Looooooove Forest Farm. ik pak of Forest farm of de basic. Maar meestal eigenlijk de basic vanwege de ruimte. Als ik de tweet zo zag, dan word het weer veel belovend met extra content.
Voor films
Ja, dat begreep ik haha, maar daarom zei ik dus ook dat ik weleens een film/serie kijk (Blu-ray disc) op de PS4!
Ohhh
Sorry niet wakker denk ik
Heb ook net een nieuwe tv dus ben helemaal heppie met alles
Volgens mij is er meer keuze voor Mac dan vroeger! Wat voor soort games vind je leuk?
Iemand nog tips waar ik super Mario 3D all stars kan scoren?
Is dreamland.be een legit website?
Ze hebben grote fysieke winkels in Belgiƫ. Zou geen problemen mogen geven.
Heb net ontdekt dat ze alleen naar Belgiƫ zenden. Woon in Nederland. Dus dat is toch geen optie voor mij, helaas. Thanks voor je snelle reactie.
Ik heb het geprobeert (gratis met Playstation +) en ik vind het een grappig spel, vooral als je het met anderen speelt!
Ik ben er wel echt super slecht in dus na een uurtje vond ik het niet zo leuk meer haha, ik kon alleen maar toekijken naar hoe mijn vrienden het deden omdat ik in de eerste ronde elke keer weer de sjaak was. Ben er nu wel achter dat ik echt een kneus ben in platformers.
Stardew is voor Mac ook. leuk spel en houd je uren zoet!
Gisteren met 3 vriendinnen Overcooked gespeeld, het was zo gezellig! Ik game vaker maar mijn vriendinnen eigenlijk nooit maar ze waren helemaal enthousiast!
Jaa ik zou net hetzelfde typen, filter op Steam bij MAC OS en er zit van alles tussen.
Maja waar hou je dan van? Stardew, Rimworld, Terraria, Oxygen not included zijn allemaal leuk maar je moet er van houden?
Haha sorry het is nogal moeilijk om tips te geven als je niet weet naar wat voor game iemand op zoek is. Beetje hetzelfde als een serie of boek aanraden, de keuze is reuze! Wat voor games speel je normaal? Wat voor graphics vind je mooi? Vind je het belangrijk dat er een goed verhaal in zit? Of puzzels? Of spannende elementen?
Ik wil je van alles wel aanraden maar ik moet wel een beetje weten wat je leuk vindt.
Ik heb gister Factorio gekocht! Twijfelde al zo lang. Heb het gister maar een uurtje kunnen spelen, dus vanavond lekker verder
Heeft iemand Snipperclips voor de switch?
Is het wat?
Ja heb ik! Ik vind het heel leuk, vooral met vrienden!
Ja heel leuk om met zān 2en te spelen! Ik had toen eerst een demo gedownload via de e-store, zo kun je het alvast uitproberen en kijken of het wat is voor je