Jaaaa, love de droge humor in deze game
En je speelt een kat. Beter kan niet.
Jaaaa, love de droge humor in deze game
En je speelt een kat. Beter kan niet.
Precies dit😂. Ik speel hem nu voor de tweede keer om andere keuzes te maken. Zo leuk!
Oke ik zit met een probleem op mijn switch en hopelijk weer iemand hier het antwoord. Ik heb 3 weken geleden een tweedehands switch via bol.com gekocht en hij deed het perfect. Sinds de nieuwe update naar versie 13.0.0 3 dagen geleden maakt hij geen verbinding meer met internet. Hij vind de wifi bij mij niet, maar ook bij mijn vriend niet dus het ligt niet aan mijn router. Ik krijg telkens foutcode 2100-1100 en niks werkt wat ik doe qua oplossingen die ik online vind. Ook werkt de slaapstand niet meer, het scherm blijft steeds aan en uit gaan. Zijn er meer met dit probleem sinds de update en weet iemand het antwoord om dit op te lossen? Ik heb nog garantie maar stuur hem liever niet terug uit angst mijn animal crossing eiland kwijt te raken hahaha.
Ik heb nu iedere dag 1 of 2 uurtjes gespeeld en vind het tot nu toe erg leuk tot nu toe. Heel erg BOTW vibes nog steeds. Blijf wel terug komen iedere dag.
Plus het is gratis (Als je er zelf geen geld in wilt stoppen dan) dus ik zou gewoon proberen of het wat voor je is
Speelt hier iemand Minecraft op de pc toevallig? Ik sta open om een realm te kopen en samen te spelen
Ik was eindelijk aan Lake begonnen maar jeetje wat een kut spel
Hoe is dit een “cozy game?” mijn bloeddruk ging er eerder van omhoog door frustratie en ongeduld!
Ik had de radio gelijk al uitgezet, ik kan niet tegen random muziek op de achtergrond
Ik vond het trouwens ook stom dat je in een gesprek met iemand 2 opties had om te reageren maar dat het niet uitmaakt wat je kiest. Ik vond die chick van de videotheek irritant dus ik reageerde steeds met de minder aardige optie zeg maar, maar ze vat alles toch positief op. Zij wou afspreken en ik zei “ik heb al iets anders” en dan zegt ze “oh joh, zeg dat andere maar af!”
Echt irritant.
Ah shit, lake leek (hehe) mij heel leuk maar nu twijfel ik wel.
en dat voor een game die weer redelijk gehyped werd. meh
Ik vond het ook niet zo leuk helaas.
Hebben jullie tips in hetzelfde genre die wel heel tof zijn?
Eastshade . Al is dat niet echt een echte mensenwereld, maar een van de mooiste games ooit.
Dat ziet er heeeeel erg goed uit!
Meer mensen die benieuwd zijn naar de Animal Crossing direct?
Ik heb het spel pas net een week, dus heb nog genoeg te doen maar was wel teleurgesteld dat er geen gyroids zijn, hoop dat die met Brewster toegevoegd worden.
Ik heb voor mijn verjaardag Breath of the Wild gehad! Ben gister begonnen, maar ik ben dus vrij weinig gewend met gamen (ik speel stardew, spiritfarer, animal crossing) dus het rondkijken tijdens het lopen is echt super lastig! Ik had na een uurtje kramp in mijn handen hahaha. Iemand tips?
Heb je de pro controller van de switch? Die is namelijk een stuk fijner voor intensere games.
Ik heb een Switch Lite
Assasins creed valhalla. Top spel vooral als je de vorige ook leuk vond.
Je gaat dagen achter die Xbox zitten, trust me
@DaintyDream Ik weet niet of dit handig is of een beetje spuit-elf maar als je op ZL drukt gaat de camera automatisch achter Link staan!