Hahaha ja ik heb echt 69 uur in m’n SV 1.5 zitten en de update voor de Switch was er pas begin februari geloof ik 
Klopt was er ergens in feb gekomen! maar als ik stardew ga spelen weer dan is het 40 uur spelen naast een 40 uur werkweek. Can’t handle 
Omg wat ziet dit er cute uit
Hoihoi, weet iemand toevallig of er gamecube controllers zijn die makkelijk aan te sluiten zijn op een switch lite? Ik ben gewend om smash daarmee te spelen haha
Wow wist helemaal niet dat dat kon!
Ik heb dit gevonden:
Daar delen ze dit filmpje:
Heb je hier iets aan?
Ik heb sinds een paar dagen Mario 3d world voor de switch maar ik vind er weinig aan helaas. Blijven de levels zo makkelijk? Bijna alle levels heb ik na 3 rondjes spelen alle sterren gehaald en heb nu wereld 3 al bijna uitgespeeld? Als ik er zo snel doorheen blijf gaan dan is het het geld bijna niet waard vind ik. In vergelijking met Odyssey echt jammer 
Oooh ja dit is top thanks!!
Vanmiddag verdergegaan met It Takes Two, echt ontzettend leuk dat spel!
Ik ben echt een noob hoor, maar kun je PS spelletjes spelen op alle versies? Kan je It takes Two ook spelen op een PS4 bijvoorbeeld?
Let’s go Pikachu/Eevee kan wel samen ja! Sword/Shield niet voor zover ik weet
Wordt wel suuuper makkelijk als je samen speelt maar vond het alsnog wel grappig
Er is wel 1 iemand echt de main player die met anderen kan praten en die andere loopt er gewoon bij en kan helpen in battles/vangen van Pokemon
Ik word echt gek. We hebben in december onze ps4 verkocht kmdat de ps5 er bijna was, enja die is dus nog steeds niet goed leverbaar 🥲
Ik wil gewoon wat zombies neerknallen gvdmm
Je kan Pokémon shield/sword alleen “samen” spelen als je inderdaad beide een switch hebt! Wat samen spelen inhoud is dat je tegen elkaar kan battelen en Pokémon’s kan ruilen.
Niet heel bijzonder dus. Om eerlijk te zijn vond ik Pokémon shield/sword tegen vallen.
Bij een “normale” switch krijg je inderdaad de optie om hem op de tv te koppelen of gewoon te gebruiken als handheld.
Je hebt inderdaad veel multiplayer spellen! Luigi’s mansion, Snipperclips, Mario Kart, Mario party en verschillende Mario games kan je met zijn tweeën spelen bijvoorbeeld (op één “normale” switch).
Ik vind het het geld echt waard 

Ja ik herken dit wel! Soms ook qua tijdsinvestering, omdat ik weet dat ik er dan waarschijnlijk veel kwijt aan ga zijn als ik er lekker in zit.
Bij Bol zijn veel games nu in de aanbieding!
Ik heb vier jaar geleden Mario Odyssey (was niet mijn game) uitgespeeld. Zou hem graag nog eens willen spelen dus heb hem nu zelf gekocht 
Ik ben Radiant historia chronicle of time eindelijk gaan spelen nadat hij al een dikke drie maanden onuitgepakt op m’n 3ds stond 
Vond t begin ook erg makkelijk. Maar nu bij de laatste kasteel kan ik nog niet naar binnen omdat ik niet genoeg sterren heb. Maar vond super mario bros deluxe moeilijker.
Welke vier zijn dat?
Dat zijn games die allemaal niet echt uit te spelen zijn toch? Begin je soms wel een nieuwe save game in die spellen of speel je al heel lang met dezelfden?
Mijn vriend speelt al jaren diablo 2 en heeft er nog steeds plezier in, dat snap ik minder 
Ohh m’n vriend heeft deze ook gespeeld, behoorlijk eng haha. Maar ik kon m niet met m meespelen want ik kreeg enorme last van bewegingsziekte. Mario sunshine word ik ook duizelig, baal ik echt van.