de trailer er leuk uit zien!

8 likes

Omg ik wil dit!!

1 like

Wellicht even contact opnemen met een Intertoys of gamemania in de buurt? (of een nedgame?)
Bij mij staat die sinds gisteren op verzonden bij GameMania, net even gekeken maar lijkt er op dat die toch morgen komt. Ben nu overigens bezig met Paper Mario King, vind het wel grappig! Wel jammer dat de battles eigenlijk vrijwel hetzelfde zijn.

@LizzyBennet echt he, vind het zelf nog steeds op een stormtrooper lijken.

1 like

BOL heeft de preorder live en heb hem besteld! Mijn leven is gespaard gebleven.

Ik hoop echt dat hij ook voor de ps4 is, maar de berichten die ik zie zijn erg wisselend.

Ik dacht te hebben gelezen op tweakers van wel, maar zo niet, dan is het een goed excuus om de ps5 te kopen :grin:

1 like

Als dat zo is, wil ik 'm ook! mijn vriend heeft dit jaar een PS4 gekocht, maar dan ga ik die opeisen voor dit spel haha.

1 like

Ik las van wel! https://hogwartslegacy.warnerbrosgames.com/ hier staat PS4 bij en een check online staat ook overal PS4 bij en waarschijnlijk ook PC.

Ben heel benieuwd naar dit spel!

1 like

hooooooots! :smiley: lekker lekker! Veel plezier alvast!

2 collega-vrienden komen van mij zaterdag langs en dan gaan we een hele mario avond houden. Kart, Party, en dan ook miss nog die remakes spelen.

1 like

Ik heb helaas geen PC, Xbox of Playstation :cry:

2 likes

Bedoel je Mario? Ik heb m net daar besteld. Maar was de jouwe ook €3 goedkoper?

Ben beetje in de war. Van het idee dat ik m niet zou hebben naar voor €3 minder gevonden. Klopt dit wel? Hoezo zou bol m voor een andere prijs verkopen dan andere winkels?

Nee ik heb het over de PS5 :stuck_out_tongue:
Klopt dat Bol hem iets goedkoper aan bied dan gamemania, geen idee waarom. concurreren misschien.

1 like

Ik ben niet echt eennechte gamer. Maar ga zooooo erg de ps4 van mn vriend innemen als Hogwarts Legacy uitkomt.
Vroeger vooral de eerste HP spellen gespeeld met mn broertje. Zo leuk​:slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Ik ben de afgelopen week dus helemaal verslaafd geraakt aan minecraft :joy:. Vond het altijd te lelijk en saai om te beginnen maar ik vond een supermooi modpack en Japans retexture set en nu ziet het er dus zo uit

Ipv zo

8 likes

Maar komen dan die creepers ook de boel verneuken of speel je sandboxdinges?

Je kan het in survival mode of creative mode spelen. Maar… De creepers hebben roze bowties :joy:

en de zombies hebben vet snoezige koppies en blauw witte zwembroekjes aan

6 likes

Als ze dat nou ook hadden gedaan bij The Walking Dead dan was het helemaal een comedy geworden. :joy:

1 like

Zijn er ff’ers die among us spelen? :smiley:

Mijn Mario game is er nog niet :sob: