Het schijnt dat iemand wel heeft gevonden ergens dat ze een pokemon remake patent hebben aangevraagd (weet even niet meer precies enzo) dus het zou goed kunnen. 10/10 would buy!
@QueenOfEngland en volgende maand al de PS5! gaat echt super snel
Het schijnt dat iemand wel heeft gevonden ergens dat ze een pokemon remake patent hebben aangevraagd (weet even niet meer precies enzo) dus het zou goed kunnen. 10/10 would buy!
@QueenOfEngland en volgende maand al de PS5! gaat echt super snel
Overcooked is trouwens een groot succes bij ons in huis . Lekker stressen maar goed spel haha
Voor mij Valhalla, Beyond Light DLC en Shadowlands DLC Ofja vooruit, Shadowlands is uitgesteld, maar is nog steeds wel dit jaar.
Ik ben nu the Witcher aan het spelen, maar ik heb momenteel niet écht een spel waar ik heel veel zin in heb, zo vervelend.
Genshin Impact heb ik gisteren ook uitgeprobeerd, maar zo snel vond ik het maar helemaal niks. Wel fijn dat steeds meer games cross-platform worden! Mijn vriend speelt op de ps en ik op pc en eerst konden we helemaal niks samen spelen, nu steeds meer.
Jaaa ik zou hem ook echt meteen kopen haha. Vind dat echt een van de leukste spellen en dan mooi op tv spelen op de switch ben alleen benieuwd of ze nou de dynamax erin houden of teruggaan naar mega evolution. Gedoe ook steeds met die nieuwe mechanics
Heb de oude nooit gespeeld, dus ik zou het geweldig vinden als ze er op komen! Nu met die mario remasters en de geruchten van Zelda remasters, zie ik dit ook nog wel komen.
Ahhh nu wil ik het ook
Wat zijn jullie favoriete games voor de Switch buiten acnh, de mario games en zelda haha?
De laatste tijd doe ik weer aan Just Dance! Maar als je daarin geïnteresseerd bent wil ik je wel waarschuwen dat 1 spel niet mega veel liedjes heeft en het leuker is als je unlimited erbij koopt. (Vind het zelf stom dat je weer iets erbij moet kopen maar ik vind het het ook wel weer waard omdat er zoveel liedjes bijkomen)
Daarnaast de Pokemon spellen voor de switch en Overcooked
Ik lees veel over Overcooked hier de laatste tijd, maar hebben jullie het dan over de eerste versie of over Overcooked 2? Of maakt het niet echt uit welke ik koop?
Hier een Switch n00b maar wat zijn leuke multiplayer games en moet je dan controllers bij kopen
Sorry ben van atari, commodore 64 en nintendo 8bit tijdperk
Ik speel Overcooked2 en heb bij een vriendin Overcooked1 gespeeld. Ik vond de tweede eigenlijk veel leuker spelen, maar als je geen van beiden heb gehad, dan maakt het volgens mij voor het spelplezier niet uit.
Ik speel 2 omdat ik had gehoord dat die leuker is dan 1.
Wij hebben nu de eerste, ook omdat die €4,80 ofzo was. Vonden we wel leuke prijs om te proberen. Als we het leuk blijven vinden komt 2 er ook nog wel denk ik. Lange winter te gaan
Mario deluxe, mario kart, mario party, snipperclips en luigi’s mansion kan je met zijn tweeën doen. 51 world wide games is ook leuk! Je hoeft geen extra controller te kopen. Je switch (de ‘normale’ niet lite) heeft twee losse joy cons
Een prequel op breath of the wild
Jawel in nov komt deze uit, word dood gegooid op de switch met reclame erover
ze hadden verwacht als ik het goed heb dat BOTW 2 dit jaar zou uit komen maar volgens mij ging dat niet lukken en is Hyrule warriors een zoethoudertje. (al zat die game gewoon natuurlijk al in de pijplijn)
Thanks! Speelt dat wel fijn dan?
Goed dat ik het weet we zijn nu een paar dagen weg anders had ik hem vast besteld zodat we in het weekend los kunnen haha, vriend zit thuis (horeca).
Maar beter scheelt weer €
Tsja, het is heel erg persoonlijk. De losse joy cons stop je in een soort ‘houder’ waardoor het een controller is. Die krijg je gratis bij je switch. Dit is fijn als je de switch koppelt aan de tv en alleen speelt.
Met zijn tweeën gebruik je dus allebei een losse joy con. Ja het zijn kleine joy cons maar het werkt prima. Wij gebruiken het altijd zo en hebben inmiddels al 80+ uur zo gespeeld!
Je kan een echte controller kopen, maar volgens mij werkt dat ook alleen maar als je alleen speelt.
Ik zou even wat foto’s toevoegen voor je
Bovenste zijn de losse joy cons. Hiervan gebruik je dus elk één.
Tweede is de houder waar je de joy cons in klikt waardoor het een controller wordt.
Derde is een pro controller.
Voor mario kart kan je bijvoorbeeld nog stuurtjes kopen als je dat leuk vindt. Ik vind dat irritant haha