Staat er nog bij. maar gisteren is de volledige release geweest.
Staat er nog bij. maar gisteren is de volledige release geweest.
Ohja! Ik ga het niet kopen, denk dat deze recensie mijn ervaring wel goed samenvat
“ It’s very down to earth though very slow. It has some flaws that can get annoying and the overall speed of the game (not just Merediths speed but also how the story evolves) can also be a crucial criterion for some but if you’re into a relaxed and chill gaming experience, this one is for you.”
Ondertussen zit ik te wachten tot Unpacking uitkomt .
met de R achterop je joycon
Als dat niet werkt zou ik even spel sluiten of reboot van switch uitvoeren.
Zijn er hier mensen die Baldo the guardian owls spelen?
Ik twijfel zo erg om hem toch te kopen maar als ik de recensies lees over de moeilijkheidsgraad en bugs is het niet al te best.
Een leuke aanrader voor het weekend: Craftopia.
Wij spelen hem (multiplayer) via Gamepass. Echt fan-tas-tisch. Een combinatie van: Zelda, Stardew Valley, Animal Crossing, Dragon Quest, Monster Hunter, etc.
Mocht iemand nog twijfelen om een just dance te kopen: de 2021 versie heeft vandaag nog 50% korting op amazon (op de switch weet niet hoe het met andere consoles zit)
Ben er net op tijd achtergekomen haha, ik had nog de 2018 versie maar met deze weer liedjes van 3 spellen erbij en just dance unlimited kun je als het goed is gewoon meenemen
Ik zou wel even checken of de controller dat ook bij andere spellen doet, want op de een of andere manier heb ik zulke glitches alleen bij Spiritfarer! Heb ook al eens gehad dat ineens een knopje het kort niet meer deed
Ik had deze een tijd terug getipt! Ik moet hem nog downloaden, geen tijd voor gehad!
Ik heb vandaag met een vriend online We Were Here gespeeld en echt genoten. Soort puzzelspel waarbij je elkaar moet helpen. Gemaakt door mensen van de minor die ik nu doe (game design) maar dan een aantal jaar terug. Is gratis op steam dus ik dacht, ik tip 'em ff hier. (zeker voor mensen die it takes two leuk vonden bijvoorbeeld)
Ik moest er even in komen! Het spel legt niet alles in een keer uit dus af en toe was het een beetje hit and miss of dat ik het nut niet in zag/zie van bepaalde events of items. Maar heb nu de eerste drie characters op m’n boot en er is genoeg te doen nu steeds. Ben al de hele middag aan het spelen. En jij?
Kippenvel
Oeps even in een spoiler gedaan, maar heb Gwen net naar de Everdoor gebracht in Spiritfarer.
Ummmmm ik moest echt huilen om zijn einde??? Ik had even gezocht of het wel klopte dat het zo ging en toen las ik een comment van iemand op reddit die dacht dat hij in z’n eentje was gegaan omdat hij niemand tot last wilde zijn
En iedereen was echt tering gemeen 'Atul? Ja ik hoorde al geen gesnurk meer ‘s nachts’
Ik ben ook begonnen met Spiritfarer, zo leuk en mooi!
Ik ben eergisteren begonnen aan de nieuwe Life is strange. Wát een prachtig spel, ik zat er vanaf de eerste minuten al helemaal in. De eerste Life is strange vond ik echt geweldig, de tweede was niet mijn ding, maar van deze word ik heel blij.
Oh leuk! Volgens mij komen ze ook op de Nintendo over een tijdje. Wie weet schaf ik ze dan wel aan.
Heb hem gelijk besteld, ben zo benieuwd!
Ik ben een beetje late to the party maar heb eindelijk genshin impact gedownload. (Gratis) ben benieuwd. Tot nu toe vind ik het botw vibes hebben.
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Laat het vooral even weten hier
Tot nu toe wel grappig. Ben benieuwd of je het dadelijk heel standaard mmo gaat worden of dat je lekker story lines houd
Mega aanrader: Night in the woods.
In het kort: Je speelt een kat, Mae (20), die terug is naar haar hometown nadat ze is gestopt met haar studie. Daar is vanalles veranderd en vanalles gaande waar je gaandeweg achterkomt en tussendoor zijn er allerlei mini games en avonturen met je vrienden.
Je kan eigen keuzes maken in het spel en dan veranderen er dingen.
Het is een indiegame met veel humor maar ook veel diepgang. Ben een beetje verslaafd