Gametopic

Ooh kan je de tijd langzamer zetten? Dat wist ik niet haha.

Ik heb net als kadootje Ni No Kuni 2 voor de switch gehad.
Ben heel benieuwd heb deel 1 uitgespeeld en die was super!

3 likes

Ja! Bij m’n eerste keer spelen had ik telkens het gevoel dat de tijd veel te snel ging om opdrachten goed te kunnen spelen dus ik had wat tips opgezocht

Ben heel benieuwd hoe je Ni No Kuni 2 vindt, die staat ook nog op mijn verlanglijstje :star_struck: Heel leuk cadeau!

Ja helemaal mee eens! Mijn vriend en ik zijn hier maandag aan begonnen en gisteren hebben we hem samen uitgespeeld. Echt geweldig! Wil nu nog meer van dit soort games spelen. Unravel 2 ga ik onthouden, ziet er leuk uit!

Ik game eigenlijk nooit (alleen animal crossing af en toe en dus it takes two), maar ga nu Spiritfarer kopen. Ben benieuwd.

Ik heb Spiritfarer nog niet gespeeld want ik wil eerst Pokémon uitspelen, maar m’n vriend is er net aan begonnen (want oe nieuw spelletje) en hij vindt het helemaal leuk haha

2 likes

Hebben jullie trouwens foto’s van jullie game setup en de merch die jullie hebben? Ben zelf bezig met m’n gameroom in te richten.

Geen super professionele set-up ofzo, en wil de gamekamer ook nog een keer helemaal opknappen en dan ook wat meer met licht doen enzo.
Maar ik een bureau met dubbel beeldscherm waar ik ook werk, m’n vriend rechts bureau met curved beeldscherm. En daartussen wel m’n consoles zodat we makkelijk kunnen wisselen met kabels wat we gebruiken

9 likes

Mijn switch gaat opeens niet meer aan :sob:

Is de oplader niet kapot? Probeer m aan een snoer op te laden, misschien helpt het? Wat een hel! :scream:

Mijn vriend heeft ineens een Xbox gekocht. Nu heb ik een switch en een PlayStation dus ben benieuwd wat ik van de Xbox ga vinden. En even kijken wat voor spellen ik leuk ga vinden. Aanraders zijn altijd welkom!

Nee de oplader is niet kapot

1 like

Oh no, ik hoop op een wonder voor je :weary:

Ja ik zelf ook haha :cry:

Als je rollercoaster tycoon leuk vindt dan zou je Cities Skylines kunnen proberen. Een soort SimCity maar dan mooier! Of Planet Zoo maar dan moet je wel een goede laptop hebben want anders hapert die nogal.

2 likes

Two point hospital misschien?

1 like

10 seconde de aan knop ingedrukt houden dan even loslaten en dan weer 1 keer op de aan knop drukken. Dat hielp bij mij laatst

Voor de mensen die Stardew Valley spelen, deze youtuber maakt echt grappige animaties:

Dit is precies hoe ik in m’n hoofd had hoe Lewis’ accent zou zijn haha

4 likes

Twee weken geleden toch Life is strange True colors gekocht voor de switch ondanks dat ik ‘m aan de prijs vond. Maar wauw, wat een prachtig spel. Snap wel waarom ze er €60 voor vragen. Heb net hoofdstuk 1 uitgespeeld en was echt in shock. Ben benieuwd naar de rest!

1 like

ik ben weer helemaal hooked op guild wars 2. Bijna dwangmatig de hele map discoveren zodat er 100% staat :smile:

Trouwens een foto van m’n eigen set up: heb hier m’n Xbox. Switch en pc staan allemaal gekoppeld aan dezelfde monitor.

22 likes

Omg!!!

13 likes

OMG de deur naar Moria, zo cool!!

1 like

Leuk, speel ik ook weer sinds een jaar. Kom ik weinig tegen dat mensen dat spelen!

1 like