Gametopic

Pro controller is by far m’n beste aankoop geweest voor de switch. En dan geen dupe maar de echte zoals hier boven. Echt fijn in je handen

3 likes

Hij is nu in de aanbieding in de eshop voor 23,99!

Ik heb sinds gisteren Just Dance omdat ik niet meer kan sporten en het is inderdaad erg leuk😁

Verder natuurlijk Pokémon, Mario en als je van hakwerk houdt dan Marvel Ultimate Alliance 3.

1 like

Ik heb wat vrienden gevraagd maar ze vinden het moeilijk om in te schatten omdat ze niet weten hoe groot het is! Wat zijn ongeveer de maten?

Ze zeggen dat ongeveer 200 een goede prijs is maaaaaar ik heb de zilveren versie op Ebay (plus game) voor 500 gezien, alleen zijn die nog niet verkocht en de game is inbegrepen.

1 like

Ja precies dat zeiden mijn vrienden ook! Dat het meer waard kan zijn omdat het zeldzaam is of juist minder omdat de game niet super bekend is geworden. Wel jammer want ik vond Plague Tale zo’n mooi spel en het beeld is echt tof gemaakt.

Ik speel langzaam door Ghost of Tsushima en ik geniet er echt van. Super mooie omgevingen, sympathieke karakters en toffe gameplay. Echt een liefdesbrief aan die zwart-witte samurai films, heel tof.

4 likes

Haha mijn vriend wil hem ook niet te snel uitspelen en gaat er langzaam doorheen, juist omdat hij het spel zo mooi vindt!

Het ziet er ook wel enorm goed uit hoor, vind het ook leuk om mee te kijken.

Ha, twinsies. Ook net gekocht. Kon het niet laten liggen.

1 like

Ik had je bericht gezien maar nog niet gereageerd. We waren een paar dagen weg en ik heb toch stuurtjes gekocht haha. Het leek me wel leuk voor m’n vriend omdat hij het helemaal niet kent.
Was even een gedoe met koppelen maar geloof dat ik het door heb nu, thanks voor je uitleg!!

1 like

Ik ben op zoek naar een goede stoel voor mijn vriend. Hij is bijna jarig en wil graag een ergonomische stoel voor werken en gamen. Hij vroeg om een Secretlab stoel maar ik heb al aangegeven aan hem dat zo’n stoel voor mij te duur zal zijn om voor hem te kunnen halen (Stoelen beginnen vanaf 420 euro). Heeft iemand een goede stoel aanbeveling van max 250 euro?

Miss dxracer? Hoor ik een collega over dat die heel fijn is. Weet niet wat dat kost. Ik heb zelf een noble chair van 329. (Rip die prijs) hijs nu even weg voor een mankement maar merk nu dat die stoel echt iedere euro waard is. Heb na 4 dagen oude bureaustoel weer rug/nek klachten

1 like

Ik heb net met wat vrienden de Baldur’s Gate 3 Early Access uit gespeeld en na het einde werden we verrast met (Geen game spoiler maar miss wel leuk als verrassing)

Samenvatting

een filmpje van Sven (CEO van Larian Studios) in vol kostuum die uitlegde hoe ze “achter hem de rest van de game nog aan het maken waren” wat een held hahahaha.

1 like

Ik vond het heel leuk maaaar het is wel duidelijk Early Access en playtest materiaal. Er zijn bugs, glitches, animaties die nog niet goed werken (of ronduit missen), crashes etc. Maar door het spelen kun je al zien hoe veelbelovend het spel is, hoe veel kanten je op kan met quests en in gevechten en hoe tof het verhaal in elkaar zit. En ik ben natuurlijk een D&D nerd dus het is ook super tof om mijn favoriete tabletop game als video game gerealiseerd te zien!

Maar ja ik weet niet of ik het in deze staat aan kan raden, ook al heeft Larian al diverse patches uitgebracht en werken ze er duidelijk hard aan om de playtest zo stabiel mogelijk te maken. Ik zou wat gameplay videos bekijken!

1 like

Ik weet niet of dit ook de reden is waarom je het nu vraagt, maar hij is nu gratis op Epic Games (nog 2 dagen), dus ik zou hem sowieso aanschaffen als je interesse hebt (als het voor pc is iig).

1 like

Wat je ook doet, koop geen Trust GXT stoel. Die heb ik nu net iets langer dan een jaar en ik ben hem helemaal zat: Zitvlak en rugsteun vind ik behoorlijk hard, hetzelfde geldt voor de kussentjes en de armsteunen zijn te smal en te voorgevormd. Iedere keer als ik in de stoel van m’n vriend ga zitten (dxseat/dxracer) is dat echt een verademing :weary: Zó’n fijne stoel!

Ligt er ook beetje aan hoeveel (uren achtereen) je vriend gamed, maar een goede stoel is wel echt fijn en nodig.

1 like

@Sedana @Papegaaiduiker @ijsklontje Allen bedankt voor jullie feedback! Ik heb de ouders van mijn vriend gevraagd een bijdrage te doen zodat ik zelf nog 300 euro zou moeten betalen om de stoel te halen. Hij komt komende vrijdag binnen. Mijn vriend weet nog van niks want ik doe nu net alsof het moeilijk moeilijk is zodat de verrassing vrijdag groter is. ^^

6 likes

Wat leuk!! Wat is het uiteindelijk geworden!?

1 like

Hij moet er sowieso een foto van maken want je krijgt 2 jaar extra garantie als je het deelt via social media, desnoods doe ik het voor hem. :stuck_out_tongue:

@Clancy dit is hem geworden!

5 likes

Heeft iemand de nieuwe Hyrule Warriors Demo al gedownload en gespeeld? Ik heb 'm net af (denk ik) en ik ben nu nog meer hyped dan ik al was! Ik vond het ook vrijveel content voor een demo.

1 like