Cyberpunk is weer uitgesteld
De demo heeft mij overtuigd ik ga hyrule warriors spelen
ja ondertussen vind ik het wel een joke worden. prima als ze het doen om die game beter te maken, maar je zou verwachten zo dicht op release dat het product al klaar ligt. Ene kant snapte ik nog wel dat ze het naar PS5 release gingen pushen maar nu?? pfft.
Zag dat sommige Mario spellen 20 euro goedkoper zijn nu in de e-shop. Twijfel nog een beetje tussen Mario bros en Mario party. Party lijkt me vooral leuk met meerderen, en ik speel toch het vaakst alleen.
Overcooked stond er ook tussen in de sale, nav de eerdere berichten wil ik die denk ik ook wel kopen!
Gisteravond is dan toch echt de datum voor WoW Shadowlands bekend gemaakt. Voor onze timezone 24 november om middernacht Ik ben heeeel benieuwd.
Jaaaa! Wel echt jammer dat hij niet deze week uitkwam, aangezien ik niet kan werken momenteel (horeca). Maar ik vermaak me ook echt prima met de pre-patch! Eindelijk is levelen weer leuk en is het de moeite waard om een alt te maken
Ik betwijfel zo kort op de release datum van 19 november, dat de game nog niet af is. wellicht werken ze op patches, sure. maar het product ligt al klaar. Heb begrepen dat er een probleem is met de PS5 code en dat ze wellicht ook willen wachten tot de nieuwe video kaart is gedropt van nvidia. Maar voor de rest; mee eens. Al had ik de vorige keer dan geen datum genoemd en dan laten droppen wanneer het komt. (Maja dat zou ook niemand goed vinden)
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben op zoek naar een goede game pc die ik tegelijkertijd ook kan gebruiken om foto’s en video’s te bewerken. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer en weet niet waar ik op moet letten. Sowieso minstens een i5 of i7 en de videokaart is belangrijk, maar voor de rest heb ik geen idee. Iemand advies?
weet neit of je voor een prebuild wilt gaan (kant en klare die je zo kan kopen) of dat je zelf wilt gaan bouwen? Bij pre builds heb je vaak dat er een SSD in zit van 128 GB of 256GB (laatste als je geluk hebt) maar dat zit best snel vol. beste kun je dan kijken of je er nog een tweede schijf in hebt of kunt plaatsen, dan zou ik er gewoon een ‘normale’ hardeschijf naast plempen om al je bestanden etc op te dumpen.
Voor de rest ligt het er denk ik een beetje aan wat je wilt en wat je budget is
Bij CoolBlue heb je bijv een optie om game pc’s aan te drukken en dan op wat je wilt met de I5 of i7 (Of wellicht AMD?)
maar ik weet dat er nog een site is, voor parts. maar ik kom even niet op die naam. Die heeft een of andere gast altijd op de foto’s staan.
Alternate of megekko gebruik ik vaak.
En voor degene die t vroeg: Ik dacht ook jee een computer bouwen, dat is toch heel ingewikkeld. Maar het valt echt heel erg mee + het geld dat je bespaard is zeker de moeite waard vind ik.
Megekko ja! Die was het. Ja het bouwen valt best mee en tegenwoordig met YouTube is het nog makkelijk haha.
Ik vind het ook heel fijn dat ik nu weet dat je ‘gewoon’ geheugen kan bijklikken, of ram. Computers zijn niet zo moeilijk als men je laat denken.
Nee zeker niet! Het is alleen goed en veilig er mee om gaan.
Hij is er ontzettend blij mee. Het is dan ook een mooie stoel en hij zit heerlijk. Ben gewoon in staat om een eigen stoel te halen voor werk.
In eerste instantie dacht ik aan een pre-built, want ben niet zo handig, maar de vriend van een vriendin zou mij daar eventueel wel bij kunnen helpen. Ik heb ongeveer een budget van 1500, zou dat genoeg zijn om iets dergelijks in elkaar te zetten?
Ja joh zat!
Moet voldoende zijn!
Mijn vriend had zijn computer ook gebouwd via Megekko met 1500 euro dus dat is zat inderdaad!
Ja zeker het geld waard vind ik. De kwaliteit spat er vanaf en de service tot nu toe is goed,