Door ziekte zit ik een poos thuis en ben ik een beetje op zoek naar vermaak. Nu ben ik op zoek naar een leuk spel voor de switch. Ik heb animal crossing gespeeld en dat vond ik heel leuk in het begin, maar het einde niet meer omdat het toen alleen nog maar ging om je eiland decoreren. Ik vind juist die opdrachten uitvoeren leuk. Heb ook Mario, dat vond ik vroeger heel leuk, maar trekt me niet meer zo. Zoek eigenlijk een spel war je een stad ofzo moet bouwen en steeds quests krijgt enz. Het liefst een spel waar je lekker lang mee bezig bent. Iemand een idee?
Goeie! Ga deze proberen
Harvest moon zou kunnen. Ik heb zelf geen switch dus ik weet niet of de switch versie leuk is.
Ga ik ook naar kijken, thanks!
Dit is een toptip! Kreeg het voor kerst en ben al 40+ uur bezig
Of Zelda!
Stardew is echt on going crack gewoon <3
Mijn vriend en ik zijn begonnen aan It Takes Two dankzij tips hier op het forum! Wat een fantastische game is dat zeg! Echt ƩƩn van de beste coƶperatieve spellen die ik heb gespeeld.
Voor mensen die dit type spel ook leuk vinden kan ik Unravel 2 trouwens ook wel aanraden!
Stardew valley!
Of My time at portia
Die is heel leuk ook! Kan je oook uuuuren mee zoet zijn.
Luigiās Mansion 3! Deze week mee begonnen en is een erg leuk multiplayer spel.
Thanks voor jullie suggesties! Voor nu heb ik stardew valley gekocht. Als het goed is komt ie vanmiddag al. Ben heel benieuwd. En die andere spellen ga ik onthouden!
Spiritfarer is nog niet genoemd, zou ik ook even opslaan!
Spirit farer is nu met korting te koop in de e-shop!
Oeee ik had ook nog 2,94eu korting aan punten, heb hem nu ook maar gekocht
Heb je misschien een linkje? Ik kan het zo gauw niet vinden
Lukt het zo?
Ah thanks! Die is inderdaad niet duur
āEen gezelligheidsspel over doodgaanā haha
Ik ben deze week begonnen aan spiritfarer en het is zo mooi. En al 4x moeten huilen
Jaaa als je gek bent op taakjes vind ik My Time At Portia de grootste aanrader @JaneWhiskers zelf heb ik de tijd langzamer gezet zodat het niet zoān hectisch spel is