Pas in het begin ben een completer dus wil ook gelijk elke side missie doen in een gebied
Dat ga ik nu ook doen! Verveel me al de hele dag maar hier heb ik nu wel zin in
jaa! Vrijdag is het vrijgegeven. Er zijn hier en daar wel bug reports gedaan dus als je iets geks tegen komt zal dat het wel zijn. concernedape werkt wel altijd super snel aan een bug fix, dus hoop dat de bugs snel zijn opgelost.
Iemand al de nieuwe Mario 3d world gespeeld op de switch? Ik twijfel tussen deze en paper Mario. Mario odyssey is echt mijn fave 
Sorry late reactie, ik zag dit voorbij komen inderdaad! Heb zelf een switch, maar een vriendin van mij miet alleen een pc en oude wii ;). Kunnen we het dan samen spelen of moet he via dezelfde console of computer?
ik heb geen idee, heb my time at portia nooit gespeeld. Maar het is wel allebei een farming sim.
Ik heb Portia gespeeld en het heeft er idd wel wat van weg!
Vanavond een Nintendo Direct! Wel pas om 23:00 dus dat is weer jammer. Ik hoop op iets met Pokemon (maar dat zou ook volgende week kunnen komen op Pokemon day), veel mensen denken dat er nieuws komt over Zelda
Ik vermoed ook Zelda nieuws. Hoop dat ze met oog op 35 jaar wat leuks gaan. Misschien remasters van oudere spellen of meer nieuws over botw. Maarrrr aangezien het een algemene direct is, denk ik niet dat ze veel aan bod zullen brengen. Lijkt mij dat ze dit in een aparte video doen net zoals met Mario toen.
Hmh skyward sword remaster. Had gehoopt dat ze drie spellen zouden doen net zoals met Mario. Vind 60⬠voor een remaster wel weer duur. Het zwaard/schild gebeuren kan je met de controllers besturen, dat is dan wel weer grappig.
En wat Mario spullen in Ac. Voor de rest heb ik nog niet ingehaald
oja en een nieuwe splatoon
Ik ben sinds Shadowlands uit is gekomen echt 24/7 aan het spelen, best triest maargoed. Het begint nu toch wel een beetje te vervelen ofzo, en ik kom steeds vaker mensen tegen die gewoon echt stom zijn (qua gedrag), echt veschrikkelijk 
@JustinBieber @Rozecoupeschaar ik denk erover om mezelf een switch cadeau te doen van mān eerste salaris. Maar welke spellen raden jullie aan, naast Animal Crossing? Want twijfel vooral omdat ik bang ben er te snel op uitgekeken te zijn
Misschien een goeie vraag voor het game topic 
Mario party
Mario kart
Mario odyssy
Luigiās mansion (echt super leuk kan je samen het verhaal spelen)
En ik sport tegenwoordig vaak via ringfit
Welke spellen speel jij online met vrienden? Ik heb nu zelda en animal crossing.
Ik speel ook Stardew Valley en Ori and the Blind Forest op de Switch.
Splatoon! Echt mijn lievelings spel 
Pokemon Sword als je van Pokemon houdt en Animal Crossing kan ik oprecht elke dag spelen. LEGO spellen vind ik ook altijd leuk en je kan Rocket League gratis spelen met een Epic Games account (plus internet).
Zelda, Pikmin, animal crossing en Ringfit heb ik nu. Als je er een nintendo abbo bij neemt kun je ook spellen downloaden. Zo heb ik bijvoorbeeld Hue voor 1 euro gedownload en dat vind ik ook echt een leuk spel voor af en toe. Je kunt vaak een demo downloaden om te kijken of je de gameplay leuk vind. Zoek ook eens op marktplaats als je een spel in je hoofd hebt, scheelt zo 15 euro
Voor de Nintendo E-shop heb je geen Nintendo online nodig. Als je Nintendo Online neemt dan krijg je een app met daarbij oude SNES/NES spellen.
Spellen welke ik op de switch heb: Hollow Knight, Moonlighter, Spiritfarer, Zelda BOTW, Zelda Links Awakening, Animal Crossing, Stardew Valley, Mario Paperzooi, Mario Odyssey.
Wat ik meestal doe met spellen is vaak kijken op YouTube en vooral twitch of ik het iets vind. Dan komt het terecht in mijn backlog.