Dat doen we bij sommige games ook idd, ik hoef geen zombiegames te spelen, maar heb hem wel af en toe zitten vertellen wat hij moest doen in The Last of Us II en de laatste Resident Evil bijvoorbeeld. Dan speelt hij dus inderdaad, en ik kijk mee en lever commentaar
En hij speelt some Fortnite met een vriend van hem/ons, en dan bemoei ik me er ook lekker tegenaan en klets gezellig mee.
Maar Horizon bijvoorbeeld wil ik wel echt zelf spelen. Ben door ZD heengevlogen, en nu hebben we FW ook binnen (mijn eerste eigen game aankoop!) en ga daar ook al erg lekker in. Hij werkt voor zichzelf en doet iets waarbij hij afleiding nodig heeft om niet gek te worden, dus hij speelt veel overdag, terwijl ik op kantoor of aan de andere kant van de kamer zonder zicht op de tv aan het werk ben, en we lopen ongeveer gelijk op. Vind deel twee tot nu toe overigens ook weer amazing, voor mn gevoel iets lichter/grappiger, en ben net bij een dikke twist aangekomen. En zooooo mooi! Soms ga ik gewoon even een paar minuten in die wereld rondwandelen zonder quest, puur om rond te kijken