Gametopic

Des te vaker je het speelt, des te meer je je eigen drive er in vind!

Als 1.5 patch is uitgebracht op de switch dan wil ik eindelijk aan de beach farm. Dan stop ik naast mijn werk week nog 40 uur in het spel.

1 like

Ik volg vaak deze guide als ik een nieuw spel begin op SV! https://community.playstarbound.com/threads/stardew-valley-1-1-newbie-guide.125018/

2 likes

Ik was even uitgekeken op m’n switch, maar als @Clancy praat over stardew dan wil ik gelijk weer spelen, omdat je zo enthousiast bent!

(Ook animal crossing gekocht door je enthousiasme, maar dat vind ik toch minder leuk/uitdagend denk ik, of niet lang genoeg doorgespeeld om het leuk te vinden :grimacing:)

2 likes

Dit klinkt als een spel dat ik erg leuk zou vinden, gaat op het lijstje!

AC word na een tijdje meer een routine spel waar je af en toe weer terug komt om te kijken hoe en wat. en sorry dat ik z’n invloed op je heb :joy:

1 like

Ik vind je enthousiasme juist leuk :smiley: De tv verveelde me alweer dus ik ga stardew vanmiddag spelen :smiley:

1 like

let wel dus dat als je Stardew gaat spelen op de switch, dat je grond af en toe blauw kan worden. known bug, ligt een patch voor klaar maar met de switch moet Nintendo alles goed keuren en duurt het wat langer dan bijv pc.

Veel plezier alvast! Is echt super veel nieuws toegevoegd in de 1.5

Kan ik dan beter wachten met updaten? Heb al een half jaar niet meer gespeeld denk ik :grimacing:
Of teveel leuks om niet te updaten?

Zoooveeel leuks!!! Updaten! Ik weet niet of de bug voortdurend naar voren komt of niet.

Ok ga ik doen straks!

1 like

@pastelzwart Wellicht kun je hier uit het topic nog tips halen :slight_smile: !

1 like

Ik dacht eerst dat ik BOTW niet leuk zou vinden maar vind die echt heel tof. Links Awakenings vond ik ook heeeel leuk. (Ook frustrerend)

Wellicht vind je Hollow knight wel wat.

Weet niet hoe hoog je rage level zit, naders kun je ook nog de uitdaging aan gaan met celeste

Of misschien met Toad. deze game is wel wat meer herhaaldelijk

Wat ik vaak met spellen doe is gewoon een paar Lets Plays checken of op twitch kijken.

1 like

Cuphead is wel echt next level cringe. Bedoel je Celeste vergeleken met Cuphead, die zie ik namelijk nog wel. Hollow knight is soms ook wel frustrerend maar ik houd in die game wel van 'zoek het maar uit ’

haha hey ieder z’n ding! Ik zou echt zo boos worden van Cuphead dat ik de controller door de tv smijt ofzo. maar dan toch door willen gaan want je MOET het fixen voordat je stopt.

@pastelzwart De Spyro remake is ook heel leuk! Volgens mij was die ook net in de uitverkoop in de E-shop maar ik weet niet of dat nog zo is.

4 likes

omg jaaa spyro!!

Jaaa Spyro zo leuk! Ik ben hem nu aan het spelen op ps4. Echt nostalgische gevoelens :smile:

Ik heb 't spel net gekocht. Maar ik krijg echt nul uitleg over de controls. Snap er geen bal van. Eerst maar eens wat YouTube videos kijken haha

Heb je ‘m voor de switch? Dan helpt dit wellicht image

Ik speelde het spel trouwens al langer op de pc en moest ook wel echt even wennen op de switch trouwens!

1 like

Hij is wat

Brb

3 likes