Gametopic

Thanks, klinkt top! Vind Horizon echt heel leuk ook😁

2 likes

EarthBound op de Switch :partying_face:

https://www.google.com/amp/s/www.polygon.com/platform/amp/22926231/earthbound-mother-mother-2-nintendo-switch-online

Ben m inmiddels ook aan het spelen en wat is ie mooi zeg. Heel veel te doen en echt grote open wereld, laf it.

2 likes

Iemand nog iets gekocht met de kortingen in de Nintendo e-shop? Ik twijfel om Ni No Kuni: Wrath of the White Witch of Ori and the Will of the Wisps te kopen! Ori ben ik sowieso al heel lang benieuwd naar, maar wil dan eigenlijk de voorganger eerst spelen haha

1 like

Ni no kuni is super leuk! Die heb ik uitgespeeld en ben echt fan. Deel 2 vind ik wel tegenvallen helaas

2 likes

Ik ben net begonnen met Zelda maar het valt me echt vies tegen hoe moeilijk het is?:sweat_smile: ben ook wel echt een totale beginner met dit soort spellen. Enige wat een beeetje in de buurt komt wat ik gespeeld heb is GTA op de ps4.
Vind het ook heel irritant hoe snel die wapens stuk gaan

1 like

Ik ben net begonnen met Stardew Valley maar vind het spel nog best overweldigend. Had mijn energie balkje ook niet opgemerkt dus ik was ineens op haha.

1 like

Het is ook een heeeel groot spel waar veel mee kan! Ik vind deze guide heel fijn altijd: Stardew Valley 1.1 Newbie Guide | Chucklefish Forums

1 like

Thanks! Ga even kijkje nemen!

Overweldigend kan ik me voorstellen ja! Ik vind het qua idee altijd wel helpen om te weten dat je toch geen einddoel hebt, dus dat het in principe vrij weinig uitmaakt als je een dag ‘verspilt’ en dat je niet perse alles tegelijk hoeft te doen. Die guide die @RupiKaur linkt heb ik niet gebruikt maar ziet er wel fijn uit (:

Ik heb van de week What Remains of Edith Finch uitgespeeld en wauw, wat een mooi spel. Echt heel mooi gedaan, ik vond het fijn dat het voornamelijk op het verhaal gebouwd was maar dat je met de soort van minigames toch genoeg te doen had. En het verhaal van Lewis was zo vet gedaan, was echt onder de indruk. Echt een aanrader!

3 likes

Aah give it another shot! Je vind steeds betere wapens (die minder vaak stuk gaan) en/of vaak nieuwe wapens

Ik ben ook een enorme beginner (een simser zeg maar) en ik kan bijv een makkelijk ganon nog niet eens verslaan 🥲 maar je word er echt wel meer bedreven in haha. Ik ren soms ook gewoon weg hoor van gevechten

3 likes

Haha ik ben een ervaren gamer en kom soms ook behoorlijk in de problemen met Zelda! Ik moet er eigenlijk wel om lachen als ik weer keihard dood ga. Het is meestal ook mijn eigen schuld omdat ik niet snel genoeg weg ren en te sterke of te veel vijanden aan wil pakken terwijl ik zelf zeg maar twee zielige stokken en een halve sandwich op zak heb.

Wat goed helpt is je speciale krachten gebruiken! Gebruik je bommen en laat zware metalen objecten op vijanden vallen etc. Dit doet het super goed! Wat ik ook veel deed als ik snel weg moest was de boel in de fik steken zodat je gauw met je glider weg kan vliegen omdat er dan zo’n windvlaag omhoog komt.

2 likes

Ooh thanks voor de tip, wilde m al lang kopen maar heb m nu ook met korting gekocht!
Ben trouwens momenteel cozy grove aan het spelen, lijkt een beetje op animal crossing. Vooral erg knus spel om ge doen

1 like

Zijn er nog mensen die WoW spelen en ook excited zijn voor 9.2? :smiley:

1 like

Wou weer beginnen maar weet niet zo goed of ik het moet doen. Vlak na shadowlands gestopt na 15 jaar.

3 likes

Het kleine stukje dat ik gedaan heb vond ik wel leuk, wel een superlang intro haha.

@PizzaFunghi Ik had je nog niet getagd, omdat ik nog niet veel heb kunnen spelen. Ik moest mijn Switch namelijk opsturen ter reparatie en ik heb hem nog niet terug haha. Ik ben je dus niet vergeten hoor! :sweat_smile:

3 likes

ik denk dat ik 'm vandaag ga kopen, ben echt heel benieuwd

1 like

Patch 9.2 klinkt wel goed! En goede catch-up gear en makkelijker voor alts, dus ben benieuwd. Ik ben iig weer echt helemaal verslaafd en ik heb sinds 9.1 ook een hele chille guild gevonden en dat is echt zo fijn!

Zijn er mensen die Grow: Song of the Evertree hebben gespeeld? Vind het best leuk tot nu toe, maar de taken die je dagelijks in game moet doen wel een beetje saai en repetitief.

1 like

Nog niet gespeeld, maar hij staat nu door jouw bericht na Yonder ook op m’n verlanglijstje haha. Ziet er heel leuk uit! Doet me een beetje denken aan My Time At Portia

1 like