meh ik heb steam gedownload en zoo planet gekocht krijg ik deze foutmelding na een uur installeren???
Omg wat is dit?? Een luxe zoo tycoon?
Ik heb dat vroeger nooit gehad! Maar ik vond de trailer er heel leuk uit zien ahah
Het is van dezelfde makers zie ik dus het zit in dezelfde serie IK WIL DIT. Heb dat vroeger echt kapot gespeelt samen met RCT
Nou beide games die ik gekocht had (planet zoo & life is strange: true colors) werken gewoon niet goed op mijn laptop? heel traag, laggen. Afsluiten. Wat een kutzooii. Geld verspild.
Ik dacht dat ze helemaal niet zo slecht waren mijn apparaat specificaties enzo maar heb daar ook helemaal geen verstand van joh
Sims 4 werkt wel altijd goed? En heb tig uitbreidingen.
Via steam kan je je geld terugvragen! Tot nu toe heb ik het altijd terug gekregen. Je kan als reden aangeven dat je laptop specs niet voldoende zijn.
Vind het gewoon jammer dat het niet werkt, snap niet waarom.
Dit zijn de requirements. Ik heb toch ook i5 processor en ik heb genoeg GB over?
Meestal ligt het aan de videokaart. Weet je welke je hebt?
Zo een loopt inderdaad niet lekker voor de nieuwere games helaas… je kan nog proberen om de instellingen van het spel aan te passen, maar dan ziet hij er ook minder mooi uit.
Ahh wat jammer zeg bedankt voor je hulp wel! Welke laptop heb jij dan waar je goed op kunt gamen?
Ja bij m’n vorige laptop had ik hetzelfde, probeerde het steeds wel maar elke keer zo balen! Ik heb nu een Asus TUF Gaming, nog steeds een “medium” gaming laptop maar kan er bijvoorbeeld the Witcher heel goed op spelen
Gisteravond had ik Unpacking gedownload en vond het echt super leuk om te doen, maar na 4 uur al helemaal uitgespeeld, best snel voor € 20,- imo.
Iemand enig idee of de nieuwe Pokemon voor de Nintendo een aanrader is ?
Ik zie dat hij binnenkort uit komt.
Ik ken de nieuwe versie niet maar vroeger heb ik heel veel pokemon Diamond gedaan en die was wel heel leuk
Speelt iemand Gw2?
Dit lijkt me echt het einde
Dat je gewoon in je bed age of empires ligt te spelen of left 4 dead
Maar ik zie bij veel games nog niet zo voor me hoe dat qua besturing werkt, sommige dingen wordt toch echt gepiel? Maar even afwachten tot hij uit is hoe leuk het echt is
Ook echt een duur ding natuurlijk.
Ik heb vroeger diamond/Pearl op de DS gespeeld en vond het toen een heel leuk spel! Heb wel het idee dat deze diamond/Pearl versies iets ‘klassieker’ zijn dan andere pokemon switch spellen. Heb nog nooit pokemon op de switch gespeeld, maar dat idee kreeg ik haha.
Welke voucher bedoel je precies?
En ik ga sowieso het spel kopen en dit weekend spelen
Oh dat is wel een goede deal idd, bedankt voor het melden! Ik weet ook al zeker dat ik ze beide ga kopen. Alleen twijfel ik nog even want ik wil ze toch wel het allerliefst fysiek