Noooooooooo!
… en nu?
Noooooooooo!
… en nu?
Volgens mij is het allemaal in orde inmiddels
JA Animal Crossing vind ik echt fantastisch. Komt misschien ook omdat ik het vroeger veel heb gespeeld en het dus heel nostalgisch is nu haha
Is Stardew Valley voor de switch? (Dat wordt ons gezinskerstcadeau haha. Ben me vast aan het oriënteren op spellen)
Ja!
Ik heb het gekocht gehad om te spelen op mijn vakantie. Ginds aangekomen (1500 km verder) wil ik mij in de zetel neerploffen met de Switch. Na lang zoeken gebeld naar mijn vader die in ons huis logeerde. Ik had de switch blijkbaar in de krabpaal laten liggen toen ik mijn katten dag knuffelde
Ik zou je heel erg the witcher willen aanraden! Super goede sfeer en mooie wereld, leuk verhaal, veel verzamelen in de wereld en manieren om je character te ontwikkelen.
Ah neeeeee! En nu? Zonde hè. Dan heb je je erop verheugd…
@Prikkelbaar goed om te weten! Is t ook een geschikt spel voor een 7-jarige?
Aah thanks voor de tip! Het gaat om de The Witcher 3: Wild Hunt, toch? Je bent al inderdaad de tweede die het zegt. Ben wel geneigd hem te kopen nu . Heb wel ooit op gog The Witcher 1 voor m’n mac gekocht, maar iets staat mij bij dat de main character een ‘slecht’ personage is? Is dat in 3 ook zo, of kan je wel ‘goede keuzes’ maken zeg maar?
De witcher 3 is geweldig! Ik vind het echt het beste spel wat ik ooit heb gespeeld. Je hebt zoveel vrijheid, questen, sidemissions maar ook een prachtige omgeving! Hij is vaak in de aanbieding bij steam, gisteren nog voor 20 euro.
Mag ik vragen waarom mijn comment verwijdert moest worden dan?
Nee 3 is echt veel beter dan 1. En ik vond 1 al fantastisch. Hij is niet slecht, in 3 ook niet, maar wel veel morele dilemma’s en soms ben je fucked either way zeg maar. Verder echt de grootste, meest fantastische game die ik ooit heb gespeeld. Heb hem inmiddels 7 keer uitgespeeld en zit nu te wachten tot ik verlof heb zodat ik aan de 8ste kan beginnen, ben het nog steeds niet zat. Af en toe pauze van een paar maanden en dan begint het weer te kriebelen.
Boeken zijn ook geweldig! Heb echt heel erg veel games gespeeld maar niets niets niets kan hier tegenop.
Nee ging per ongeluk! Sarcasm too advanced denk ik. Is ie echt verwijderd?
Haha oh oeps! Dacht zelf dat hij verwijdert was, maar is hij niet. Vandaar dat ik de sarcasme serieus nam.
Ik ben geinfluenced om The Witcher 3 te gaan kopen (vind het zelf wat op WoW lijken, heel leuk haha), maar nu is de vraag, ga ik wachten op de Steamsale?
0 stemmers
winter sale is niet ver weg waarschijnlijk, kijk ook op GOG daar is ie veel vaker met korting omdat het een platform van de dev is!
Witcher is echt geweldig! <3 Kan het iedereen aanraden! De boeken vind ik ook echt fantastisch!!
Jaaaa TW3
Is het waarschijnlijk dat de PS Store ook weer met leuke acties komt op BF en einde v/h jaar? Dan wacht ik ook nog even met TW3 aanschaffen.