Gametopic

Ik speel ook op mijn switch (lite), inderdaad heerlijk vanaf de bank!

1 like

Ik speel altijd op de switch (zonder tv bij dit spel), echt heerlijk. Ben ook helemaal verslaafd.

Ik heb best wat spellen gekocht, maar naast Mario Odyssey is dit het enige spel dat ik echt speel, de rest vind ik toch minder leuk dan gedacht.

Tip voor de switch: koop fysieke spellen ipv digitale, want dan kun je ze verkopen als ze niet leuk zijn :grimacing:

2 likes

Ik wilde al een tijdje Horizon Zero Dawn spelen en ik zag vandaag dat je hem nu gratis kan downloaden t/m 14 mei. Echt chill! Heb ik weer wat te doen want verveel me dood steeds.

7 likes

Een tip om samen met partner/vriend/vriendin/online te spelen is ‘it takes two’! Leuk verhaallijn en hele coole animaties.

En na het bijlezen in dit topic ga ik ook maar weer stardew valley opstarten! Het is me nog niet gelukt om verkering met iemand te krijgen!

3 likes

Omg have fun, echt een van mijn top fave spellen!!!

1 like

Ik ben nu de playstation aan het ontdekken. Ik dacht altijd dat ik van die grote en moeilijke spellen waarbij je elke knop op de controller moet gebruiken niet kon spelen (animal crossing meisje haha), maar nu blijkt dat ik dat wél kan en super leuk vind! Speel nu Outer Worlds en vind het echt tof. Goede afwisseling in dialogen en taken en zelfs de schietpartijen vind ik leuk. Zo benieuwd welke spellen ik dan nog meer leuk zou kunnen vinden!

1 like

Ik heb Outer Worlds nog nooit gedaan maar ik moet wel gelijk aan Borderlands (2, maar denk dat 1 en 3 hetzelfde spelen) en Bioshock (Infinite) denken die ik zelf erg leuk vind en me eraan doen denken!

1 like

Ik ben Skyrim weer aan het installeren :see_no_evil:

Binnenkort komt Biomutant uit, ben daar wel benieuwd naar.

2 likes

Bedankt voor de tips! Ik ga gameplay trailers kijken

Speelt er nog iemand Littlewood? Wellicht een aanrader voor de Stardew Valley fans.

Welk Mario spel voor de switch is nou écht fantastisch?

Odyssey!

5 likes

Die staat nog steeds op mijn verlanglijstje! En Cozy Grove is daar ook bijgekomen.

Ja sowieso odyssey! En ik ga deze week super Mario 3d world kopen

1 like

@Vaski @MACdonalds die heb ik uitgespeeld toen ‘ie uitkwam. Ik heb hem zelf niet maar zou hij nog een keer leuk zijn om te doen?

Ah ok! Ik ben zelf niet heel erg van spellen opnieuw spelen (maar ik kijk ook films of series bijna nooit meerdere keren) dus ik weet niet of ik een goede graadmeter ben. Het is wel een heel uitgebreid spel natuurlijk en alweer even geleden dat hij uitkwam. Heb je Luigi’s Mansion al gespeeld?

1 like

Haha jaa Luigi’s mansion heb ik zelf gekocht en uitgespeeld :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heeft iemand paper Mario of Mario 3D World toevallig gespeeld?

Ja, Paper Mario ben ik mee bezig (ben niet heel fanatiek en game in periodes wel/of niet) en Mario 3D World heb ik (en man samen) uitgespeeld. Beide heel leuk!

1 like

Hahah ja, op een bepaald moment wou ik niet meer verder gaan omdat ik het zo zielig vond. Heerlijk spel.

1 like

Ooo dit klonk zo leuk dat ik ging googelen en ik wil dit spel! Morgen als ik thuis ben meteen kopen, haha.

Spelen er nog meer?

1 like