Gametopic

Animal Crossing heb ik de meeste uren in zitten, maar ik vind Pokemon Shield, Pokemon Let’s go (Eevee/Pikachu), Mario Kart en Just Dance ook heel leuk!
Ik vond Overcooked in het begin leuk maar als de levels te moeilijk worden is het echt frustrerend.

Als Just Dance je aanspreekt maar je er geen 60 euries in wilt steken kun je wachten tot hij korting heeft in de e-shop (is nu toevallig ook zo), de nieuwste is vgm iets van 40 maar je kunt ook prima een oudere versie nemen want die zijn nog goedkoper. De andere spellen zijn niet zo vaak in de aanbieding.

1 like

Ik heb Little Nightmares voor even opgegeven. Ik vond het echt eng :sob:
Nu The Wolf Among Us aan het spelen. Echt zo leuk!!! Ik ben nu the nice guy aan het spelen en hoop dat snow white op mij verliefd gaat worden, maar wil het graag later nog eens spelen maar dan als grote klootzak.

Jaaaa morgen pokemon nieuws! Hopelijk sinnoh remakes

3 likes

iik vind het nog steeds bijzonder dat Nintendo gewoon niks gedaan heeft aan “specialiteit” bij zelda. Op die ene remaster na dan. ik dacht, ook Zelda heeft een jubileum, die gaan daar die dag ook nog dik gebruk van maken. maar niet dus.

Hoor beetje overal dat ze gen4 remake willen voor switch, dus ik ben benieuwd!

Pokemon Diamond en Pearl remake! aaaaaaaaah!
Een of andere BOTW meets pokemon achtige game?

4 likes

Jaaaa zo leuk!! Wist niet dat er ook een engelse stream was dus heb niks kunnen volgen omdat alles Japans was :joy: maar dat tweede is volgens mij ook gewoon een Sinnoh based spel, dus echt heel vet. Vind de artstijl ook wel leuk maar ben ook wel blij dat er een tweede spel is met wat modernere artstijl

1 like

Ben echt zoo benieuwd. Heb vroeger de games nooit kunnen spelen. Dus ben heel benieuwd. Als ik op basis van exclusives kijk van de oude spellen ga ik voor pearl. Nu al hele discussie met collega dat we dan moeten traden :joy::joy::joy:

Hahah ja is wel handig als je iemand hebt om mee te traden! Ik wil ook op basis van exclusives kiezen maar wacht nog even af of er nog nieuwe bij zijn gekomen. Was bang dat het een Let’s Go zou worden met alleen maar gen 4 pokemon maar dat is vgm niet zo

1 like

Denk wel dat ze een stuk engine van Lets Go hebben gepakt als ik het zo zie. Vind het een beetje Lets go meets Harvest moon :joy:

Ahhhh zo leuk, had vroeger Pearl en ga daar weer voor wss

2 likes

Ik vind de keuzes maken in Stardew Valley wel een dingetje hoor :sweat_smile:
Ik ga nu maar voor veel verkopen zodat ik een coop en dieren kan kopen. Of moet ik juist voor het community center gaan?
Jij speelt het toch ook @Clancy ?
Wat is jouw tactiek?

1 like

Ik zou eerst de eerste coop kopen en dan cc. Voor bepaalde bundels krijg je ook hele fijne beloningen, dat is t wel echt waard. Bijv de mine carts.

1 like

Het is wat je wilt, je moet niks in het spel. In het eerste jaar zou ik niet voor dieren gaan. je hebt de tijd nodig voor je crops. tegen de tijd dat het winter is heb je geld, bouw in de lente/zomer een Silo. DAn kun je al het wilde gras choppen en dan komt het in de silo terecht. Daar kun je 249/250 pieces in kwijt. En jij hebt je kavel leeg :slight_smile: daarna zou ik gaan investeren in een coop, barn en dat soort dingen.

MOcht je een ei of melk nodig hebben dan kan je die op vrijdag of zondag ook tegen komen bij de wicked wagon woman in het bos gedeelte.

(En ik speel stardew, het is mijn crack)

3 likes

Stardew is ook hele goede crack

Ok tnx!

@Clancy haha ja ben net weer overnieuw begonnen, ik zit er al de hele dag verslaafd aan :sweat_smile: (ik vond mijn vorige farm mwah)

1 like

Des te vaker je het speelt, des te meer je je eigen drive er in vind!

Als 1.5 patch is uitgebracht op de switch dan wil ik eindelijk aan de beach farm. Dan stop ik naast mijn werk week nog 40 uur in het spel.

1 like

Ik volg vaak deze guide als ik een nieuw spel begin op SV! https://community.playstarbound.com/threads/stardew-valley-1-1-newbie-guide.125018/

2 likes

Ik was even uitgekeken op m’n switch, maar als @Clancy praat over stardew dan wil ik gelijk weer spelen, omdat je zo enthousiast bent!

(Ook animal crossing gekocht door je enthousiasme, maar dat vind ik toch minder leuk/uitdagend denk ik, of niet lang genoeg doorgespeeld om het leuk te vinden :grimacing:)

2 likes

Dit klinkt als een spel dat ik erg leuk zou vinden, gaat op het lijstje!

AC word na een tijdje meer een routine spel waar je af en toe weer terug komt om te kijken hoe en wat. en sorry dat ik z’n invloed op je heb :joy:

1 like