Voor de mensen die Stardew Valley spelen, deze youtuber maakt echt grappige animaties:
Dit is precies hoe ik in m’n hoofd had hoe Lewis’ accent zou zijn haha
Twee weken geleden toch Life is strange True colors gekocht voor de switch ondanks dat ik ‘m aan de prijs vond. Maar wauw, wat een prachtig spel. Snap wel waarom ze er €60 voor vragen. Heb net hoofdstuk 1 uitgespeeld en was echt in shock. Ben benieuwd naar de rest!
ik ben weer helemaal hooked op guild wars 2. Bijna dwangmatig de hele map discoveren zodat er 100% staat
Trouwens een foto van m’n eigen set up: heb hier m’n Xbox. Switch en pc staan allemaal gekoppeld aan dezelfde monitor.
OMG de deur naar Moria, zo cool!!
Leuk, speel ik ook weer sinds een jaar. Kom ik weinig tegen dat mensen dat spelen!
Days gone van de week uitgespeeld, heb er 59,9 uur over gedaan.
Nu nog verder om alles te completen en 100% te halen.
Ik ben begonnen met Dragon Age: Inquisition. Wat een leuk spel! Hou echt enorm van werelden die je zelf kan ontdekken
Ik speel het al jaren door m’n broers. Als je het leuk vind kan je mij toevoegen in de game. Dm mij maar
Ik heb gister hoofdstuk 2 van Life is strange afgerond en nadat ik kon zien wat ik gekozen had in vergelijking met andere spelers is m’n hele save game verdwenen?! Ik zie ‘m nog wel staan als ik op ‘new game’ klik maar ik kan de save alleen nog maar verwijderen
Ben maar opnieuw begonnen, maar wel irritant…
Neee wat shit! Speel je het op de switch? Wat vind je ervan tot nu toe, buiten dat ie dus niet goed opslaat?
Ja, op de switch! Ik vond het erg duur maar wauw het is zo’n mooi spel en houdt je ook echt geboeid dus wat dat betreft het geld waard. Ben alleen steeds bang verkeerde keuzes te maken, maar dat ligt meer aan mezelf natuurlijk haha.
Ben aan AC Valhalla begonnen maar vond Odyssey zo zo zo veel leuker, echt een beetje jammer
Zit je in het Engeland gedeelte? Dat stuk vond mijn vriend ook minder leuk!
Nee nog niet eens haha, hoop niet dat ik dat nog minder leuk ga vinden
Ik zit nu The Witcher te kijken op Netflix en vind het echt een gave serie. Ik wist dat er al een game voor was (echt al uit 2015 ofzo) en zou t graag willen spelen.
Alleen bent bang dat ik het niet kan, bv ik speel normaal sims, animal crossing enzo. En zelda breath of the wild lukte me ook wel. Maar een spel met teveel vechten vind ik niet leuk. Maar het open wereld aspect van the Witcher vind ik wel gaaf. De verhaallijn en het avontuur ook.
Wat zijn jullie meningen hierover/ervaringen van het spel?
Een moeilijke eindbaas ofzo zou ik nog wel door mn vriend kunnen laten doen. (Ook gebeurd in zelda haha!)
Ik zag zelf dat hij op de switch is uitgebracht! Maar zou m ook op de ps4 kunnen kopen. Neig naar de switch omdat ik die controllers gewend ben😌.
Je kan het spel instellen op je eigen niveau en het niveau kan je tussendoor aanpassen . Het makkelijkste niveau heet “Just The Story”. Als je dat niveau speelt gaat het vooral om het verhaal en zouden de quests/eindbazen erg goed te doen moeten zijn.
Er zitten wel redelijk veel vecht elementen in het spel, maar het verhaal is zoo goed en de wereld mega uitgebreid. Kan het je echt aanraden om te proberen!
Ohh the Witcher 3 was het eerste spel dat ik kocht op de ps4 en vond het zo moeilijk en overweldigend allemaal, zelfs op easy. Heb het na een paar eerste questjes niet meer doorgespeeld en ben overgestapt naar AC Origins en dat bleek voor mij een stuk leuker.
Waar ik eerst hooked was aan Animal Crossing ben ik sinds 3 dagen let’s go Eevee aan het doen en heb er al 19u op zitten dus eh ja, hele herbelevingen aan mijn jeugd
Ja snap het wel dat het vechten een grote rol speelt. Want de hoofdpersoon is Witcher😂. Ik word vaak gewoon zenuwachtig van dat vechten. Maar misschien wat oefenen. Ik ga er over na denken. En anders laat ik het mn vriend spelen en dan kijk ik af en toe mee. Vind ik ook wel leuk.
Maar op zich zou ik de optie van wat @Nightingale zei kunnen proberen😌.